Heerlijk bijgeslapen dus Maja Hier de sportdag weer overleefd. Gelukkig bood een moeder aan om Eva van de gym thuis te brengen. Scheelde weer een ritje naar de sporthal. Vanavond een doorweekte Stijn van het voetbalveld gehaald. Ze hadden tijdens de training een gigantische bui gehad. Sneu! Nu lekker een beetje inkakken op de bank. Moet ongesteld worden, dus heb het koud, voel me zielig en ben af en toe chaggie Piet weet dat en gaat me dan lopen sarren. Was een vent maar eens ongesteld, wat zouden ze dan piepen
Hoi! Hier weer even een berichtje van mij. Het gaat prima hier. Eva zat gisteren alweer over haar geboorte gewicht! Zelfs de kraam was er verbaasd over. De BV is prima op gang. Last van stuwing heb ik nauwelijks gehad. Maar ik heb Eva dan ook heel vaak aangelegd. Overdag vaak wel elk uur de 1e dagen. Afgelopen nacht kwam ze zo om de 4 uur. Heel fijn! Overdag wil ze vaak wel elke 2u drinken. Fysiek ben ik zelf nog echt niet goed. Lopen gaat nog erg moeilijk en is pijnlijk. Bewegen zowieso is pijnlijk. Vanmorgen is de kraam voor het laatst. Gelukkig nu weekend. Morgen komen m'n ouders en zondag is Peter nog thuis. Ik zou me nu echt niet alleen kunnen redden met Eva alleen thuis. Ik durf niet eens met haar te lopen omdat ik soms opeens nog heel duizelig word. Maar verder zit ik nog steeds boven op die roze wolk. Het loopt hier allemaal zo erg goed. Ik geniet volop. Tessa komt zo thuis broodje eten. Die moet vanmiddag weer naar school. Ze is zo'n trotse grote zus! Bekijk bijlage 239203
Boney, jaaah je bent echt pas een week geleden bevallen, doe maar rustig aan en laat je lekker verwennen. Fijn dat je op die roze wolk zit! *smelt* wat een mooie foto van Eva, wat een heerlijk poppetje!
botje was er geen mogelijkheid om 2 extra dagen bij te krijgen ivm hoe je je voelt zouden wij wel doen in zo'n geval
Als het nu nog 2 doordeweekse dagen waren hadden we dat zeker gedaan. En dan had ik het ook gekregen. Maar morgen komen mijn ouders een dag. Die zijn hier al vroeg. En zondag is ook Peter nog thuis. En ik heb ook wel weer zin om 'normaal te gaan doen eigenlijk.
Mooi popje is Eva Ze lijkt op Tessa. Wat rot dat het lichamelijk nog niet zo lekker gaat Boney. Maar dat was tijdens de zwangerschap al zo he? Kijk alsjeblieft goed uit met je bekken, je kan het zo makkelijk forceren en dan blijf je er mee zitten.. Rustig aan doen hoor. Meiske, wat gemeen van Piet! Is hij vandaag wel een beetje lief voor je geweest? En ik zou ook zoooooooo graag willen dat mannen eens een dagje ongesteld zouden zijn.. Nee wacht, een week. Net als wij. Voor dat je ongesteld wordt even flink migraine en dan een paar dagen belabberd op de bank met koppijn, buikpijn, wiebelende hormonen en depressieve gevoelens Echt, dan zouden alle mannen ineens een stuk liever zijn voor 't vrouwtje, want reken maar dat ze denken dat ze doodgaan. Hier alles wel ok. Lune heeft bij een vriendinnetje gespeeld, heb haar om half 4 opgehaald. De moeder van dat vriendinnetje zit 'ook' overspannen thuis. En ik was vanochtend met Timme bij de oud-buuf, zelfde verhaal. Gaat het rond ofzo? Gaat echt wel al iets beter trouwens, heb vandaag maar een uurtje geslapen en ben de dag best goed doorgekomen. Fijne avond meiden!
Bah, wat een kutweer We hangen de hele dag al een beetje rond. Ik heb vanochtend uitgeslapen, Jeroen heeft boodschappen gehaald met de kindjes. Timme is net weer wakker. Jeroen gaat zo even met Lune naar de hema, nog wat dingetjes kopen. Verder niks vandaag. Straks maar met chips voor de tv ofzo, dan doen we eigenlijk nooit, lijkt me wel een keer gezellig. We gaan daarna zelf pizza's maken met turks brood en allemaal lekkere dingetjes. Ananas, ham, banaan.. Morgen een kraamfeestje. Verder niks op de planning. En dat was ons weekend weer.
