Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jeej mijn vriendinnetje is bevallen van een zoontje, Jip! :)
    Alles is goed gegaan.

Gister dus naar het cb geweest. Alles was prima. Lune heeft de ogentest gedaan gelukkig.. Ze wou toch wel erg graag een lolly;)
    En de test was prima.
    Timme ook weer goedgekeurd. Ze vond hem motorisch sterk, goed bewegen. Dat zien we zelf natuurlijk ook wel;) Maar ze zag ook adt wij onze handen vol hebben aan hem hihi.. Daar was ook weer zoo druk! Hij kruipt als een razende van hot naar her en laat een spoor van vernieling achter zich. Prullenbak omver gooien, foldertjes uit de schappen trekken, speelgoed alle kanten op smijten etc. Ook op de tafel zit hij natuurlijk niet stil en graait om zich heen, pakt de muis van de computer, trekt de papieren uit de handen van de verpleegkundige.. Nouja, dat werk dus:D Ze zei dat we de omgeving maar zo kindvriendelijk moesten maken en hem de ruimte moeten geven. Niet teveel verbieden want dat snapt hij nog niet. Ook dat hadden we zelf al begrepen.
    De laatste dagen heeft hij het steeds op Lune voorzien en bespringt haar zowat. Hij trekt en duwt haar gewoon omver. Lune vindt het grappig en vervelend tegelijk want ze valt soms ook echt. Zij is natuurlijk maar een sprietje en hij is echt sterk. Niet eens zo zwaar trouwens, 8,8 kilo. Maar wel iets van 75cm lang.

En we gaan toch proberen om zijn slaapschema om te gooien. Hij is dus steeds rond 5u wakker en is dan een uur later weer moe. Erg irritant. Gaan proberen om hem overdag korter te laten slapen, wie weet helpt dat. En meer eten proberen te geven want hij heeft soms ook gewoon honger.

Mom, ik ga vandaag nog even op je pb reageren! Ik weet nog niet of we direct na het ziekenhuisbezoek gaan zwemmen of 's middags. Ligt ook een beetje aan hoe laat het wordt en hoe het met Lune gaat in het ziekenhuis enzo. Nouja, ik reageer dus nog ff;)

Ga nu even eten met de kids. Jeroen ligt nog op bed.

2. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Wat erg, wat erg, wat erg... 80 dode jongeren in Noorwegen.
    Ik heb er geen woorden voor, vind het zo erg!

3. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Maja leuk dat je vriendin is bevallen.
    Fijn toch weer als alles goed is met je kids he.
    Dus Timme is, zoals hij op de foto's ook overkomt, een echte stoere kerel! Ik hoop dat het lukt met het slaapritme.

Enne.. hoe laat gaat Lune maandag naar het zkh? Is het een controle? Je mag me na het zkh bezoek ook even bellen om af te stemmen.

Hier deden we gisterochtend de gordijntjes open en toen zei Suzanne: hallo speeltuintje! Om vervolgens heel vaak van de glijbaan af te gaan. Zo schattig.
    Gister zijn vrienden met kids hier geweest, erg gezellig. Was er wel blij mee, nog 2 of 3 dagen slecht weer en dan komt de zomer.

Zeg maja, is hier een overdekt winkelcentrum in de buurt, in Stadskanaal of Winschoten of in Duitsland?

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik bel je idd wel even maandag, lijkt me handiger want ik weet het nu dus eigenlijk nog niet zo goed..
    We gaan naar de kinderarts, die afspraak stond al toen ze steeds zo'n buikpijn had. Dat is veel beter geworden maar ze heeft nog steeds rare poep en poept ontzettend vaak en dat in combinatie met niet goed groeien gaan we toch even heen.

Overdekt winkelcentrum: Stadskanaal is volgens mij een klein stukje overdekt en Winschoten ook. Hoewel, Winschoten is vooral een lange straat en dan nog een klein stuk dus overdekt. Veendam net zo. Je zou dan nog beter naar Emmen kunnen rijden, doen wij ook wel eens als het slecht weer is. Maar dat is wel 40 minuten rijden ofzo. En kan je ook combineren met een dierentuinbezoekje:D
    Er zit trouwens in Stadskanaal ook een Ballorig.

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Fruitvliegjes.. hier ook wel wat, maar tis lang niet zo erg als andere jaren.. wij zetten vanaf juni de prullenbak in de bijkeuken.. en uiteraard verder niksssss in de keuken.. toch komen ze wel, maar dit helpt iig om geen invasie te krijgen.. ene jaar is hier erger dan andere jaren.. in Zwolle hebben we het nooit gehad..

