Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH botje

Beetje laat maar PROFICIAT !!!

veel geluk met het nieuwe wondertje ! en ontzettend leuk kaartje !

2. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ ichtus, wat fijn dat dingen eindelijk voor jullie
    op papier staan. Succes met het verder zoeken. Het zal allemaal
    niet mee vallen !.

@ maja beterschap meid, ik zie dat je ziek bent :(

@ schoolrooster, hier is het 8.30-15.00
    Bryan blijft dagelijks over behalve woensdag.

@ meiske, heerlijk die melatonine tabletjes he.. ben blij dat ze
    bestaan.

@ botje wat een wolk van een meid weer ! prachtig.

Sow dat waren de afgelopen 8 a 9 pagina's
    nog verder terug heeft geen zin, dan loop ik erg achter de feiten aan.

3. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    en dan even over hier, sorry dat ik niet veel hier ben krijgt het niet opgebracht in de drukte. De computer staat niet zo heel vaak meer aan.

Ik ben net terug van een week ziekenhuis. Had galstenen en dus ook aanvallen. Ze hebben me vorige week zondag geopereerd en nu moet ik weer herstellen... erg balen al zeg ik het zelf.

Ook ben ik vanaf 31 juli werkeloos. Mijn werkgever verlengd mijn contract niet dus al met al... ellende allom helaas.

met bryan gaat het nog steeds op en af. We hebben nog steeds de hulp van zuidzorg over bryan en dat gaat ook de goede kant op maar met dit soort ziekenhuisbezoeken en zo is het voor bryan weer erg moeilijk.

dat was even in vliegensvlucht hoe het hier gaat.

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ha Mys! Jeetje, een week ziekenhuis.. niet fijn! Hoop dat je gauw weer opknapt. En het is nog steeds zo pittig met Bryan dus? Heftig hoor.

Wauw Boney, wat een cool kaartje!! En wat kan Tessa al goed tekenen, ik ben echt onder de indruk:$

SM, lekker genoten van je avondje alleen? Lekker is dat soms he?

Meiske, ja dat krijg je natuurlijk als je kinderen ouder worden.. dat ze niet gewoon om 19u op bed liggen en je avond voor jou/jullie is.
    Ik weet nog wel dat ik vroeger best wel eens strijd had met mijn ouders, over wat er op tv was en wie wat wou kijken. Ik denk dat mijn kids gewoon een tv op hun kamer krijgen als ze 8 zijn:D

Jeroen ligt nog op bed. We hebben vanmiddag een kraamfeestje. Ik moet echt van te voren slapen anders red ik dat niet. Dus ik had gehoopt dat ik mocht uitslapen maar helaas.. Jeroen denkt dat ik vanmiddag wel kan slapen, voordat we weg gaan. Dat ik me dan nog helemaal moet klaarmaken en de kids ook is wel in 10 minuten gedaan ofzo..;)

5. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Mystery leuk dat je even langskomt!
    Ooh een hele week in het ziekenhuis dat is minder, sterkte met je herstel! En je banner, jij bent gewoon meer als 45 kilo afgevallen :$
    Super knap!

Maja dan hoop ik dat je straks nog even kan slapen!

Ik ga even het weerbericht bekijken, ik wilde met de meiden naar Barcelona gaan en daar in een park afspreken met een vriendin maar het ziet er nog al bewolkt uit :cool:

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Bewolkt in Barca.. Hoe is het mogelijk? Hoe is het weer verder eigenlijk in Spanje nu SM? Echt al zomerweer? Ik wil ook zon.. Het is hier gewoon herfst, om depressief van te worden.

Ik hoop ook dat ik nog even kan pitten straks. Ik gun Jeroen ook echt een uitslaapochtend maar ik raak in de stress bij het idee dat ik niet kan slapen en nog weg moet vanmiddag.

7. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Maja, ja dan zou ik gewoon nu al doen wat er nog gedaan moet worden(douchen,strijken etc?) en dan kan je daarna nog effe naar bed. Kan je dan echt nog slapen als je bijvoorbeeld om 11 uur naar bed gaat? Slaap je s´nachts nu wel genoeg?

Het weer in Barcelona? Een beetje vanalles, april doet wat ie wil. Best fris en wisselvallig, regenbuien,wind en dan weer zonnig.

8. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hahahah sm, inderdaad ik ben al veel afgevallen :) .. helemaal vergeten in mijn verhaaltje :)

@ maja thnx !

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik kan halve dagen slapen en 's nachts zonder problemen weer. Dit is van de laatste tijd hoor, hiervoor kon ik nog geen uur slapen overdag zonder daar 's avonds last van te hebben met in slaap vallen.
    Ik ga zo lekker even naar bed, Jeroen redt zich wel met de kids en dan kan ik daarna douchen, aankleden, opmaken etc. :)

Het weer in Barcelona is dus een beetje hetzelfde zoals hier, hoewel vast wel iets minder herfstig en koud.
    Ik heb een mooie, goedkope houten bank gezien op marktplaats, denk dat we die gaan kopen voor onder de veranda.

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
  11. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    Voor de gene die me kennen , hier een een foto van me smoeltje :) voor het verschil hihi

* let niet op me haren enzo .. *

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wowww Mys! Wat een verschil! Smal bekkie heb je zo. Knap hoor!

13. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja lekker he :) .. ben er ook erg blij mee :)

maar we zijn er nog niet .. nog ongeveer 30 kg te gaan

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Rustig hier. Mys, je ziet er echt goed uit. Je hebt toch een maag verkleining gehad? Volg je daar ook nog een speciaal dieet bij?

Maja, mooie bank! Maakt hij die zelf?

Hier voor het eerst veel beneden geweest vandaag. Vanmiddag wel boven op bed gelegen en geslapen. Voelde me goed vandaag.
    Morgenochtend ben ik voor het eerst langere tijd alleen. Peter brengt Tessa naar school. Alle spullen die ik nodig heb voor Eva en mij zijn beneden. Ik hoef dwn niet meer de trap op. In bad doen we ze niet elke dag.
    Ik lig nu in bed. Eva heeft haar buikje vol en slaapt inmiddels. Ik wilde eigenlijk nog even lezen, maar ik durf het licht niet meer aan te doen.
    Slaap lekker allemaal.
    X

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Boney, hij maakt die banken idd zelf. Probeer deze week even langs te gaan om te kijken hoe die zit. En dan maar kopen denk ik.

Ben benieuwd hoe het vanochtend gaat, alleen met Eva. Vast wel goed. Zo te lezen ben je goed voorbereid. Als je straks weer wat mobieler bent kom je vanzelf in een ritme, met je 2 meiden.
    Ik vind de geboorte van Eva wel een mooie gelegenheid om toch echt een keer een kopje thee bij je te komen halen hoor:) Over een poosje, als we allebei wat fitter zijn;)

Gister een kraamfeestje gehad. Was gezellig, lief en mooi babietje ook. De kindjes hebben zich ook wel vermaakt. Minpuntje: Timme huppelde wat rond en zowel Jeroen als ik hadden niet door hoeveel hij aan het eten was. Hij kreeg steeds spekjes toegestopt (zo fijn als mensen dat doen;)). En die spekjes zijn er vannacht weer uitgekomen.. pff. Arm kind hartstikke misselijk en vanaf 4u met hem bezig geweest. Hij is bij ons in bed gegaan en toen werd Lune wakker. Ze hoorde van alles en was bang. Ik ben even bij haar gaan liggen en toen ik daar lag viel Timme bij ons in bed net weer in slaap dus ik ben maar bij Lune blijven liggen, gezellig samen in het peuterbedje;) Heb dus geen oog dicht gedaan haha! Lune heeft gelukkig nog wel even geslapen en is nu naar school.
    Ik moet vanmiddag naar de tandarts, heb een gaatje. Geen zin in..

