Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hallo! :D

Hier heel de middag buiten geweest en na het eten nog in de zon naar het bos gelopen. Heerlijk weer hier vandaag! En nog!

Nichtje is vanmiddag weer weg gegaan. Het was echt gezellig, maar merk wel aan Tessa dat ze geweest is. Zij moet alles benadrukken met een duw of een trek en doet Tessa nu dus ook. Heel irri. Ook hard praten en gillen.
    Maar ze heeft Tessa prima bezig gehouden, heb ze weinig hoeven bezig houden.

Tessa ligt er nu in, maar ik denk dat de dag in haar hoofd nog niet klaar is en dus hoor ik ze nog bezig op haar kamer. Ik laat ze maar even, ze kruipt zelf haar bed wel weer in. Ze was wel erg moe zei ze.

Peter is even naar de wuper om wat lekkers. We willen een lange tv/bank avond. Heerlijk!

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @ariel ik heb je hulp nodig!!!!
    wil een boltaartje maken voor mijn oma met doorsnede van 12cm dus echt zo'n kleintje maar het recept op de leukste taarten.nl komt niet echt omhoog wat doe ik fout of klopt dat recept niet??????
    (heb wel rvs van xenos en geen blanda maar bij de 20cm klopt het wel)

3. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi hoi

Wij zijn weer terug van vakantie.We hebben het super gehad, maar ik ben weer blij om thuis te zijn. Morgen de laatste dingen uitpakken. Dan zal ik ook een poging doen om terug te lezen en wat reacties te plaatsen. Trusten!

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Welke heb je geprobeerd viv?

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

Hier weer vroeg, 6u was meneertje wakker. Maar er zit vooruitgang is, het was steeds 5u. En gister ineens half 7! We laten hem nu overdag maximaal 2,5 uur slapen en hij gaat iets later naar bed. Zijn iets strenger dus ipv alleen zijn ritme volgen en volgens mij werkt het aardig.

Ik baal joh! Heb gisteren 2 nieuwe eetkamerstoelen opgehaald voor bij onze nieuwe eettafel (op maat laten maken). Nou krijgen we aan 1 kant van de tafel en bankje en aan de andere kant wil ik dus die 2 stoelen en een tripp trapp. Nou zijn die stoelen veeeel breder dan ik had verwacht en passen er dus geen 2 stoelen en tripp trapp aan een kant van de tafel. KUT!
    En ik heb nog zo getwijfeld over de maat van de tafel, 2.30cm lang of 2.40cm lang. Heb voor 2.30 gekozen en als ik wel 2.40 had gedaan had het wel gepast.. *jank*
    Tafel is al klaar dus kan ook niet veranderd worden..
    Er zijn ergere dingen op de wereld. Toch?

Boney, dus je kan Tessa weer heropvoeden:D Herkenbaar.
    Wel fijn dat het zo leuk was.

Hai Meiske! Weer lekker in je eigen bedje! Ga je nog foto's showen?

Suus, wat irritant dat Tess nu ook zo aan het hoesten is.. Had de go dat niet even van te voren kunnen vertellen? Had je zelf kunnen afwegen of ze heen zou gaan of niet. Nouja, niks meer aan te doen. Hoop dat het gauw weer over is.

Ik ga even hoelahoepen met Lune. Goed voor de buikspieren (die ik niet meer heb.. of ze moeten ergens verstopt zitten onder een blubberlaagje)

Vanmiddag verjaardag van een nichtje. Lune heeft er erg veel zin in, ik iets minder;) Gezellig naar de schoonfamilie.

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen! :D Leuk nieuwtje lezen?

Bekijk bijlage 170522

Wanneer m'n NOD is weet ik niet. Maar ik denk morgen. Misschien wel zondag. Maar zit nu al een paar maanden op 29 dagen en dat is morgen.
    Gistermorgen een test gedaan. Waarom weet ik eigenlijk niet goed. Had nog zo'n dipstick liggen en die zijn niet zo gevoelig. Ik heb helemaal nog niks geen 'klachten' en deed de test meer om een zwangerschap uit te sluiten zodat ik kon wachten op m'n ongi. Kijk ik dus na 5 min en er staat een heel licht streepje! :$ Ik had nog 1 kruidvat liggen en dus na een half uurtje nog wat druppels er uitgeperst. En weer een streep en nu duidelijk zichtbaar. (bovenste test)
    Euh, hoe ga ik dit aan Peter uitleggen? We hebben min of meer de onafgesproken regel dat we samen zouden testen als ik overtijd was. Heb de test ingepakt en hem een sms gestuurd of hij op tijd thuis kon zijn omdat ik een kadootje voor hem had. Hij was echt erg verrast en blij!
    Bij m'n MK in dec. was ik een paar dagen over tijd en was de test niet eens zo duidelijk als nu. Ik heb dus goede hoop. Ook werd m'n streepje toen niet donkerder. En nu is hij duidelijk donkerder dan gisteren. Morgen weer testen. Als ik maandag nog een mooie test heb dan durf ik het echt te geloven en blij te zijn.
    Zit nu nog een beetje in de ontkennings fase. Zelf bescherming denk ik...

