Ach, wat een droppie die Timme! En met Ariel komt het vast goed. Die heeft het druk, is de bbq vergeten en vergeet nu om wat te laten horen. Alhoewel ze nu wel heel veel smsjes, mails enz gehad heeft en echt niemand op wie ze reageert? Mys, ik kan met niet echt herinneren dat er iets belangrijks is gebeurd de afgelopen tijd. Het is komkommertijd denk ik Anders even snel scrollen over een paar blz?
Ariel is terecht. Dan weten jullie dat vast ! Waren wat prive dingen aan de hand vandaar haar afwezigheid
goedemorgen, hier een zonnetje, hoop vnmiddag lekker in de tuin te zitten en wie weet weer eens een haak poging wagen. Ben echt van de freubel maar omdat het steeds ergens niet klopt maak ik niets af. Ga eerst maar even grote schoonmaak beneden houden en dan morgenochtend boven
Goedemorgen, Ik moet nog steeds een beetje blijer worden, maar ik stop nu maar met testen Wel leuk zo'n rijtje! Bekijk bijlage 171252 En broekloeren doe ik ook. Ik ga er niet extra voor naar de wc, dan zou ik helemaal geen leven meer hebben denk ik. Wel bestudeer ik na het afvegen het papier... Mijn zus komt zo! Met de 4 kinderen. Die hebben een midweek een huisje hier in de buurt gehuurd. Die komen hier om de koffie. En dan morgen komt er 1 van de kinderen 2 nachtjes hier slapen. Tessa en hij zijn zo leuk samen. Nu nog proberen m'n mond te houden. Wil echt nog even wachten met vertellen. Tessa wil nu verven. Doei
Goedemorgen Wauw Boney, dat rijtje ziet er super uit! Nu erin gaan geloven en proberen te genieten! Ik heb een hele leuke foto gezien van de meiden van de bbq! Wat een lekker ding is Timme zeg Verder iedereen een knuf. Ik heb echt in zoveel etappes teruggelezen, dat ik het even niet meer weet. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Veel droge dagen, alleen niet zo erg warm. De kinderen hebben zich prima vermaakt op de camping (speeltuin, zandbak zwembad) Toch vind ik het heerlijk om weer thuis te zijn. Foto's komen nog, die staan op de andere laptop. We zijn (of eigenlijk Piet is) druk bezig met het leeghalen en opnieuw aanleggen van de voortuin. Ik verzin en hij voert het uit De coniferen zijn zaterdag met de auto eruit getrokken. We willen graag een sierhek om de tuin. Deze week maar eens kijken waar we die gaan bestellen.
haha het is een imposant rijtje boones, alleen denk ik dan ook gelijk aan de kosten..... (sorry ben erg praktisch).
whahaha boney, ziet er super uit. En hier controleerde ik ook altijd het wc papier. Heb altijd van de lidl maar daar zit zo'n roze werkje in en omdat ik daar elke keer gek van werd heb ik zelfs ander, helemaal wit, wc papier gekocht de eerste weken, hoe debiel kun je zijn..... meiske lekker weer thuis, kan daar ook altijd enorm van genieten, baal altijd alleen van het opruimen dan. pffff heb gewoon geen zin in stofzuigen en dweilen maar moet toch echt ff.
nienky maken die paar euro's nou uit voor die testen??? Zo vaak doe je dit als het goed is niet in je leven. Heb er geloof ik wel 6-8 gedaan bij niels. Vind ook dat je de eerste drie testen nooit moet geloven
hahaha, test zo vaak als je wilt hoor! De eerste keer had ik 4 testen en de tweede keer maar 2..... (maar wel de neiging om dagelijks te blijven testen...)
ga de laatste slinger met hoera een jongen maar weghalen, rest is al twee weken weg maar vond deze nog zo leuk. En snif snif de eerste kleertjes past hij ook al niet meer. O bones willen jullie weten wat het gaat worden? Als t een jongen wordt en je hebt interesse dan bewaar ik nog ff de kleding, wilde al kleine maatjes in bak gaan gooien maar je mag het dan ook hebben, heb zelfs nog aardig wat nieuw
Ga vandaag weer keihard aan het werk met de webshop, we willen graag inbreng van kleding maar moeten gaan bedenken hoe we dat gaan krijgen.
Lijkt me lastig niekyn, je wilt dus kleding, die verkopen en dan gaat er weer deel naar de kledinggever??? Denk je dat dat gaat lopen? Zelf zou ik namelijk de kleding dan gewoon zelf verkopen om er nog iets aan over te houden. Maar goed, heb eigenlijk nooit merkkleding dus ook nog nooit de moeite genomen om iets te verkopen ga ervanuit dat mensen hema en hm niet snel zullen kopen tweedehands.
ja, er zijn hier in de regio een aantal tweedehands kinderkleding winkels, die lopen als een TIERELIER! Ze moeten vaak inbreng weigeren. Wij hadden bedacht dat wij dat ook kunnen en ook met meer dan alleen kinderkleding, maar wij willen meer mensen bereiken met deze voordelen. dus vandaar ook webshop idee Maar je hebt geen kleding wat er gewoon nog goed uitziet en wat je bij mij wilt inbrengen ??? hihi, dames als ik aan het doorschieten ben dan zeg het maar hoor... ben gewoon lekker enthousiast
moet eerlijk zeggen geef altijd alles weg dus heb ook eigenlijk nooit wat, kleding van esmee gaat standaard naar vriendin en niels weet ik nog niet, maar die is ook nog maar uit weinig gegroeit. Lijkt me gewoon lastig om er iets aan over te houden omdat je ook met verzendkosten zit maar wie weet loopt het straks idd super, zal ongetwijfeld een markt voor zijn