Hoi lieve meiden. Had eerder echt geen tijd. Maar ik ben er! Om 18.53u is Eva Lenthe geboren. Het is allemaal snel gegaan. Rond half 5 werden de weeen steeds heftiger. Vk is gekomen, 3 cm, maar heel erg verweekt en soepel. Ze kon oprekken tot 4 cm en we zijn naar het zh gegaan. Daar werden de weeen heel erg en heeft ze mn vliezen gebroken en had ik ook gelijk persweeen. 25 min. geperst en met een klein scheurtje werd ze geboren. 3400 gr 49 cm. Later uitgebreid verslag. Nu proberen te slapen. Ze heeft net gedronken.
Raar hoor, heb je opeens een kind. Ze slaapt nu vanaf een uur of 1. Ik heb 2 uurtjes geslapen en ben klaar wakker. Ik ga proberen morgen wat foto's online te zetten. Maar de komende 2 dagen zal het wel druk worden. Mijn fam komt hierheen. En mn schoon fam zal ook wel langs komen. Maar jullie zijn natuurlijk nieuwsgierig. Ik kan jullie al wel blij meedelen dat ze HAAR heeft! Tessa was natuurlijk 2 jaar zo goed als kaal en nu blond. Eva heeft donkere haren. Ze lijkt wel op Tessa.
jaaaa!! gefeliciteerd botje!! en natuurlijk botjesman en Tessa!! wat heerlijk dat alles zo snel en goed gegaan is!! Geniet er maar van! en ja gek he
Lieve Boney, gefeliciteerd met de geboorte van Eva. Peter en Tessa natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie dochter en zusje. Uit ervaring weer ik dat Eva's hele lieve kindjes zijn Heerlijk genieten van de kraamtijd!
En ik zit ondertussen met een duf hoofd mijn ontbijt naar binnen te werken. Zaterdag is voetbaldag, maar sjezus, moest nog vroeger op dan dan doordeweeks! Kwart voor acht vertrekken we vanaf de vereniging. Nu dus Stijn maar wakker gaan maken. Die zal niet blij zijn, want hij sliep om half elf nog niet...
Maria, peter en tessa van harte met jullie dochter en zusje. T is dus lekker snel gegaan. Ga maar lekkervenieten komende dagen. X deb Volgens mij zat ik er qua tijd wel heel dichtbij
jeeeeeeeeeh Maria,Peter en Tessa Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje en nu lekker genieten meid!!
Ja, jij hebt gewonnen! Hier eigenlijk een goede nacht. Ik was veel wakker, maar dat komt denk ik gewoon door de adrenaline.
GEFELICITEEERD familie Botje met jullie dochter en zusje Eva! Prachtige namen hoor, 2 is meer dan voldoende Eva en Tessa, echt mooi! En Eva heeft haar! Hoera! Wat fijn dat de bevalling zo vlot gegaan is. Heb je niet veel last van naweeën nu? En die eerste nacht niet slapen van de adrenaline is heel herkenbaar. Overdag maar een beetje bijslapen. Heb je een fijne kraamverzorgster? Nou, lekker genieten meid! Ook met Tessa. Ze vindt het vast geweldig
Met mij gaat het trouwens echt beter nu.. Goede medicijnen doen wonderen.. Oh en vanavond kom ik op tv.. Met koor! 19u ned 2
Ik weet niet of het zo lukt, maar hier een foto. https://mobile.twitter.com/Bothje81/status/191124690419462144?photo=1