Wat een mooi meisje hebben jullie gemaakt Boney! Echt de wauwfactor Doe zelf echt rustig aan en geef je lichaam de tijd om te herstellen! Hier geen kutweer Maja, maar een stralend zonnetje Oke, vanochtend een paar buitjes gehad, maar nu zie ik een blauwe lucht met wat wolken. Lekker hoor, met chips op de bank. Hier doen we dat ook af en toe en je ziet dan de kinderen echt met stralende oogjes genieten. Vanochend Stijn zien schitteren op het voetbalveld. Kan daar zo van genieten. Verder niet zo veel gedaan vandaag. Straks nasi eten bij mijn ouders. En vanavond bankhangen
Mooi is ze hè meiske. Vinden wij ook Maja, jij vroeg nog naar m'n onderkantje. Haha, dat klinkt heel raar als ik dat zo opschrijf Maar als ik het vergelijk met Tessa's bevalling heb ik nu nergens last van. Je kan zowieso beter scheuren dan knippen. Het geneest vaak ook veel beter, mooier en sneller. Ik heb van binnen wat hechtingen zitten en aan de buitenkant 3. Daar heb ik echt bijna geen last van gehad. Donderdag zat er al 1 hechting aan het wc papier en de andere 2 heeft de VK er die zelfde morgen uitgehaald. De inwendige zitten er nog. Dat draad is wat dikker en dus duurt dat wat langer voor ze opgelost zijn. Bij Tessa zag het er allemaal zo dik en blauw uit. Nu helemaal niet. De schade valt dus heel erg mee. Genoeg info zo? En ik wist niet dat in jou vakgebied het ziekte verzuim zo hoog is. Das ook wat. Daar moet toch wat aan te doen zijn zou je denken. Maar goed, dat is lastig met al die bezuinigingen Hoop dat jij snel gaat opknappen en je beter gaat voelen. Lijkt me heel naar om overspannen te zijn. En ik vind dat je dan best even naar de hema kan gaan. Als je met griep in bed ligt vind ik het een ander verhaal. Als je dan naar de hema gaat kun je ook gaan werken vind ik. Maar dit is toch een heel ander verhaal? Denk niet dat ze van je verwachten dat je thuis blijft zitten. Eva slaapt al zo'n beetje heel de dag. Drinkt af en toe, maar verder heb ik ze nog niet gehoord. Afgelopen nacht ging ook heel goed. 22u gaan slapen. Tot 3u. Toen tot half 6 en daarna tot 9u. Heerlijk! Dat zal komende nacht vast anders zijn ben ik bang. Ik moet trouwens nog wel wennen aan dat verschonen. Ik vergeet het gewoon. Poep ruik of hoor ik wel en dan doe ik het gelijk. Maar als ze dus alleen maar plast vergeet ik het gewoon. Vanmorgen na het badje een schone om gedaan. Dat was rond half 11. En heb het vanavond om half 7 pas weer gedaan Ze had logisch een enorme plasluier. Oeps... Ik heb vandaag een rondje buiten gedaan. Kan gelukkig een stuk lopen in m'n eigen tuin. Beetje oefenen vast. En het ging goed. Daarna wel een beetje wiebelbenen, maar we bouwen langzaam op. Moet zeggen dat het vandaag best aardig gaat. Dit is de 1e dag waarvan ik kan zeggen dat ik minder pijn heb. Het gevaar is dan wel dat je gelijk weer teveel doet. Ik kom nog maar 1 of 2x per dag beneden. Mag ook maar max 2x per dag de trap af. Vandaag zijn m'n ouders even heen en weer gekomen. Die waren hier al om 10u. Die vertrekken woensdagmorgen voor 14 dagen naar Israel. Ik zit lekker te lullen hier. Ik verveel me. Eva slaapt en Peter heeft buiten de vuurkorf aan. Lekker gezellig dus hier. Ik zal nog even een mooie foto zoeken en spammen hier. Vinden jullie vast leuk!
Geboortekaartje. Tessa heeft het getekend. De kleuren zijn op deze foto niet zo helder. Het is roze met helderrood. Bekijk bijlage 239594
Hè jammer van de foto. Het komt helemaal niet goed uit zo. Het is een heel vrolijk kaartje! We krijgen alleen maar leuke reacties.
ooh foto's mag altijd! Rustig aan doen, he. goed dat je eerst gaat oefenen in de tuin. Is peter nog lang met verlof thuis? Hoe is het met Tessa? Ik moest ook weer wennen aan het verschonen, maar dat moest dan ook wel erg vaak. 's nachts deden we na 3 dagen alleen nog maar als ze gepoept had, hoor.
's nachts doe ik ook niet meer. Ja, als ze gepoept heeft. Ze ligt naast me in de wieg. Zodra ik hoor dat ze wakker gaat worden pak ik ze bij me in bed en ga voeden. Al liggend. Zo word ik zelf ook niet zo koud. Ondertussen leg ik het kruikje midden in het bedje onder de dekens zodat haar bedje niet koud word. Zo blijven we allebei lekker warm en worden we niet zo wakker. Ben er inmiddels achter dat als we Eva in een koud bed leggen ze stuk slechter in slaap komt. We verwarmen haar bedje dus lekker voor. Ze heeft eigenlijk geen kruik meer nodig, maar 's nachts leg ik hem nog wel tegen haar ruggetje aan boven op de dekens. Ook haar mutsje heeft ze 's nachts nog op. Ik heb graag de ramen open 's nachts. Ik ben nog aan het zoeken naar een betere foto van het kaartje. Wil een printscreen maken vanaf de site waar ik hem heb gemaakt, maar dat gaat niet zoals ik wil.
Hier lekker het rijk voor mij alleen. Man is naar zijn schoonouders (2,5 uur rijden dus blijft ook slapen. Ik had daar geen zin in dus heb lekker een smoes verzonnen om thuis te blijven De meiden liggen al een dik uur op bed, hier in het speeltuintje hoor ik nog volop schreeuwende en spelende kinderen.
Lekker SM. Geniet ervan. Krijg de printscreen niet voor elkaar. Verbinding op de slaapkamer is heel slecht. Heb inmiddels wel een nieuwe banner. Er bestaan toch ook banners voor 2 kindjes? die kon ik zo snel niet vinden.
Fijn dat het de goede kantmet je op gaat Boney! Wat een leuke kaart zeg! Wat kan Tessa al goed tekenen! Wij gebruikten ook nog lang kruikjes bij de kinderen hoor. Heerlijk in een warm bedje vinden ze toch wel fijn. Lekker rustig Sm Hier zijn Stijn en Eva nog op. Dat is een nadeel als ze ouder worden Ze gaan zo naar bed. Piet is ook weer weg, dus ik ga ook zo naar boven. Ook lekker in mijn voorverwarmd bedje