Tssss, verkies je Niels boven de stofzuiger? Vind je het gek dat hij lui is? Hij voelt zich achter gesteld.
heb ff snel bijgelezen maar doe het gewoon ff zo dikke knuffel voor iedereen (ga namelijk lekker van het zonnetje genieten na een week slecht weer)
Wat eten jullie straks? Wij eten fusili met een prutje van gehakt, verse groentes en een sausje van tomato frito en een bakje kruidenkaas erdoor. Kunnen we 2 dagen van eten, lekker (en) makkelijk.
Ik zat te denken om hier nog wat foto's van de vakantie te plaatsen, maar eigenlijk staan de leukste al op hyves.
Pfff, heb de kids beloofd om nog even naar het strand te gaan, maar heb eigenlijk niet zo'n zin in de zanderige bende daarna in de auto en in de badkamer Maar beloofd is beloofd, dus straks toch maar even gaan.
Geweldig vond ze het om alleen van de glijbaan af te gaan. Eva stond wel beneden aan de glijbaan om haar op te vangen
's Ochtends om 9 uur wakker geworden en nog niet uitgeslapen. Dan nog maar even op de bank verder dutten
Leuke fotos Meiske! En wat ben je toch ook een super mama om nu nog met de hele bend naar het strand te gaan! Wij eten kip uit de oven denk ik
Hier stoofpotje met kip, bleekselderij, wortel, aardappel, helaas al op. leuke foto's meiske hier ook een week bezig met oefenen zonder zijwieltjes
Knap zeg al zonder zijwieltjes. Hier echt nog niet maar ik moet zeggen Sara heeft pas sinds April een fiets en we zijn misschien 4 x gaan fietsen Ik begin morgen met Nora de luier echt uit te laten denk ik. Hahaha ik stel het steeds maar uit. Maar ze geeft al maanden aan wanneer ze naar de wc moet, maar we zeiden steeds is makkelijker als het zomer is. En nu is het hoog zomer en loopt ze nog steeds met luier, best zielig want zij is er wel gewoon aan toe.