Ik ben een feestje aan het vieren in mijn eentje hier!!! we hebben zowiezo al een aantal mensen die interesse hebben.... WAT LEUK!!!
goedemorgen... Botje... wauww mooie testen hoor... !!1 debie... ik heb het zelfde als jij ik geef ookaltijd alles weg!! Niekyn!!! snap jouw festje ook wel hoor... vooral lekker enthousiast blijven... Oh ik ga even hyves lezen....
Ik ga zo ook even hyves lezen. Nieky, helaas heb ik geen kleding voor je. De kleren van Sofie gaan naar mijn nichtje en van de jongens zijn vaak rijp voor de kliko. Ik zit even in de zon om op te warmen. Ik heb het de laatste tijd zooo koud. Gister had ik 2 truien aan en sokken (is echt uit wanhoop, ik draag nooit sokken, sterker nog, ik heb geeneens sokken) Debie al aan het stofzuigen?
nee, meiske en hij doet het nog steeds niet zelf. Maar goed excuus, niels moest eten. Hier ook al steeds zo koud, ga maar even kijken of t beetje warm is buiten loop ik ff naar de ah toe
Ik ga ook maar eens wat nuttigs doen. De ochtend is al bijna voorbij en ik heb nog geen reet gedaan. Zal eerst de schuurmachine bij m'n paps ophalen en de rand van de veranda gaan schuren en daarna verven. Blegh. Moet ook nog 100 kilo was opvouwen en een nieuwe was draaien en ophangen. Blegh. En stofzuigen en de keuken opruimen. Blegh. Oe, moet echt wat gaan doen dus, lukt nooit allemaal. Ik heb op maandag altijd een offday ofzo. Het liefst kruip ik dan de hele dag in bed. Ik heb denk ik weekend nodig na het weekend
getver zitten weer vliegen in huis, wordt er gek van maar die meiden lopen in en uit en doen de hordeur niet dicht.
Herkenbaar Debie.. Irritant. Ik stond dus net bovenop de ladder om de rand van de veranda te schuren met een schuurmachine, vliegen er allemaal wepsen om me heen En ik ben echt doodsbang voor die beesten. Flikkerde dus ook bijna van de trap. In de ene hand een zware schuurmachine en met de andere hand de wespen wegmeppen terwijl ik sta te wiebelen op ee ladder. Nee, niet blij mee. Maar het schuren en verven komt er steeds niet van omdat het steeds regent en nu is het droog.. Ik wil eigenlijk dat Jeroen het gaat doen maar die vindt het onzin dat ik zo paniekerig ben bij wespen en zal nu wel flink balen..
Denk niet op, maar heb even gespiekt en ik zag zo'n monster onder het dak van het huis verdwijnen dus ben bang dat er daar eentje zit..
Brrr, wespen. Dat is ook niet mijn favoriete soort insecten. Hoop niet dat er bij jullie een nest zit! Zo, net terug van de gamma. Heel veel zakken beton gekocht. Piet gaat een muurtje storten aan de rand van de tuin, zodat de grond niet weg kan spoelen. Vanavond ga ik met de kids even naar het strand. Ik hoop dat dan de ergste drukte al over is. Dan kan ik ze goed in de gaten houden.
leuk meiske, hier wil ilse ook steeds naar het strand, misschien het weekend even als t weer meezit. maja getver, ben ook panisch voor die beesten
Na m'n 1e miskraam HAAT ik wc papier met roze dingetjes. Ik koop het echt nooit. Peter had het een tijdje terug per ongeluk gekocht en dan gebruiken we dus 2 rollen. Hij en Tessa de roze en ik de witte Dus debiel vind ik het niet. Heb dat dus al jaren. Ook als ik niet zwanger ben. En die kleertjes, bewaar ze maar. Wil ze misschien wel overnemen. Nog een week of 16 geduld! En jij ook al zo'n luie stofzuiger? Hier in drenthe zijn zelfs de kabouters lui...
Niekyn, goed kleertjes verkoop ik zelf op MP. De minder goede geef ik of weg of gaan in zo'n kleding bak bij de supermarkt. Ik ga even naar hyves
hihi ben niet de enige met wc papier dus. stofzuiger heeft het nog steeds niet begrepen en nu wil niels eerst eten en die gaat voor