Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    chayenna

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    dylan

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    pfffffff ben moe, niels heeft echt zo lopen klooien vannacht, voor het eerst, geen uur stil geweest achter elkaar, alleen slapen als ik op mijn zij lag, hij ook en dan met zijn wang op mijn borst, iets anders wilde hij niet denk door krampjes. Daarbij esmee al twee naachten elkaar in paniek wakker en gillen, ze gaat dan na een aai over haar bol slapen maar merk dat 3 uurtjes slaap een beetje te weinig is. Zeker omdat we maar zo'n 5-6 uur per nacht slapen na zijn geboorte in twee delen.
    Maar goed, genoeg geklaagd, gaan weer vrolijk verder en verder zijn ze wel lief. Gaan morgen naar de efteling, ga ze helemaal uitputten.

4. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    JOEHOE Boones is zwanger!!!
    Wat leuk zeg, gefeliciteerd!! Dat wordt morgen de vetste streep aller tijden :)

5. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Debie heb je niet toevallig de 6 weken regeldag(en) te pakken???

6. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Leuk!
    We hebben gisteren en vandaag de allereerste mailtjes namens onze nieuwe webshop eruit gegooid. echt cool gewoon, als jullie ook interesse hebben in het inbrengen van kleding dan stuur maar effe een pb-tje. Zodra de webshop online is dan meld ik dat natuurlijk ook hier :)

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @debie dikke knuffel!

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    kikkert knappe kids

nineky spannend, ben benieuwd of het gaat lopen

suus balen idd van de go

maja hoop dat je nog een oplossing vind voor je tafel.

zijn ze met 6 weken weer aan t regelen??? weet wel dat meneer nu al bijna de hele dag slaapt

net ff pom uit de vriezer gelegt gaan we dat eten hoef ik niets meer aan te doen, wel zo makkelijk.

hebben gister trouwens een klachtenbrief naar het kdv gestuurd. Esmee wordt al bijna twee maanden lang elke dag gebeten door dezelfde jongetjes. Zijn tweeling en bijten beiden, ook thuis hun ouders en zusje. En dus op het kdv ook zo'n 3 tot 4 keer per dag een kind. Tanden staan 's avonds nog ij haar armen, nek. Laatste paar weken al paar keer over geklaagt, pedagoog is erbij gehaald en zegt alleen elke keer apart zetten en afwachten. Nu zei ik bel maar elke keer die ouders kreeg als reactie dat pa niet zo'n fijne vent was dus doen ze niet. Maar ik ben van mening dat kinderen die structureel bijten en meerdere kinderen en meerdere keren per dag niet op het kdv thuishoren. Straks heeft esmee er littekens van. Ben benieuwd of ze wat gaan doen.

9. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @debie,
    jeetje, ieder kind heeft wel eens een fase dat ze bijten/schoppen of slaan. Maar dit is wel heel erg zeg!!
    Dat ze die vader al niets durven te zeggen dat vind ik al veelbetekenend, maarja wie ben ik!

10. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    hmmm volgens de theorieen kan het geen regeldag zijn, 3-4 weken en dan gaat het naar 3 mnd... maakt verder niet uit. Ik hoop dat je dat niet weer hebt as nacht :)

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    eigenlijk ook door deze reactie besloten een klacht in te dienen, heb dus het idee dat er hierdoor weinig aktie ondernomen wordt

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wauwwww Boney!!! Gefeliciteerd met je positieve test! Super hoor!

En snel weer verder met de was...

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Kikker, wat is chayenna een mooi meisje zeg. En Dylan een stoere knul! Fijn dat jullie er weer een beetje uit lijken te komen.

Meiske, succes met de was en bedankt voor de felicitaties.

Niekyn, leuk een webshop. Ben benieuwd naar de link.

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ho ho ho Meiske, even vertellen.....hoe was de vakantie?Die was blijft wel liggen.

