jeee.... ik heb zooo geen zin om te werken... moet nog 2 dagen en dan eindelijk vakantie.. ben je ook aan het werk ariel?
Ghehe ja he! Pfff ik zou ook wel weer is op vakantie willen.... En dan lekker naar een all in iets ofzo. Gewoon ff lekker niks moeten!
Het is bijna klaar! We gaan morgen alleen nog ff laminaat in de gang leggen en we moeten nog nieuwe bank hebben aangezien de vorige de verhuizing niet heeft overleefd.
Hihi bedankt Dwaas! Ga ook wel heerlijk genieten hoor!!! Ik heb 2 fantastische kids En k heb vandaag gewoon een kutdag! Vandaag laatste dag bij t KDV en ik heb er heel veel moeite mee. Dom he?!?
nee ik las het al op hyves... das helemaal niet dom... dat is menselijk... je raakt toch vertrouwd met die mensen... knuffie voor je prutdag...
Denk dat ik trouwens bij t afscheid ook onwijs ga janken....pff emo muts.... Had ik nou vroeger nooit he....
K ga vanavond denk ik maar even wat cupcakejes maken en roosjes er op spuiten om me verdriet weg te eten haha Oh ja en om te oefenen natuurlijk!