Debie, geweldig mooie foto's van jullie gezin. Ik vind het knap hoe jullie dat toch allemaal "maar" doen. Moest ook wel lachen om mezelf....realiseerde me ineens dat jij nu al 3 kids hebt, terwijl velen van ons nog maar eentje hebben. Dwaas (jeetje moest lang nadenken over jouw forumnaam....ha ha ha, kon alleen jouw echte naam typen) in een tent met 4 kids. Nou, dan heb je zeker wel een vakantie verdiend. Heb je nog leuke dingen gepland in de 2 weken zonder kids dan? Want dan gaat de tijd een stuk sneller.... Ariel, fijn dat je wat beter te pas bent. Ichy,jij pakt het heel goed op zeg, respect! Daar kan een werkgever alleen maar naar luisteren en aanmoedigen! Euhm, kweeniemeer. Jeuj, mijn ouderschapsverlof is zo goed als rond. Dat gevecht pakt dus waarschijnlijk positief uit. Nog 1 week bikkelen op het werk (wordt heeeeeel druhuk) en dan lekker vakantie. En dan mag het echt wel even beter weer worden.
whahahahaha je moet me af en toe eens zien Dan zeg je eerder wat anders Maar thanks suus toch lekker als het toch mag
Goedemorgen, Ik zit even uit te puffen met koffie. Tessa is op de psz en ben daarna gelijk boodschappen gaan doen en hier in huis opruimen, wassen, vaatwasser leeg, stofzuigen enz enz enz.... Dat is nu klaar en ga straks boven even verder. Even nog wat kleding uitzoeken van Tessa en stofzuigen en dan is het weer klaar voor vandaag. Tessa is niet helemaal in orde. Eigenlijk al een week of 2 dat ik me afvraag of ze zich wel helemaal lekker voelt. Ze heeft het wel eens over buikpijn, laat vaak enorme boeren. En ook het eten smaakt haar niet lijkt het wel. Gisteren opeens na het eten een harde boer en haar eten, ook dat van tussen de middag, kwam er weer uit. Ook is ze heel vaak moe. Wil vaak een 'dutje doen' zoals ze zelf dan zegt. Of onder het spelen, dan opeens kruipt ze op de bank en wil alleen maar liggen/hangen. Ik vind het maar niks. Maar ik wacht deze week nog even af. Als het niet veranderd ga ik volgende week naar de HA. Als kind, en nog, had ik altijd een erg laag HB. Heb heel wat ijzer pillen en drankjes gehad. Maar van een laag HB ga je niet boeren, spugen of krijg je geen buikpijn. Moest ook gelijk een beetje aan Lune denken met haar parasiet. HOe is het daar eigenlijk mee? Ze speelt hier vaak in de tuin en dan zit ze met haar handen in de grond. En ik ben er echt super alert op. Gelijk handen wassen, nagels knippen, daarna nog eens wassen en dan hand alcohol op haar handen. Als kind heb ik zelf een lintworm gehad en dat was echt vreselijk! Ben er dus als de dood voor. Ik heb ze al een keer op het potje laten poepen, maar dat ziet er gewoon normaal uit. Misschien maak ik me helemaal bezorgd om niks en heeft ze gewoon een virusje bij zich dat vanzelf weer over gaat, maar het zit me gewoon niet lekker. Maar goed, ze is dus gewoon naar de psz en dat ging prima. Vrijdag laatste keer en dan vakantie!
Hey Ladies... Suus je mag mijn echte naam ook gebruiken hoor hahah als je het echt niet meer weet... Nog niet echt heel veel plannen... maar heb nog genoeg te doen dus dat komt wel goed... Ben van plan om een heel groot schilderij te maken....voor boven mijn bank grapig he... nog nooit van mijn leven een kwast aangeraakt!!! Debie vind jullie fotos echt te wauw.. ziet er enorm cool uit... Botje... hopelijk valt het mee met je prachtige krullebol...
