Niekyn, zolang hij goed slaapt en geen bijzonder gedrag vertoond hoef je je geen zorgen te maken. Er kort over praten of samen een kaartje maken helpt bij verwerken. Wat je ook kan doen, als je merkt dat het hem bezig houdt de situatie tekenen, er bij praten over wat er is gebeurd en hoe het is afgelopen. Het kan hem ook helpen zijn nichtje weer te zien. Maar op zich lees ik geen enkele reden tot zorg. Wel heftig hoor! Weet je hoe het nu met je nichtje is? Mijn broertje is een keer uit een boom gevallen, arm op meerdere plekken gebroken en pols verbrijzeld. Toen moest hij in gips met gewichten er aan in bed in het zkh liggen. Zo sneu. Ik hoop dat het bij je nichtje wat gunstiger is.
Oh, ha, ha meiske ik zie dat je maar ff bij ikea bent geweest. Hoe doe je dat eigenlijk 'ff' naar ikea. Kost me toch minimaal een uur! Debie, wat relaxed dat je kereltje beter slaapt! Ik duim voor je dat het zo blijft. Ariel .. jullie zijn fijne mensen.
jeetje, nu heeft esmee weer gordelroos, wordt er niet goed van, alle waterpokken/ herpes varianten heeft dat arme kind al gehad
Mom, weet je hoe rustig het is bij Ikea op zo'n mooie dag? We zijn er denk ik drie kwartier binnen geweest. Valt mee dus. Wat sneu voor Esmee zeg, nu weer gordelroos Verder heb ik niet zo veel te melden. Straks ga ik even mijn nieuwe bril ophalen. Nu ruim 5 jaar liet de coating van mijn oude bril los. Dus een nieuwe was echt wel noodzaak Nu eerst even eten.
Zo, beide kids liggen op bed. Lune slaapt ook ineens weer 's middags. Zo'n broertje is best wel vermoeiend denk ik