Thanks ichtus en dwaas. Veel plezier me de bbq. Ariel er nog niet? Heeft ze niks laten weten? Geniet er van dames. Gezellig!
het is hier echt fantastisch... echt weer super gezellig mis alleen echt tamar.... maak me toch een beetje zorgen....
Even vast reageren.. wow wat een nieuwtjes.. BOONS wat een GE-WEL-DIG nieuws, ik vind het echt super voor jullie. Zelfs hier lijkt het nog onwerkelijkheid, maar die streepjes zeggen meer dan genoeg. Maja.. au.. das niet leuk dat je je stoelen groter zijn dan je dacht. Of de tafel kleiner. Ik zeg: kijk of je iets kan verkopen op mp voor eenzelfde prijs en koop dan als nog een grotere tafel of kleinere stoelen. Niet geschoten is altijd mis. Kikkert, wat een leuke foto's! Moest wel zeggen dat ik even een beetje schrok van je berichtje. Kort geleden las ik over een mogelijke scheiding en nu lees ik over de gedachten aan nog ee kind samen, dat zijn wel 2 uitersten zeg. Maar erg fijn dat jullie er samen voor gaan en het zo goed gaat.
Debie als ik je verhalen lees over je slechte nacht krijg ik nog geen heimwee, ik wens je veel energie toe meid. Niekyn druk bezig met een webshop, klinkt leuk! Ik ben nog even aan het doorbuffelen dit weekend om daarna dan eindelijk in de zon te kunnen genieten. Tjonge wat ben ik daar aan toe. Ik zou het zo tof vinden als het nog een kleine week mooi is. Ondertussen ben ik al 2 weken aan het hoesten, keelpijn en oorpijn, leuk hoor op vakantie, not. Gelukkig wel erg aan het genieten van mijn gezin en onze uitstapjes. Zoveel tijd samen is echt heerlijk. Meiske.. ik heb je hondenophaalberichtje aan Erik verteld.. daarna een hoestbui.. zegt ie dat ik maar een blafband om moet.. anders knipt ie een stukje van mn staart af.. nou ja zeg.
En.. is Tamar nog gekomen?? Kikkert lees nu je reactie op de anderen, je was duidelijk hoor dat het niet om nu gaat. Maar alleen al de gedachte staat zo haaks op je gedachten van even geleden, dat bedoel ik. Nou, ik moet maar es naar bed. Morgen weer een koude dag. Veel plezier allemaal. X
Geen tamar gezien..is niks voor haar dit... Was wel onwijs heerlijk..de bbq.. DANK Daan!! En het weerzien van van zulke mooie mensen... Genoten...nu thuis.. Smsen lukt niet om wat voor reden dan ook... Dus dan maar ff zo laten weten... moe dus slapen... Xxxxx
Goedemorgen, Weer klaar om te werken. Fijn dat de bbq geslaagd was. En vreemd van Ariel! Misschien had ze het toch te druk en gewoon vergeten af te zeggen? Maar dan had ze nu inmiddels toch wel haar telefoon gezien en een berichtje gestuurd? Vreemd.... Hier nog een fototje. De onderste is van net. Bekijk bijlage 170975 En toch weet ik het niet. Voel me helemaal niet blij! Das toch raar? Naja.... Ik ga werken.
boney hier dcht ik 30 euro. efteling was super59*/*9/-*9//////////////////////////////////////////////////3
Bones.. het ziet er mooi uit.. en dat je je niet happy voelt snap ik best.. na mijn mk was ik de eerste weken bij Anna ook niet blij.. tuurlijk was ik blij dat ik zwanger was, maar ik kon er niet van genieten.. zooooo bang dat het mis zou gaan.. Probeer om je gevoel een beetje los te laten.. of het nu goed gaat of niet heb je zelf niet in de hand... maar de stress die dat onbehaaglijke gevoel geeft is iig niet fijn.. Ik duim voor een mooi vasthoudend beebje meid... knuffie..
Toe he,deze moeke met hormonen maakt zich nu zorgen om Tamar. Ariel, wil je aub even hier iets posten? Heeft iemand een telefoonnummer van haar? Bones, begrijp het wel. Ook al had ik geen mk voor deze zwangerschap gehad, echt blij werd ik pas na de 13 weken. Wilde me niet hechten met kans op teleurstelling, denk ik. Meid, dat komt vanzelf wel, niet rot over voelen. Knuffie. Jouw rijtje ziet er veelbelovend uit! Fijn dat de BBQ gezellig was! Volgende zomer in het zonnetje Mom, respect! Voor Erik en de kids dan.....ha ha ha. Tess blaft nu een paar dagen en word er helemaal bleh van....dus een blafband vind ik nog niet zo'n gek idee. Bij jou dan, kinderen onder de16 is onverantwoord..... Idd komen er nu 3 mooie dagen aan, daarna weer kommer en kwel en net DAN heeft Jan vakantie....grrrr. Nee Suus, niet klagen, maar gewoon genieten van de aankomende 3 dagen! Hier zit een klein meisje de marathon te rennen. Die heeft het zweet op de rug staan, niet normaal....die wordt helemaal dol van het thuis zitten. Dus hoesten of niet/bekkenpijn, morgen gaan we echt even op pad.
ik begrijp wat je zegt hoor, maar het kwam ter spraken tijdens onze gesprekken en vanuit daar hebben we dit besloten. het is gewoon allemaal heel moeilijk, tis al voor familie/naasten moeilijk te begrijpen laat staan "buitenstaanders" er is gewoon heel erg veel gebeurd waardoor je alles gaat zien door een wazige bril. ik vraag ook niet om ons te begrijpen, ik snap wel wat je zegt maar wij begrijpen onze gevoelens (eindelijk na een zeer lange stress volle tijd).
ja maak me toch ook een beetje zorgen om tamar..... please laat rven wat hren nathasja is trouwens me!!!!!! bbq was geweldig!!!!!
Voor mijn webshop ben ik op zoek naar gedragen en goed verzorgde baby-, kinder-, en tienerkleding(merkkleding) in de maten 56 t/m 164. Tevens zaken als inbakerdoeken, badjasjes, en andere benodigdheden die makkelijk verstuurd kunnen worden. Geen ondergoed, slofjes of rompertjes. Incidenteel mogen hele leuke merkloze artikelen worden ingebracht (mits bijna nieuw). Ook nieuwe (niet gebruikte) kleding accepteren wij (geen partijen, alleen enkele stuks). Als jullie kleding hebben liggen waarvan je denkt, van goh, dat is leuk dat wil ik wel inbrengen (je ontvangt 50% van de opbrengst weer retour op je bankrekening) stuur me dan een pb-tje met je normale email adres, dan ontvang je een berichtje van me met meer info (hier op zw. kan ik geen bijlagen meesturen)