Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    mag ik ook mee?

2. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Ik blijf Sophie een schatje vinden, zo hoe ze daar zit met dat geitje, heerlijk.

Hier lekker patatjes gegeten op het terras van de camping. De meisjes hebben nog lang in het zand gespeeld. Trouwens internet is hier te traag voor woorden, met foto's is dat geen doen, komt dus nog. Maar ECHT super dat weer he. Nu wacht ik tot de meisjes slapen, gaan we nog volleyballen, we staan naast het veldje en de lokals volleyballen hier vanavond. Alleen roept Suzanne al een tijdje 'ernie, ernie, ernie, ernie, ernie'... nog even wachten dus.

3. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Knap hoor, zonder zijwieltjes!! Hier zit het er nog niet echt in geloof ik.

SM ik kan me voorstellen dat je woonplaats niet echt uitnodigd om vaak te gaan fietsen.

4. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sm, succes met het zindelijk maken van Nora, maar zo te lezen wordt dat een makkie!

't Is zeker wel genieten met dit weer op de camping Mom? Hoe vinden de meiden het daar?

Hier een uurtje geleden teruggekomen van het strand. Het was er heerlijk. Ook lekker rustig:) De kinderen hebben lekker gezwommen en gegraven. Sofie heeft ongegeneerd op het strand staan plassen;):D (geen wc's in de buurt) Nu liggen ze lekker in bed en sliepen zo. Hopelijk slapen ze morgen een beetje uit.

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    die sofie, gelukkig "mag" dat nog op die leeftijd buiten plassen. En viel de zandbak in de auto mee???

Hier een super nacht gehad, 22 uur lagen we te slapen en niels kwam om 5 uur, helemaal verbaasd maar wat lekker zeg.

ga zo maar ff de boodschappen doen voordat het vanmiddag te warm is

6. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    heerlijk klinkt dat meiske, effe naar het strand!

Ik ben vandaag alweer met het goede been uit bed gestapt, dat samen met het heeeeerlijke weer maakt dat ik maar eens achter de computer ga zitten verder bouwen :)

7. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    ik zit nu al te bedenken wat ik vanavond wil gaan eten....

8. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen,

Debie, wat fijn zeg, dat Niels en jullie zo lekker hebben geslapen:)

Nieky, succes met het bouwen!

Hier weer lekker uitgeslapen. Piet was er om 6 uur al uitgegaan om in de tuin verder te gaan. Hij diet maar, ik heb nog vakantie:p
    Vandaag gaan we niet naar het strand, veel te druk en te warm daar.

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik eet een mexicanse groentenschotel met kip

10. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    ik wil eigenlijk wel bbq-en maar manlief wil dat niet op een doordeweeksedag.... jaaaaaaaaaaaaa vraag maar niet verder... :D

11. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeee hij wil wel, ik mag naar de winkel, ik mag naar de winkel, ik mag naar de winkel...

12. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Ja, ik weet het, ik ben gewoon een blij kind

13. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Ik heb nog even een vraag, d'r zijn hier geloof ik een aantal pedagogisch verantwoord opgeleide medeforummers ( :D dat is een mond vol zeg)

Jesper heeft afgelopen zondag meegekregen dat zijn nichtje (zelfde leeftijd) van het speeltoestel is afgedoken en daarbij haar arm lelijk heeft gebroken. Het schijnt (het was met opa en oma) dat hij vanaf dat moment niets meer gezegd heeft en alles heeft gedaan wat hij moest doen zonder commentaar. Wat ik mezelf erbij kan denken is dat het een zeer gevoelig kereltje is wat er absoluut NIET tegen kan als iemand huilt/ pijn heeft.
    Hij is dan ook gelijk thuis afgezet. Hier in huis was hij een half uur behoorlijk timide en rustig. maar eens even bij papa op schoot een spelletje op de telefoon zitten spelen en toen kwam hij weer wat uit zijn schulp.
    gisteren was hij gewoon jesper en vanmorgen volgens mij ook.
    Hij heeft alleen gesproken over dat nichtje auw had....
    Moet ik nou nog wat met hem gaan ondernemen? praten heeft geen zin, dan komt er weinig uit. Maar misschien heeft hij gewoon ook bijna niets meegekregen en is alles wat je benoemd zowiezo fout bij hem...
    Ik wou morgen wel met hem een kaartje voor nichtje gaan maken.
    Waar ik bang voor ben is dat hij nou totaal geen speeltoestellen meer in durft omdat hij dan ook auw gaat krijgen......

14. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    en nu gaat dit blije hoofd naar de winkel!

15. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    :D:D:D hoe blij kun je zijn met een bbq:p

Wij eten vandaag patatjes. We zouden eerst ook bbqen, maar ik moet vanavond op tijd ergens heen, dus dan is een patatje makkelijker.

Zo maar eens gaan eten. Daarna even naar ikea om een paar vouwgordijnen. Die gaan we aan de veranda hangen als zonwering. De zon komt zo tegen 17 uur in de veranda te staan en op zo'n dag als vandaag wil ik gewoon in de schaduw blijven zitten.

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hier vanmorgen het badje opgezet en we hebben er heerlijk in gelegen.
    Tess ligt nu een uurtje op bed, maar slapen wordt niets.....ze moet telkens hoesten. Maar helaas is ze wel erg moe, dus ik zet haar zo maar even voor de tv.

Niekyn, lekker toch BBQ-en en daar kun je heel blij van worden! De kleren die nog in een doos zitten, zijn niet de mooiste/nieuwste/merkkleding, die heb ik namelijk al op marktplaats verkocht. Heb je er dan wel belang bij?
    Twee maanden geleden is hier een straat verderop juist een dame gestopt met haar tweedehandswinkel met kinderkleding, want het liep niet. Maar jullie hebben alleen een webshop,begrijp ik?

Ariel, fijn dat je weer "terug" bent!

Zo he Debie, Niels is een hele andere slaper dan de dames. Jeuj, dan toch nu meer rust!

Meiske, leuke foto's zeg! En wat ontzettend knap van Sofie dat ze zonder zijwieltjes kan. Dat zie ik Tess echt nog lang niet doen. Moet zeggen dat ik ook erg weinig met Tess oefen op de fiets.

Boney, ha ha ha....dat wc-papier. Heeeeeeeel herkenbaar! Ik werd ook gek van wc-papier met een werkje, inmiddels mag het hier wel weer.
    Mooi rijtje meid!

By the weg.....is Wen nog op vakantie?

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hier alweer een uurtje bewolkt, beetje jammer.

18. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo, weer terug van Ikea. Was lekker rustig daar. Iedereen zit natuurlijk op het strand. Vouwgordijnen hadden ze niet. Nu maar rolgordijnen meegenomen en een opbergkist voor Sofie haar speelgoed.

Suus, is Tess nog gaan slapen?

19. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier is het ook bewolkt, maar ik vind het niet zo erg.

20. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    De voortuin, zoals hij er nu uit ziet;)

Deel Deze Pagina