Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Coooool! We are going to do some serious business!

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Heb je wel al wat spullen? En is je site al in de lucht?

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oh, als mijn website af als, wil je dan een linkje van m'n taarten dr op zetten?? :D

4. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    de site is nog niet in de lucht nee, we gaan 26 september in the air!!!

Een linkje naar je taarten gaat er zeker wel in. Heb jij een officiele taartensite dan?

5. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Ja, we hebben al wel spullen, maar we willen een behoorlijk aantal kledingstukken gelijk bij online gaan al hebben. Zodat we een degelijk aanbod hebben en de mensen weer komen.
    Zoals het er nu naar uitziet gaan we ook sieraden voor kinderen/baby's verkopen. Erg schattig hoor...

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nee, nog niet of nou ja eigenlijk wel

Maar daar moet nog een hoop aan gebeuren haha

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ohh leuk!! :)

8. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    NOu, jij dus ook aan het werk lees ik...

hihi, krijg ik net van het uwv een mailtje over dat ik meer dan een jaar bij huis ben en dus gebruik mag maken van een reintegratie potje...

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oh nou das dan toch aardig van ze!

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Maar ik ben inderdaad druk aant het werk,

sweetlakepie en dan de bekende .nl erachter, alleen er moet nog veel aan gebeuren hoor!

11. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    hmmm cake pops????

12. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    wat is het toch onmeunig lekker weer :)

13. supermummy

supermummy Niet meer actief

echt mooi weer of zijn jullie me voor de gek aan het houden?

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier is het weer niet super...wel droog...

Cake pops heerlijk! Cake op een stokje met een laagje choco en versiering.....jammie!

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Het is hier prachtig weer geweest vandaag! Behalve net, dikke onweersbui.

Lune heeft dus de hele dag een vriendinnetje te spelen gehad en ze was zo kapot dat ze om kwart voor 6 al in bed lag..
    Normaal slaapt ze 's middags nog wel even omdat ze 's ochtends heel vroeg wakker wordt van Timme.
    Ik hoop dat het alleen vermoeidheid was en dat ze niet ziek wordt want ze klaagde over buikpijn en hoofdpijn en ze keek een beetje lodderig uit de ogen.
    We zien wel.

Timme ligt er ook net in, zal de keuken opruimen. Misschien straks de nieuwe eetkamerstoelen nog ophalen. Ik wil eigenlijk hardlopen maar het onweert nog steeds een beetje, vind ik niet fijn.

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    SM, vandaag was voor het eerst weer een beetje redelijke dag. Lekker zonnetje en goede temp. Maar de afgelopen tijd was het echt bagger. Alleen maar regen en wind. Soms maar 13 graden!

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    De meiden liggen in bed. Sjonge wat een drukte. Maar het was zo leuk en gezellig! Ze liggen niet bij elkaar op de kamer. Nichtje slaapt nogal onrusig. Veel praten en roepen in haar slaap.
    Vanmiddag zijn ze lekker buiten geweest. Met stoepkrijt in de weer. Ze hadden alleen ook zichzelf helemaal ondergekliederd. Ze zaten dus om half 5 al samen in bad. Daarna mochten ze zelf pizza maken en opeten natuurlijk. Toen nog even tv kijken en nu lekker slapen.
    Er barst hier alleen net een dikke onweersbui uit. ;) Weet niet hoe nichtje daarop reageert. Tessa is helemaal niet bang gelukkig. Ik ga maar even kijken....

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hai!
    Net terug van de gyn. Het ziet ernaar uit dat jeroen toch een knuppie in z'n fluppie krijgt. Bij mij zijn de risicos groter.

Ik ga weer, toedels!

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmiddag,

hier echt heerlijk weer! Vanmorgen lekker buiten ontbeten en daarna heeft Tess buiten gespeeld, kon ik binnen mooi even stofzuigen en moppen. Nu weer een zeer bekken, dus zit alweer. Tess gaat zo nog even dutten en dan ga ik ook even plat op de bank. Tess is weer een zeehondje (bedankt gastouder!zegt ze aan het eind van de dag dat haar dochter een fikse luchtweginfectie heeft.....) en 's nachts is het dus weer feest. Ach, kan ik mooi wennen aan straks met de baby ;)
    Ik heb de bestelling binnen van de borduurderie. Jeetje, wat mooi allemaal! Als het kamertje straks helemaal af is, dan zal ik even een foto showen.

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    En het regent alweer 2 uur....puuuhuuuu

Deel Deze Pagina