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Die bovenste heeft een vlek. Tessa pakte hem samen met papa uit en prikte gelijk met haar vinger er in. ;) Ze weet nog van niks trouwens.

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    yeeeeeeeeehhhhh, superrrrrrrrrrrrrrr is jullie echt gegund.

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    jeeeeeeeeeeeee botje gefeliciteerrd meid!!!!!!!!!!!!

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @ariel ik had 50gram mix 1ei en 5ml water zoals op de site van de leukstetaarten stond maar dat was dus echt veels te weinig

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeeeeeeeej Boney! Wat leuk! Gefeliciteerd!

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Lijlt me inderdaad een beetje weinig viv... Ikzou gewoon de helft van een 24 cm nemen.... Uit me hoofd 165 mix, 2,5 ei en t water weet ik ff niet rn dan zorgen dat ie niet te ver gevuld is....

Of een normale springvorm nemen, bakken en dan je blanda bekleden met reepjes biscuit en vulling en dan in de koelkast doen (zo heb ik het geleerd) wel eerst een vershoudfolie in je blanda doen dan.
    En je cake restjes kun je dan gebruiken voor cake pops! ;)

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jeeeeeeeej, een boontje in Boontje haar buik!! Te gek, ben erg blij voor jullie:)
    Vind je het erg spannend Bones? Angst voor een miskraam bedoel ik. Hij blijft vast en zeker plakken:)
    Hij? Ik denk eigenlijk nog een meisje:)
    Whoeii!

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    YES YES YES!
    Dit is inderdaad het nieuwtje waarop ik aan het "wachten" was. Wat geweldig voor jullie! Van harte proficiat!En dit beebje blijft echt wel plakken. Oh, wat ontzettend fijn zeg, ben helemaal in jubelstemming. Hoe voel je je?

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Timme begint het te leren,errug fijn!
    En wat enorm balen van die stoelen. Er zijn idd ergere dingen, maar daarom mag je er wel giga van balen hoor. Zou ik ook doen. En als je die stoelen of tafel nu op marktplaats zet?Of maak je er dan teveel verlies op?

Ja, ik heb mijn go nog wel even gebeld. Vind dat niet netjes, ze weet hoe gevoelig Tess is voor een luchtweginfectie en het is natuurlijk heel veel verbeterd, maar dit was "de goden verzoeken". Tess had er niet heen gehoeven (ik was vrij) en dan had ik haar dus thuis gehouden.
    Vandaag weer net zo grijs en grauw....bleh. Dus een bankhangdagje. Ga even verder met haken, ben een dekentje aan het maken voor de baby.

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Thanks allemaal. Ik voel me prima. Ja moe, maar dat ben ik al weken en dat heeft hier niks mee te maken denk ik. Al is het wel iets verbeterd nadat ik vitpillen ben gaan slikken. Denk dat het gewoon komt door het weer. Die wisselvalligheid is volgens mij erg slecht voor een mens.
    En ik heb zere borsten, maar dat heb ik ook altijd als ik ongi moet worden en dus verwachtte ik totaal geen streep. We zijn er deze maand ook niet echt mee bezig geweest. Geen ovutesten gebruikt en seksen wanneer we zin hadden. ;) En ik heb gewoon 'geleeft'. Dus niet, zoals voorgaande maanden, leven alsof ik zwanger was. Geen rauw vlees en geen alcohol tot ik ongesteld werd, maar dat heb ik dus nu wel gedaan.
    Loslaten dus. En het werkt!

Maja, zou Timme het dan echt gaan leren? Wat zijn z'n slaaptijden nu overdag?

Suus, beetje lullig idd van je GO. Zeker als ze weet dat Tess zo gevoelig is.

Meiske, welkom terug! Zelf ook een beetje uit kunnen rusten? Of alleen maar scheidsrechter gespeeld?

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @ariel thanks dan ga ik dat eens proberen en als t niet lukt idd normale vorm je hoort t vanavond wel haha .

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @boney wahhhhhwww meid van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    meiden ik lees wel mee maar we hebben vakantie dus ben eigenlijk bezig met gewoon lekker niksen en leuke dingen doen :D .

hier gaat alles goed. chayenna is inmiddels alweer 1 jaar (gaat veels te snel). davy en ik zijn nog steeds aan ut vechten voor de relatie en momenteel gaat het echt heel erg goed. we hebben zelfs besloten dat als het zo goed blijft gaan en we een woning hebben (gezien het appartement nog steeds te koop staat nu al dik 3 jaar) dat we voor een derde kindje gaan, maar wel alles op zijn tijd natuurlijk ik wil eerst gaan genieten van deze 2 boefjes en van mijn vrije tijd wat ik dadelijk overhou als ik klaar ben met de opleiding (die nog 1 1/2 maand duurd).

ik zal nog wat foto's plaatsten

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    de jarige dame die haar taart aanvalt

Deel Deze Pagina