T blijven idiote beestjes.. heb vorig jaar zelfs plastic zakjes met water erin opgehangen in de keuken omdat de schittering van licht in het water de beestjes zou irriteren in hun ovale oogjes.. t hielp niet echt en zag er echt idioot uit..whahaha..

ik heb t opgegeven.. tis schoon en t valt mee hier..gelukkig..

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ha ha ha Ichy, wat geweldig wat je allemaal kunt proberen om het te verhelpen. Heb ook al aardig wat uit de kast getrokken. Moet zeggen dat het vandaag wat minder was (voel me ook minder fruitig, wellicht is dat 't ;) )
    Prullenbak bijkeuken is een prima plan, maar dat wordt bij ons buiten en dat is met dit weer niet erg handig. Nu met Jan afgesproken niet verder dan de helft met afval en dan al verversen en alle triggers direct in de klikko.
    We hebben onze auto weer terug, errug fijn,ook al was de leenauto een schatje. Wel een rib uit ons lijf, maar ja, zonder auto kunnen wij niet meer (verwende krengen).
    Nu lekker vakantie, ik heb alles af gekregen gisteren, dus ik hoef dinsdag niet meer extra te werken....jippie!
    Jan en mijn vader zijn boven bezig met de kamer van de beeb. Behang is er nu allemaal af en vanmiddag gaan ze de muren glad maken. En dan deze week een dag pakken om te behangen.
    Het begint erop te lijken.

Maja, fijn dat alles goed ging op het CB. En moest ergens wel een beetje lachen dat Timme zijn zusje omver gooit. Sorry Lune.

Mom, tot wanneer zijn jullie nog op vakantie?

Allemaal een fijne dag!

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hoi hier ff een berichtje uit het drukke leven, volgende week nog 1week 4 dagen werken pfff en Dan weer het normale leven ..respect voor diegene die meer dagen werken, moet zeggen heb met mijn eigen klantjes OoK wel
    fultime uren soms maar is toch anders..

Voor de rest iemand een update ???niet terug gelezen sorry

Oh ja ga morgen middag tot maandag avond even lekker relaxen...met collega en haar twee grote dochters naar Preston palace echt zin in en heb ik wel ff nodig en verdiend al zeg ik zelf haha en voor 30sept een week weggeboekt heerlijk op vakantie.lekker luxe met huis met sauna, jacouzi enz je moet jezelf af en toe kietelen he...

Voor de rest alles zijn gangetje..met Gwen OK alles goed..naar jeuk en krabplekken zijn nu weer aardig weg. En ja zo zit het er weer...vaag he..woensdag de afspraak met de kinderarts dus ja afwachten..

Nou ik GA mijn bedje opzoeken..morgen rond 11.30 weg.dikke kuzzzzzzz vanuit hier

8. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    hey lachen, joma komt buurten lees ik. Nou, zwaai maar een keertje, ik woon zo'n beetje naast preston palace!
    Have fun en geen lawaai overlast he!

9. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    He maja, zie facebook en je pb. Tot morgen!

10. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    hey Arie! hihi
    Ik ben samen met een vriendin bezig met een webshop. leuk he!

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oh ja zeker leuk!!
    Pb je me de link even??

12. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Zodra alles vaststaat link ik je die zeker. We hebben afgelopen weekend het contract voor de domeinnaam binnengekregen, nu kunnen we gaan bouwen.

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou ben benieuwd hoor meis, kun je al vast een tipje van de sluier oplichten? Wat voor producten je gaat verkopen?

14. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    2de handskinderkleding & artikelen.
    We zijn dus hard aan het bedenken hoe we spullen kunnen binnenkrijgen en verkopen...

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ohh leuk, ik heb nog 20 dozen vol met 2e handskinderkleding haha Ik heb dat ook ooit gedaan, alleen had er geen tijd meer voor, ook maar weer eens tijd voor gaan maken :)

16. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Je mag ook een dealtje met mij maken dat wij ze verkopen voor je :)

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi ja dat kan ook nog natuurlijk!

18. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    wat heb je er allemaal liggen?

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Poeh, nou ongeveer 1900 stuks kleding in de maten 50/56 t/m 164

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    jeee we gaan in september nog lekker midweekje naar center parks
    toch nog iets in het vooruitzicht heerlijk!!!!!!
    welk park blijft nog even een verrassing want hebben een mystery midweek geboekt, is nog lekker spannend en stukken goedkoper dan bij centerparks zelf

moet die kleine natuurlijk wel niet veels te vroeg komen hahahaha gaan de 2e week van mijn verlof dus moet opzich nog kunnen

Deel Deze Pagina