Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Leuk Viv!! Via waar heb je dat gedaan??

2. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    heb je alleen merkkleding of ook andere kleding?
    1900 stuks!!! Wat had je die allemaal vandaan gehaald dan?

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja via MP, ooit een keer een hele grote partij en het is allemaal merk, op 2 dozen na!

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    lekker vivi wanneer gaan jullie? Wie weet kom ik je nog tegen dan hier 9 weg voor week, denk vossemeren of eemhof

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @ariel via Bungalow en vakantiepark aanbiedingen - BungalowS.nl en dan mystery park centerparks
    scheelt echt een hoop
    @debbie dat zou wel heel grappig zijn he, jullie gaan de 9e?? das de vrijdag ervoor. ik vond nu midweek wel lang genoeg hahahha vooral martijn nog niet weet of hij mee kan (heb hem wel meegeboekt die paar euro maakt t niet meer)

6. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Wil je er wat van kwijt dan?

7. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    He Vivi.. al flink aan het schoonmaken? Of valt het mee met de hormonale aanvallen? Geniet van je verlof! Straks is het weer erg druk met nog een hummeltje er bij.

Ariel.. leuk al die kleding. Ben je niet bang dat het uit de mode raakt?
    Of staat het al op een site.. dat heb ik even gemist geloof ik.

Hier vandaag wezen zwemmen en ook nog even Lune en Maja ontmoet. Het was kort maar krachtig. Ha, ha.. ik moest er wel even aan wennen om te meeten in badpak. Dat ding heb ik nou misschien al een jaar of 6/ 7. Die had ik gekocht om als ik met jongeren ging zwemmen er enigzins degelijk uit te zien. Nu ben ik blij dat ie een beetje mn buik verhult.
    Elena heeft echt genoten van het zwemmen, was boos toen ik weg wilde. In de auto viel ze onmiddellijk in slaap, en dat terwijl ze he-le-maal niet moe was ;):).

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @lucky mom ja nesteldrang is er volop maar gezien mjn rug en harde buiken kan ik net zoveel als ik wil.
    mijn verlof gaat pas 8sept in maar aangezien ik toch al thuis zit geniet ik evengoed volop hahahaha

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Meeten in badpak had nou ook niet direct mijn voorkeur:D Maar zoals ik al zei, je ziet er hartstikke goed uit! En niks mis met dat badpak. Ik voelde me ook niet zo fijn in mijn net te kleine moeke badpak die op wat gevuldere plaatsen iets teveel rekte;)
    Gaan we ons niet druk om maken, het was best leuk! Vond het jammer dat Lune niet zo'n held was maar eigenlijk wist ik dat al wel. Volgende keer maar een speeltuin, dan gaat zij ook los:D

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    wat een rust hier de laatste tijd, zit iedereen in een ver land onder de zon ofzo??????????

Hier las ik vandaag in de krant dat er mrsa uitgebroken was in zh, en ik ben dit weekend met een tante van mijn vriend in contact geweest die daar lag (op oncologie mocht dagje weg) dus vanmorgen maar ff de vk gebeld om te kijken of dat gevaarlijk was voor mij of baby maar gelukkig niet!!!

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    tekst voor babykaartje is klaar dus kan deze week de proefdruk aan gaan vragen.
    vriendlief gaat morgen weer verder op de babykamer en zo komt het langzaam maar zeker allemaal goed ;) ik jaag hem maar niet hahaha hij moet nog schilderen en dan de plintjes bij het plafond erin zetten en dan kan ik mijn gang gaan.
    vanmiddag gaan we waarschijnlijk naar de ikea met zijn 2tjes ff lekker shoppen voor nieuwe klerenkast voor bryan en dan is er weer een dag om hahahaha

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Wat een baggerweer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nouja, 1 ding scheelt, de babykamer is behangen en geschilderd. Da's een zorg minder, nu nog schoon maken, gordijnen er weer in en dan bedje weer omhoog.
    Verder naast de ruzie met de fruitvliegjes, ook ruzie met TNT post. Ik had lakentjes, boxkleed e.d. besteld voor meer dan €100,- en daar was vrijdag de TNT voor langs geweest. Ik moest werken, dus een briefje dat ik via internet een bezorgafspraak kon maken. Gedaan voor zaterdagmiddag, hele dag thuis gewacht, maar geen levering.
    Maandagochtend gekeken op track and trace, staat er: GELEVERD
    Nou, dat kan helemaal niet. Ik alle buren langs,maar lag ook geen briefje....helaas niets. Dus ik TNT bellen,dom miepje aan de lijn....nee, als in de computer staat "geleverd" dan is dat zo en kunnen we niets voor u doen. Nou, lekker dan. Maar ik ben nu aan het proberen via het hoofdkantoor.
    Vandaag Tess bij de go, ze heeft nu 4 weken vakantie. Vond het wel lekker nu met mijn bekken, dat Tess erheen kon. Helaas de komende 4 weken dus niet.
    Jan heeft over anderhalf week vakantie. Hopelijk dan mooi weer, want dan gaan we nog een weekje in een bungalowpark in NL. Hoop dat het nog gaat lukken.

Nou, erg lange update weer....maar jullie hebben toch niets anders te doen, met dit druilerige weer....

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen!!

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nee hoor, ben ik niet zo bang van. En mensen willen de meeste dingen toch wel hebben aangezien het van een merk is...

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!

Is iedereen van de zon aan het genieten de afgelopen dagen? Lekker subtropisch weertje hebben we toch in nederland! Ik geniet met volle teugen... Heerlijk zo'n zomer!

Hier gaat het goed. Lekker druk met van alles en niks eigenlijk. Vandaag krijg ik hier een nichtje te logeren. Dat zal me een lekker logeerpartijtje worden. Ze is erg lief en schattig, maar zoooooo druk! Ze is net 7 geworden en ziet Tessa echt als een soort van levende speelpop. Gelukkig vind Tessa het meestal wel best. Vooral het make uppen.

Ik heb afgelopen week best af en toe mee gelezen, maar er is niet zo veel blijven hangen eigenlijk.

Fijne dag allemaal!

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hoi!

Kom ook even spieken. Timme ligt op bed en Jeroen is met Lune en een vriendinnetje die vandaag te spelen is naar de supermarkt.

Heb verder niet veel te melden. Ga zo de nieuwe keukenkastjes maar eens inrichten.

Het is hier vandaag trouwens lekker weer, zonnig en best warm. Jeroen gaat straks met de meiden nog even naar een speeltuintje hier in de buurt.

Fijne dag!

17. supermummy

supermummy Niet meer actief

Goed geregeld Maja, lekker Jeroen op pad sturen met de meiden.
    Heeft hij vakantie?

Boney Veel plezier met je nichtje. Zo´n groter nichtje die van tutten houdt zal Tessa wel geweldig vinden.

18. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    hey activiteit!

Ja, wat een heeeerlijk weertje is het he! Ik ben vanmorgen al eens even de kinderrommelmarkt afgerend met twee kids... maar ik moet zeggen terror oudste kind gedroeg zich dit keer goed. Gelukkig, dat geeft de burger weer moed!

19. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    hey arie,

ik ben serieus hoor, als je de kleding daar maar hebt staan en het is leuk winterspul van goede /degelijke kwaliteit dan wil ik best een doosje of 2 voor je gaan verkopen... Loopt het goed dan zorg ik ervoor dat je je zolder weer opkunt :)

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik zal eens even wat bij elkaar gaan zoeken van t weekend :)

Deel Deze Pagina