shit suus moest je nou vliegjes deze kant op sturen, bleh, zie er nu twee, fruit maar ff naar buiten verkassen
Ik leg het fruit hier in de koelkast, bananen niet natuurlijk, en fruitafval gooi k of meteen in de diftar of in boterhamzakjes in de prullenbak. Had op de flat ook zo veel last van die beestjes bleg! Als je dan nog een restje rosé in de keuken had laten staan, was me glas vol vliegjes een nachtje later
goedmorgen ladies Ichy.... wat knap allemaal dat je nu zo doorzet.. het is allemaal niet makkelijk maar wel noodzakelijk denk ik .... verder sluit ik me helemaal aan bij de worden van mom die heeft het rachtig verwoord Sm wauww prachtige meiden hoor!!!!! Maja... succes op het cb vergeet k zeker weer een paar... snorrie!!!
ja arie das lastig om te zeggen... ik heb natuurlijk al veel oude zooi.... maar wellicht dat er iets te vervangen komt...
ja recies dat soort dingen... maar bijvoorbeeld ook pannen... heb cht zon achenebbis pannenset... nu lijk ik wel een bedelvrouw hahaha.. maar zo bedoel ik dat natuurlijk helemaal neit... ik bedoel alleen mochten je echt iets weggooien denk eerst aan mij haha...
Maar dan snap ik het nog.....ook niet leuk, maar toch....dan kan ik het begrijpen. Bij ons staat NIETS in de keuken; geen flessen, geen planten, geen fruit/groente, geen natte vaatdoekjes, geen koffiepads....helemaal niets. En toch komen ze.... En als schoonmaakmiddel gebruik ik door de fruitvliegjes Detol, dus ook geen bloemengeur. Puuhuuu,bij thuiskomst weer een invasie en waar zitten ze nu op....overal en nergens. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Maar idd:IK HEB VAKANTIE!!!!!