Debie, heeeeeeel vermoeiend. Oei, waar ben ik aan begonnen....
    Ik hoop dat het een eenmalige actie is.
    Wat een verhaal!!!!Vind dat echt niet normaal hoor!!!!Kijk, een incident,prima kan (dan nog vind ik het cruciaal dat een kdv direct hierop ingaat),maar dit slaat alles. Het kdv heeft niet alleen rechten en plichten naar de ouders van die tweeling, maar ook zeer zeker een zorg naar alle andere kinderen. Veiligheid moet bovenaan staan en dat is nu niet zo. Dan kan de vader ik weet niet wat voor figuur zijn (en ik ken ze hoor....), maar dit kun je niet maken. Oeh, wordt helemaal giftig, met al die hormonsters.
    Wat is POM?(Uit de vriezer)

Niekyn, had pb gelezen. Heb wel wat kleding voor je. Over 2 weken is Jan vrij en dan haalt hij de dozen van zolder en ga ik er even rustig voor zitten. Moet dan tzt nog wel even het afleveradres hebben,maar komt goed. Spannend hoor, hoop dat het goed gaat lopen.

Kikkert, mooie foto's!! Ik dacht trouwens dat jullie uit elkaar waren (sorry hoor, ik ben echt zo dement als een deur), dus was helemaal verbaasd dat je nu over een eventuele derde hebt. Wel fijn natuurlijk dat het zo goed gaat tussen jullie. Maar jullie gaan dus wel definitief met elkaar verder?

Ik ga zeehondje even uit bed plukken, volgens mij heeft ze niet geslapen. Nouja, in ieder geval even uitgerust. En dan wachten op papa.Dan ga ik namelijk even snel naar de prenatal....ben op zoek naar een lila deken voor het ledikant.

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Suus, wat maak je voor dekentje?

Debie, ben erg benieuwd of je wat te horen krijgt en of ze er dan ook wat aan gaan doen. Dit kan echt niet vind ik.

Tessa ligt met een dekentje op de bank en kijkt even tv. Ik heb het ook koud. Ga maar lekker koffie maken en dan bij tess op de bank. Peter rijd langs de durum boer als hij van z'n werk komt. Ik moet om 18u gaan werken tot 23u. En dan morgen vroeg weer om half 8 :$ Normaal heb ik dat gelukkig bijna nooit, maar nu kon het even niet anders.

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nog meer goed nieuws!

Zondagmiddag begint vanuit het westen de bewolking te breken. De zon wint terrein en daardoor kan maandag 1 augustus vrij zonnig van start gaan. Maandag blijft het droog en bij flink wat zon wordt het 20 tot 23 graden. Dinsdag wordt in het binnenland de 25 graden gehaald, opnieuw bij droog weer en flink wat zon. We kunnen dan eindelijk spreken van zomers weer in heel Nederland.

Woensdag en donderdag blijft de temperatuur zomers. Mogelijk wordt het zelfs 27 graden. Dat zou dan de warmste dag zijn sinds 5 juli.

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Whoehoe Boney,you make my day!!! Echt, je bent een en al goed nieuws vandaag!
    Ik haak allemaal viekantjes in de kleuren roze,wit en lila. Zal een deken zijn om beebje in te wikkelen, kan wel op het bed, maar ik werk met stokjes, dus zal te "koel" zijn als echte deken.

Jij mag nu weer met "een doel" haken, zoooooo leuk!
    Ik haak nu ook 3 olifantjes in de kleur lila,donkerpaars en wit, als accessoire in de babykamer (is dus lila met wit).

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    yes mooi weer op komst.

suus ken die ouders idd ook en ben van mening dat je juist dan ook actie moet ondernemen, en idd ieder kind bijt weleens.

denk dt ze zo'n 20 keer gebeten is afgelope 2 maanden

pom, surinaams, eet t op een broodje, volgens mij pompoen ofzo

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik moet nog steeds mijn eerste afhaken, ga maandg weer eens beginnen

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ben gewoon positief ingesteld vandaag! ;)
    Ik heb voor m'n zus een dekentje gehaakt. En m'n nichtje is nu inmiddels 8 maanden en ze ligt er nog steeds onder. Zeker in het begin erg veel gebruik. In de cosi en in de box enzo. M'n zus is er super blij mee. Vind hem zelf ook nog steeds erg mooi. Heb ook altijd gezegd dat als ik zelf ooit een meisje krijg ik hem terug wil lenen.
    Dit zijn ook stokjes en de deken is absoluut niet koud.
    Bekijk bijlage 170631

Deel Deze Pagina