Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ohhhlekker.. kan er je er niet een aar met de post sturen....

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik zal met de BBQ wel wat lekkere dingetjes maken! ;)

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zeg dames waar is die bbq eigenlijk???

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    In het prachtige Linschoten!

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zijn er al veel mensen die komen???
    ik moet er ff over nadenken het is voor mij wel bijna 2 uur rijden weet neit of dat te lang is

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Misschien het beste om dat tegen die tijd even te bekijken???

Ennuh, Dwaas, en ik zijn er en ik geloof Joma ook :D

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ariel
    nathasja
    joyce
    en misschien lizzy en desiree
    en vivian natuurlijk!!

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    oh ja lekker mmmjammie...!!! taartjes zijn lekker!!

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @dwaasje lieverd je weet dat ik heel graag wil maar het moet me ook niet te zwaar zijn die dag snappie ik wacht ff af hoe het komende tijd gaat
    was 31e toch??

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik hoorde dat je ook bij Dwaas kunt logeren :p

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hahaha nee dat doe ik toch liever niet kan al zo moeilijk in mijn eigen bed slapen ;)

12. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    het is de 30ste!!!! en ja je kan blijven slapen natuurlijk ... maar ik snap ook dat je liever in je eigen omgeving blijft...

kijk maar schat.. je bent natuurlijk welkom... maar de beebie gaat voor alles!!

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    thanks meiden!!

14. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    pfff wat een takke end weg zeg... das nie leuk!

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hellootjes...

een nieuw draadje zie ik....:)

Ik geef iedereen een knuff.. wel bijgelezen, maar tis teveel om op te reageren..

Hier gaat t redelijk.. Marijn en Lisa zijn allbei ziek geweest tijdens de hitte en dat heeft me wel wat genekt.. je gaat dan toch zorgen voor....Het wandelen bevalt me goed.. maakt t hoofd leeg.. ik zoek nog vaak de rust van de slaapkamer op. Als alle kids thuis zijn smiddags bijvoorbeeld en tijdens de maaltijden dan lukt t me niet om beneden te zijn..

Mijn teamleider en de verzuimcoordinator zijn langs geweest vanmiddag.. en sja.. reintergreren.. arboarts.. bedrijfsmaatschappelijkwerk..bla bla bla:cool:

Die laatste komt ook bij de mensen thuis..(handig) en daar ga ik voorlopig maar even gebruik van maken aangezien de (nieuwe) psych enorme wachtlijsten heeft.. oktober wordt dat en als ik mazzel heb eerder.. tot die tijd hou ik dan maar het draadje mw-er aan en de predikant en de ha voor nood.. heb nog sufmakendepilletjes genoeg..:D

11 juli bedrijfsarts
    20 juli weer HA
    en vanaf 16 juli is ook de dominee weer terug van vakantie..

Uiteindelijk komt t best goed.. al vind ik het vooruitzicht om mijn ziel en zaligheid (lees verboden beerput) waar dan ook op tafel te gooien een angstige gedachte.. wat maakt dat wel niet los allemaal.. bah...Ik moet er doorheen.. IK MOET!

BBQ.. ik ga proberen er ook bij te zijn.. evt komt ed raket ook mee.. hebben jullie daar bezwaar tegen?? weet niet of ik dan al zo'n eind durf te rijden.. Lijkt me heeerlijk....

MOM..heb je mijn krabbel nog gelezen??
    wil graag een keer naar jou toe wandelen.. ga ik via de boogbrug heen en via de pond weer terug.. moet kunnen dacht ik...;)

Verder heb ik besloten dat mijn gewandel wel resultaat of in ieder geval een doel moet hebben (buiten het leegmaken van mijn hoofd) dus heb ik besloten te gaan trainen (uiteindelijk) voor de Nijmeegse Vierdaagse .
    Voor een goed doel en met nog twee meiden.. ik wil t al jaren, maar was steeds of zwanger, of net bevallen..dat is nu iig niet meer een issue...whaha..

Ik ga weer aan de pil.. huh.. ja. ik ga weer aan de pil.. ik heb tussen ovulatie en menstruatie zulke irritantie klachten dat ik daar vanaf wil.. Dus ik wil eigenlijk de prikpil.. dan ben ik meteen niet meer ongesteld maar ik weet niet hoe ik op de hormonen ga reageren nu. dus eerst maar s met de pil proberen.. daar kan je immers acuut weer mee stoppen.. in overleg met de HA een goed idee..

Stoppen met roken gaat nog steeds goed.. was even moeilijk, maar tis me gelukt om vol te houden.. zou zooooooo zonde zijn om weer te starten..

Kindjes gaan ook goed.. Marijn is op de basisschool ingedeeld in de Konijnengroep (groep 1) voor volgend jaar.. (er is konijnengroep en berengroep..heeft verder geen betekenis).. Lisa gaat over naar groep 3 en is dan t jongste grietje van haar klas.. ik schrok van de week toen ze uit een avi1 suske en wiske boekje ging lezen. zo soepel dat ik eerst niet geloofde dat wat ze vertelde er ook stond.. maar dat stond er wel...Ben heel benieuwd hoe het in gr. 3 gaat.. ze is nog 5 als ze daar begint.. en nu zit groep 2 iedere vrijdagmiddag al in het lokaal van groep 3 (die zijn dan weer vrij op vrijdagmiddag).. ;)

euh.. nou weer een boel geneuzel..

Hoe is t met DEBIE en NIELS??
    MAJA.. druk met t huis las ik..Hoe doen LUNE en TIMME t daar??
    BONES.. hoe gaat t met jou meis??
    VIV.. alles nog goed met de Zwangerschap??
    SM.. En hoe heeft Nora het gedaan in het Peuterbed??
    ARIEL.. knap hoor al die taarten.. ik heb t al weer opgegeven..
    MEISKE.. weet niet meer wat ik wilde zeggen.. knuff
    SUUS.. gaat alles goed met jou en buikie??
    KAARTJES: hier ook online en goed bevallen....
    euh.. euh....
    DWAAS/SIZZ/JOMA... onwijs dikke knuffffffffffffffff
    Niekyn.. niet meer gelezen Al uitzicht op werk??
    oke.. nu is t op.... laterrrrr

16. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    ik heb vanmiddag nog de video gezien van sanne vlak na haar geboorte.... Zoooooooooooo fout!!!
    Ik wil d'r wel zo uit het beeldscherm pakken, wat een lekker hommeltje zeg.... ***zucht***

hier gaat alles goed, jesper heeft net stiekum geslapen en is nu totaal niet meer aanspreekbaar.... ikzelf heb de komende dagen een paar leuke gesprekken ... misschien dat het ooit nog wat gaat worden met mij, misschien ook niet.. KANSLOOS

17. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Hai Ichy, fijn om je weer even langs te zien komen :)
    **knuf**

het lopen heb ik vaker gehoord dat je je gedachten dan lekker kunt verzetten en dat dat heerlijk voelt (nadat je de gene voorbijbent dat je de indruk hebt dat iedereen naar je kijkt).
    Ik weet je eigenlijk niets te melden, behalve dat ik aan je denk en hoop dat je langzaam aan vooruit zult gaan.

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sloppy wat lief dat je nog zoveel aan ons denkt terwijl je toch zat andere dingen aan je hoofd hebt!!
    hier gaat het redelijk vandaag veel last van mijn rug en dan weet ik me geen houding te geven maarja morgen weer ff naar fysio en kan ik er weer paar dagen tegenaan

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Is sloppy, ichy?

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @ariel goed gezien hahaha haalde ff namen door elkaar foutje!

Deel Deze Pagina