nou hier eindelijk eens wat gehoord over mijn verlof werd tijd zeg hahaha, moet nu 29-12 weer beginnen en dat terwijl ik 31dec en 1jan vrije dagen heb staan, dus ga proberen te regelen dat ik 29 en 30 dec ook nog vrij heb lijkt me voor zowel hun als voor mij veel handiger hahahaha
zo die mail is ook weer weg, ik vind dat ze bijna geen nee kunnen zeggen want aangezien ik niet meer ga werken hou ik ook hoop vakantiedagen over en ze hebben het liefst dat we die opmaken en maar 2 mee overnemen hahaha dat gaat me dus echt niet lukken. Maar aangezien bryan in februari naar school gaat wil ik rondom zijn verjaardag nog 2 weken vrij dus kan ik daar mijn dagen goed voor gebruiken. Had ik jullie trouwens verteld dat ze bezig zijn met een pilot voor roosterwerken? dat zou betekenen dat ik 9 dagen beschikbaar moet zijn (max 8 werken en dan 1 wacht voor geval er niets is) en dan x aantal dagen vrij en dan weet je dat vooraf dit zou bij ons zoveel rust geven omdat ik dan tenminste weer kan plannen in mijn vrije dagen en niet voor iedere scheet vrij hoef te pakken dus ook meer dagen beschikbaar voor echt leuke dingen te doen hahahaha. ga maar heel hard duimen dat dit doorgaat per januari
boney vervelend. Hoop dat het snel over is en anders idd ff naar de ha. vivi zo werken ze hier ook de kraam, dit ook zodat je altijd een kraam hebt alle dagen. En dan alweer werken, jeetje, ik begin januari ook weer. hier de zolder gedaan, eerste verdieping, nu alleen nog even de badkamer, ook alle kleding van de meiden uitgezocht. Niels ligt lekker in de wieg te slapen. Moet zeggen een aanrader zo'n nannycare, geeft mij heel veel rust. (natuurlijk ook omdat hij op zijn buik slaapt) nou, ga nog ff door
Haai.. even vanaf de camping..en hoera..het is mooi weer! Debie wat een leuke foto's zeg! @zondag.. nou ja.. t is maar hoe je t bekijkt.. eigenlijk doen we een heleboel, maar kopen niets nee. T is meer een kerk/ familie dag.
Hier een fotootje van frummel (wordt niet echt duidelijker door het verkleinen, maar gaat om het idee....):
Thnx! Jeetje, wat rustig hier. Is iedereen al op vakantie ofzo. Mom, je hebt geluk met het weer. Zitten echt mooie zonnige uren tussen.
heerlijk suus!! had je een extra 3d echo gehad?? hier vanmorgen ook naar de vk geweest, alles was goed met onze kleine uk. ze heeft ook nog even snel een echo gemaakt de kleine ligt nog steeds in een stuit, heeft nog 7 weken om te draaien zoniet word ik doorverwezen naar een keringsteam en dan gaan die kijken wat mogelijk is ben benieuwd. zei al tegen mijn vriend zul je zien dat we ons deze keer geen zorgen hoeven te maken om de kleine komt dit weer op ons pad en dat terwijl ik mijn zinnen dit keer op een thuisbevalling heb gezet hahaha
zijn er trouwens dames hier die al eens een uitwendige draaipoging gehad hebben?? schijnt dat ze dit tegenwoordig al eerder doen omdat slaging dan groter is en dan met een draaiteam?? zo zei de vk het hoe is jullie ervaring???
Viv, er kan nog heel veel gebeuren in de komende 10 weken. Wie weet draait uk zelf nog lekker om. Ik hoop het voor jullie. Hier geen ervaring mee, Tess lag met koppie naar beneden en deze tot nu toe ook nog.... We hebben gekozen om een 4D-echo te laten doen, aangezien we een beroerde 20-wekenecho gehad hebben. En ja ik weet het, de 20 wekenecho is geen pretecho, maar toch..... Bij Tess kregen we toen een dvd mee en veel foto's en was echt goede kwaliteit. Bij deze frummel was de 20wekenecho mega medisch en geen dvd en beroerde kwaliteit. Dus vandaar.....Maar wat leuk is dat zeg, ziet echt je hele kindje al, met zelfs al allerlei gezichtsuitdrukkingen!Gaan jullie dat nog doen Viv?
@suus ja ik weet dat er nog veel kan gebeuren maar was gewoon nieuwsgierig, het zijn trouwens nog 10 weken vanaf 34 weken word je tegenwoordig doorgestuurd naar een speciaal team Nee hier geen extra echo meer de 20 weken echo was hier heel leuk en heb lekker lang met genoeg duidelijk fotos en krijg met 30weken ook nog een groeiecho in het ziekenhuis en wie weet erna nog meer hahaha