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

Ja maja, gezellig een kopje thee!
    En wat een rotnacht weer. Dat is dus 1 van de redenen dat we voor Tessa gelijk een groot bed hebben gekocht. Wij liggen ook nog al eens bij haar in bed. En soms als Tessa bij ons ligt en ik daardoor niet kan slapen, ga ik in haar bed. Erg fijn dus een groot bed.
    En dat snoepprobleem ;) Ik hoor daar echt elke ouder over en toch blijft iedereen die kinderen snoep geven. Zo vervelend. Tessa heeft dat ook. Die kan gewoon slecht tegen teveel zoetigheid. Ze gaat dan ook spugen. Voornamelijk als ze een lollie opheeft. Nu heb ik toch een hekel aan lollies. Vroeger m'n broertje bijna zien stikken. Die viel met een lollie in z'n mond van de trap. Zie nog voor me hoe dat stokje steeds verder in z'n keel zakte...

Hier gaat het goed. Gisteravond en vanmorgen alle spullen die ik denk nodig te hebben naar benden gebracht. Eva is gewassen, aangekleed en heeft haar buik vol. Ze ligt nu te slapen in de box.
    Ik heb een was aangezet en zit nu even mail door te spitten met een kop koffie. Straks even een rondje opruimen. Er staan hier ook nog 3 bossen bloemen te stinken. Daar ga ik de mooie uitzoeken en 1 bos(je) van maken.
    Verder hoef ik eigenlijk niet veel te doen. Peter heeft gisteren alles lekker aan kant gemaakt. Heerlijk!

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Slim dat je direct een groot bed voor Tessa hebt gekocht:) Hadden wij idd ook moeten doen:D We hebben wel een matrasje waar we wel eens op liggen naast haar bed, als ze ziek is ofzo. Maar dan moest ik de deken pakken en die lag in onze slaapkamer en dan werd Timme misschien weer wakker..
    Maarrrr..... Lune haar nieuwe bed wordt over 2 weken bezorgd, jeej:D Is een kleine 2 persoons, dus genoeg ruimte. Heb zo'n vermoeden dat Timme ook niet lang in het peuterbedje gaat slapen, hij neemt deze over van Lune. We zien wel.

En ieks, wat een eng verhaal van die lolly! Ik vind die dingen ook doodeng hoor. We hebben ze zelf sowieso nooit in huis en als een of andere debiel (:cool:) er eentje geeft aan Lune, moet ze op de bank zitten om hem op te eten.. Dat heeft ze er trouwens wel graag voor over haha.

Lekker relaxed ochtendje zo voor je dus, heerlijk zeg:) Is Tessa tussen de middag thuis komen eten?
    Lune wel, Jeroen heeft haar net weer naar school gebracht. Timme ligt op bed. Ik ga zo even eten en even douchen en dan naar de tandarts. Daarna nog even snel eten halen voor vanavond.
    Heb vanochtend nog een paar uur geslapen dus moet heus lukken.

18. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Mystery, wat een mooie foto! Je ziet er echt goed uit!

Boney, toch weer spannend de eerste keer alleen met kleine Eva. Ik ben benieuwd hoe het is gegaan, vast wel goed!

Maja, wanneer krijg je de uitslag van de volgende bloedprikronde?Bah rot zeg dat je zo slecht geslapen hebt.
    Haha wij hebben daarom dus ook een normaal 1 persoonsbed gekocht voor Sara. Want of ze liggen bij ons in bed, en dan vlucht ik naar het bed van Sara en dan komen ze mij daar weer lastig vallen. Soms is het hier net een beddendans ipv een stoelendans.

19. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Even snel tussendoor, merk dat jullie een te hecht cluppie zijn (no affence)
    Wil Boney even feliciteren met de kleine meis en meld me ook gelijk af....

Oh en Mystery, top hoor zoveel afvallen, heel veel succes met de rest van de kilo's!

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dank je katemans.

Deel Deze Pagina