Meiske,wahaha waar voor je geld. Ik vind idd dat een schoolreisje ook echt leuk mag zijn educatief is al iedere dag op school. Hier pas een excursie gehad in februari naar een overdekte speeltuin en nu in het laatste trimester proppen ze 3 schoolreisjes in 2 maanden tijd. Ze gaan nog naar een kinderboerderij de hele dag, naar een heel leuk museum in Barcelona met tentoonstellingen over natuur en wetenschappen en nog naar een park met bootjes en trein en speeltuin.
haha hier praat "de juf" , vind de efteling zeker tot groep 6 helemaal niet leuk. Heel veel lopen en dan maak je groepjes durft de een wel, ander niet in attracties, lachen/ pesten ze elkaar weer. Attracties ver uit elkaar en lange wachttijd. Verder heb je een uurtje of 4-5 in het park, rest is reistijd. vind dat het best om het jaar een beetje educatief mag zijn, vinden heeeeeeel veel kinderen leuk, juist omdat ze zoiets niet met hun ouders doen terwijl ze wel in pretparken komen
maja klinkt wel heel vervelend allemaal, zal bijna duimen dat er iets uit je bloed komt en dat ze er dan meteen iets voor hebben. meiske niet prettig idd als er dan opeens een lamp aangaat. Hier hoorde ik eens een lawaai wat echt ff doorging van boven komen, bleek dat de plank in de kast het begeven had en daar lag zoveel op wat door bleef rollen. maar je schrikt je rot. boney lekker aan t rusten? Hier net ilse weer naar school gebracht en ga eens kijken of ik die andere twee op bed krijg zou wel ff lekker zijn iemand, hoe plaats je een filmpje op facebook
Goedemorgen, Weer flinke kramp gehad. Werd er tot 3x toe wakker van. Echt regelmatige mentruatie kramp. Maar het zakte dus tot 3x toe af. Word er echt niet goed van.
jeetje wat vervelend boney maar er is dus iig van alles aan de hand. Hopelijk morgen strippen en dan paar uurtjes later jullie uk in de armen
Huh? Niet strippen in het ziekenhuis.. Vaag. Kon hier wel. Welk ziekenhuis ga je eigenlijk heen? En op zich wel fijn dat je al wat voorwerk hebt, als je dan gestript wordt dan is er al wat in werking gezet, volgens mij is het dan ook effectiever. Hoop dat je toch echt gauw gaat bevallen hoor! Mijn vriendinnetje belde net, had de 20 weken echo gehad, alles was goed en ze krijgen een jongetje. Zo leuk! Kan ik mooi spulletjes bewaren van Timme. Ik voel me crap. Gister de hele middag op bed gelegen met koorts. Heb de halve dag geslapen, 's avonds op de bank weer in slaap gevallen en in bed sliep ik ook zo. Mijn mams is hier, ze haalt nu Lune van school en heeft Timme even meegenomen. Ik ben eitjes aan het koken. Gaan zo even een broodje eten maar ik krijg brood niet weg nu, ook vreemd. Vanmiddag tussen 13u en 15u kan ik bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek. Ben benieuwd.
Boney, ooh spannend!Die krampen is vast allemaal voorwerk!Weekend staat weer voor de deur, op de een of andere manier vind ik het weekend altijd DE dagen om te bevallen Maja, huh bah beterschap! Koorts en niet lekker voelen ? dan heb je toch ook vast wat anders onder de leden.
Nou, ik weet het niet. Ik zou bijna zeggen dat ik weeen heb. Maar durf het niet hardop te zeggen en nergens op te hopen. Om de 5 min een pijnlijke kramp. Ik hou jullie op de hoogte.
Wohooooooooooooooooooooooooooooooo Zet hem op Boney, ik hoop zo dat het doorzet! Ooh ik zie nu dat het vrijdag de 13e is , wil je dat wel
Ik de uitslag van het bloedonderzoek. Een leverwaarde is verhoogd. De assistente wist niet goed wat ze er mee moest en gaat maandag overleggen met de huisarts, dan is mijn eigen huisarts er weer. Ik weet dus eigenlijk nog niks, behalve dat ik een aantal dingen niet heb. Maar wat het kan betekenen, verhoogde leverwaarden..? Ik denk dan aan geelzucht, pfeiffer (heb ik al gehad..), hepatites..? Verder nog wat? Ik ga even googelen denk ik
Nou, mij hoor je niet meer. Het lijkt weer minder te worden.ze komen minder frequent. Doet nog wel pijn. Maar om nou te zeggen dat het echte weeen zijn...?
En toch..... gebeurt er nu wel eindelijk iets. De afgelopen dagen heb ik je voor het eerst over krampen enzo gehoord. Voor je het weet gaat het doorzetten.
Ze zijn nu weer frequent en meer pijnlijk. Ik verlies delen van m'n slijmprop en ook een heel iets bloed. Zou het dan toch? Peter werkte thuis vandaag. Maar die zit dan heel de dag in de computer kamer en dus doe ik altijd net of hij niet thuis is. Ik heb hem net toch maar ingelicht. Toen we tussen de middag met z'n 3jes zaten te eten voelde ik het al opkomen. Maar goed, hij is nu Tessa halen. Die komt eerst gewoon naar huis tot ik echt 100% zeker weet dat dit HET is en dus niet meer over gaat. Dan gaat ze naar m'n schoonouders. Pffft, vind het toch wel spannend nu. Ik heb even koffie gemaakt en ga daarna even lekker onder de douche staan. Kijken wat dat doet.
Boney! this is it!Bloed,slijmprop, etc. idd lekker gaan douchen en kijken wat het doet. Wonen je schoonouders dichtbij? Het kan echt heel snel gaan een 2e! In ieder geval heel veel succes. Maja,dus toch iets gevonden, kan je nu lekker gaan googlen . Ik had vorig jaar bij de check up via het werk ook een iets verhoogde leverwaarde. Ze raadden mij toen aan om een afspraak met de huisarts te maken en dan nog een keer te laten prikken na 6-8 weken. Ze zeiden toen dat het ook te maken kon hebben met verkoudheid, virus, en zelfs met allergieen. Dus hoeft echt niks ernstigs te zijn he! Daarna nog een keer laten prikken en toen waren ze weer normaal.