Mogguh! Boney, hoe is het? Tessa naar school vandaag en jij weer alleen met Eva? Hoe heeft Peter het eigenlijk met zijn werk geregeld? Is hij ook een vaste dag thuis ofzo? Katemans, zijn we echt zo hecht? Nouja, ben het wel met je eens hoor, maar vraag me af waar je dat aan merkt. Naar mijn idee kletsen we gewoon zo nu en dan over van alles en nog wat Ik wou nog even vragen hoe het is enzo, maar als je je afmeldt kom je hier vast niet meer kijken dus al het bovenstaande zal ook weinig zin hebben.. hihi. Enniehoe, hoop dat het goed met je gaat! Meiske, bleeeegh! Ongesteld zijn sucks! Is Piet al een beetje liever voor je? Hier alles ok. Lune naar school, Timme naar het kdv. Ik heb slecht geslapen dus ga zo even bijslapen. En vanmiddag naar de huisarts. Daarna maak ik officieel een beslissing wat ik doe met mijn werk en ga dit ook bespreekbaar maken met mijn teamleider. Ga denk ik maar aan de telefoon noemen dat ik een en ander met haar wil bespreken en dan in een persoonlijk gesprek echt uitleggen hoe het zit en dat ik niet verder wil zo. Zie daar erg tegenop Sjonge, die fukking tandarts heeft me flink te pakken gehad gister. Er zat een stukje kies in de weg, dat kon hij niet boren omdat hij de andere kies dan zou raken. Heeft ie met een of andere haak eruit lopen trekken. Ik voelde er niet veel van omdat ik verdoofd was maar wel dat hij flink aan mijn kaak aan het trekken was. En dat voel ik nu dus, helemaal beurs. Nouja, gaat ook wel weer over, ben allang blij dat ik voorlopig weer even klaar ben met de tandartsbezoekjes (hoop ik..). SM, hoe is het? Inmiddels al een lekker zonnetje bij jullie? Ik las op fb dat Daan van Sizzel vandaag onder het mes gaat. Spannend. Ik ga ff een eierkoek eten en dan pitten. Laters!
Goedemorgen, Gisteren is goed gegaan. Eva slaapt zoveel! Ben soms bang voor de nacht, maar ook dan slaapt ze goed. Gisteravond om half 11 laatste voeding. Ze had wat hulp nodig om in slaap te komen, maar dat was maar een kwartiertje met m'n pink erin. Ze heeft geslapen tot een uur of 3 (ik kijk niet altijd op de klok) en toen vanmorgen om half 8 weer. Zo gaat het eigenlijk steeds de afgelopen nachten. Ze heeft gewoon veel slaap nodig denk ik. Vandaag werkt Peter thuis. Is dus eigenlijk niet thuis, zit dan heel de dag in z'n kamer te werken, maar is dus wel standby en komt af en toe op de koffie. Eva ligt weer te slapen in de box. Die ga ik nu in bad doen. Dan is het fijn dat Peter thuis is. Anders had ik het niet gedaan.
Boney, fijn dat alles zo goed is gegaan. En wat heerlijk dat ze zoveel slaapt! Geniet er maar van! Schreef Katemans dan eerst met ons mee? Kan ik me niet herinneren? Of gewoon een ´bekende´ van Boney? Maja, ik ben benieuwd hoe het bij de huisarts was of er nog iets concreets is uitgekomen? Meiske, megaaaaaaaaaaaa ongesteld klinkt heftig knuffie!
Kom net bij de huisarts vandaan en ze heeft me verwezen voor een echo van de bovenbuik. Dan kan er naar de galblaas en lever gekeken worden, ivm de hoge leverwaarden. Het kan ook goed zijn dat die waarden komen door een virus wat ik (gehad?) heb. Een virus kan ook de vermoeidheid en hartkloppingen veroorzaken. Als er niks uit de echo komt, moet ik over een paar weken opnieuw bloed laten prikken om te kijken hoe de leverwaarden dan zijn. Kan best zijn dat ze dan weer normaal zijn. De huisarts kan dus niks zeggen over of ik overspannen ben of dat er toch iets lichamelijks is, aangezien die leverwaarden dus wel te hoog zijn en dat eerst onderzocht moet worden of dat iets is of niet. Ik weet dus nog niks. Zo eerst even bellen met het ziekenhuis om een echo te plannen. Ik weet echt totaal niet wat ik tegen mijn teamleider moet zeggen. Ik weet nu al dat ze er op aandringt dat ik een paar uur per dag ga werken, maar dat zie ik zooo niet zitten.. Maar nu zeggen dat ik er mee wil stoppen terwijl er nog onderzoeken komen voor iets lichamelijks is ook raar. Maar ik vind het zo ook niet eerlijk, ik kan boodschappen halen, voor de kinderen zorgen, ik lig niet hele dagen ziek op bed dus ik zou officieel een paar uurtjes per dag kunnen werken. Maar als ik daar aan denk word ik al benauwd, voor mij een teken dat het toch zeker wel met werk te maken heeft. Maar wat is nu wijsheid? Ik denk dat ik eerst maar eens ga overleggen met jeroen en bedenken hoe ik het ga aanpakken richting mijn werk. Pff.
Maja ooh dus toch nog effe spannend om te kijken wat het dan wel is. Overleg maar eens goed met Jeroen Als jij voor jezelf al weet dat deze baan het niet is dan zou ik er mee stoppen. Een uurtje per dag komen werken heeft dan ook helemaal geen zin, zou ik dan ook absoluut niet willen. Pffff rot keuzes ook altijd. sterkte!
Wij willen volgende week een paar dagen weg. Ik had gisteren een heel leuk hotel gezien en was een goeie aanbieding ik kan nu de website niet meer vinden
Ja, SM dat vind ik ook. Het liefst zeg ik ook dat ik er mee kap. Maar ik heb net gebeld met Jeroen en een vriendin en die zeggen allebei dat ik eerst de onderzoeken af moet wachten, wat als er wel wat uitkomt? En tot die tijd niet gaan werken, want je weet officieel helemaal niet of het lichamelijk is of niet. Als er niks uit die onderzoeken komt kan ik alsnog de conclusie trekken dat het psychisch en ontslag nemen. Liever gezamelijk met het werk eruit komen, zodat ik nog recht heb op een uitkering. Als ik nu ontslag neem, heb ik dat niet terwijl er misschien wel iets lichamelijks aan de hand is. Jemig, lastig hoor.. Ik voel me ook zo verantwoordelijk richting mijn werk. Ik weer hoe druk mijn collega's het hebben en als ik gewoon ontslag neem, kan er iemand anders aangenomen worden. Nu kan dat niet omdat ik nog in dienst ben. Vind dat echt kut.
Getver, balen. Jullie gaan vaak een paar dagen weg he? Heerlijk hoor. Hier doen we dat echt te weinig. Hoop dat je de website nog kan vinden, googel je suf
Ja daar hebben ze ook helemaal gelijk in ! Je hebt gewoon recht op een uitkering of ziektewet als je ziek bent! Maar als er psychisch iets niet in orde is heb je toch ook zeker recht op een uitkering? Depressie, burn out etc. is toch ook gewoon een ziekte? Maar ik snap je dilemma wel hoor.
Ja ik vind het hotel wel maar niet die goeie aanbieding. Het was 4 nachten aparthotel met halfpension voor 137 euro voor ons viertjes op de andere sites was het zeker 100 euro duurder.
Pffffff Nora heeft twee spenen ik kan geen beide vinden vandaag. Vanmiddag heeft ze de siesta zonder speen geslapen, maar dat was makkelijk omdat ze moe was en in de kinderwagen in slaap viel. Ik heb het hele huis op de kop gezet en ik kan die rot spenen nergens vinden. Moet ik haar nu zo cold turkey laten afkicken??Wat zielig ben al bang voor de nacht. Ze is echt een speen verslaafde.
Jeetje, wat vervelend.. Zit nergens en speen in een jaszak of een tas ofzo? Ik denk dat je weinig keus hebt dan cold turkey af te laten kicken.. Hier wel 10 spenen, overal verspreid, ben als de dood voor zo'n situatie als jij nu hebt
Goedemorgen, Hoe ging het met Nora? Misschien een goede reden om idd ermee te stoppen. Lastig... En dat je maar 2 spenen hebt! Ik had die dingen overal liggen. En dan nog 3 in de kast als voorraad.
Nog makkelijker hier....geen spenen.Linn,wil net als Tess geen speen. Hier een heleboel gebeurd.Maar zit nu op de phone,dus typt niet makkelijk.Later meer....
Suus, ik hoop dat alles goed gaat en je ons leuke nieuwtjes te vertellen hebt? Ja ik heb nog maar 2 spenen over van de hele spenen collectie die ik had. Ik ga nu ook geen nieuwe spenen meer kopen. Nora is nogal ´dwangmatig´ met sommige dingen, dus als er in huis bijvoorbeeld 5 spenen ronddwaalden moest ze met alle 5 gaan slapen en als ze dan s´nachts wakker werd wist ze nog precies dat ze met 5 spenen was gaan slapen. Maar gisteravond net voor slapen toch nog een speen gevonden dus ze is gewoon met speen gaan slapen.
Haha, slimmerik die Nora Wel jammer dat ze dan nu niet wist waar de spenen lagen, had jou een hoop gestress gescheeld Timme geniet echt van zijn speentje, ik vind dat best schattig. Hij krijgt hem ook alleen nog met slapen (en lange stukken in auto/buggy) en zo gauw hij zijn speen krijgt is hij direct rustig en geeft er aan toe dat hij moe is, je ziet hem 'instorten'
Suus, hoop dat alles goed gaat? Ben wel benieuwd wat er allemaal gebeurd is. Dus ik zou zeggen: kom je verhaal doen! De weersvoorspellingen zien er aardig gunstig uit, fijn Heb veel zin in de zon.
Goedemorgen, Met Tessa was het net zo maja. Speen alleen in haar bed. Ze had hem echt even nodig om zich over te geven en in slaap te vallen. Hier is het CB net geweest voor de intake. Niks bijzonders en niks nieuws wat ik nog niet wist. Ze had een weegschaal bij zich en daar was ik wel heel erg benieuwd naar. Vorige week vrijdag was ze 3415 en vandaag 3810! Gewoon 400 gram in 1 week tijd aangekomen! Het kon ook eigenlijk niet anders. Ik heb veel voeding (te veel op het moment) en ze wil ook veel drinken. Ik voed op verzoek en ze mag dus zo vaak als ze wil. M'n nieuwe banner is best leuk vind ik. Toch 1 kunnen vinden waar 2 kindjes in kunnen.