Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Debie,aah Esmee heeft gordelroos ,heeft ze er veel last van???

Maja lekker dat Lune ook weer smiddags slaapt. En idd een klein broertje is heel vermoeiend :)

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Zeg, goedenmiddag he...........

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Wat sneu voor Esmee. Heeft ze er veel last van?

Maja, lekker toch....rust in de keet.

Ik heb Tess ook op bed gelegd, maar meer uit eigen belang. Begint nu af en toe best zwaar te worden. Kan nauwelijks slapen met al dat gehoest. Ga nu met de ipod in proberen te slapen...in ieder geval een rustgevend muziekje en gestrekt, da's al lekker.

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    geen idee hoe ze eraan komt. ze is iig net zo gevoelig voor herpes als dat ik ben. ze krabt voornamelijk, verder valt het volgens mij wel mee. o ze slaapt nu al 2 uur terwijl ze normaal max 1,5 uur slaapt en soms helemaal niet meer

5. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Hallo allemaal.

Ik kom even langs waaien. Heb een heftige periode achter de rug,overlijden van mijn vaders verloofde. Kom nu in een rustiger vaar water alleen heb ik momenteel geen puf om hier te reageren ed. Sorry dames dat komt vast weer...... iedereen een dikke knuffel!

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jeetje lianda.. heftig! Sterkte meid.

Debie, echt sneu van esmee. Gordelroos schijnt erg pijnlijk te zijn.. beterschap voor je meisje.

Suus nog even kunnen dutten?

Jeroen komt zo thuis en neemt friet mee, lekker. Ben dolblij dat we deze dag weer door zijn. Ik vind het echt doodvermoeiend, de hele dag beide kids. Hebben jullie dat ook zo erg? Ik heb halverwege de dag ook gewoon zweetaanvallen van de stress. Haha, vreselijk.

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    maja valt wel mee, heb er alleen last vn als we de hele dag binnen zitten ivm het weer, zodra we in de tuin kunnen vermaken ze zich prima

8. supermummy

supermummy Niet meer actief

Lianda, sterkte meid. Ik las op Hyves dat je ook bijna vakantie hebt, hopelijk kan je wat ontspannen!

Maja,Hihi ja zweetaanvallen? Dat nog net niet, heb het gewoon heel warm de hele dag :)
    Ooh ja op dagen zoals deze begrijp ik je helemaal.
    Ze doen alleen maar domme dingen, met de schuifdeur spelen en dan de vingers er tussen, een hele emmer met sop omgooien, op de muur tekenen en dat soort dingen.
    Pfff Sara gaat nu niet naar de PSZ (normaal gaat ze iedere dag van 09 tot 12:30) en ik merk het zo aan haar, super vervelend, luistert niet en moet heel veel vermaakt worden. Ik ben blij als het 6 september is en beide s´ochtends naar de PSZ en school zijn.

9. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Ik zal de interessante discussie nog even verder voeren,

Goedenavond!

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenavond!

Nee, niet kunnen dutten. Stond een lieve vriendin met ijsjes voor de deur.....Dus nu gesloopt.....Zometeen intake van de kraamzorg en dan gaat Suus wederom gestrekt.

Lianda, gecondoleerd meid. Sterkte.

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Goedenavond hahaha

12. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @suus
    Toch wel zo,n lekker ijsje van vd poel hè?

13. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Goh, ik ben verbaasd dat die winkel in 2de hands kinderkleding moest stoppen, ik hoor hier alleen maar goede geluiden vd winkels....ben dan wel benieuwd naar hoe het gelopen is bij die winkel

14. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    We hebbne nu een iPad ...joehoe het voeden van mijn verslaving gaat goed ...

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hoi hoi

ff update vanuit hier...weinig tijd om te forummen druk druk
    hier alles verders goed, vanaf gister is Silvan hier logeren dus een gezellige drukke bende ik moet morgen werken maar mars is dan thuis met de kids,
    Gwen vorige week woensdag naar een andere kinderarts in een ander ziekenhuis geweest me verhaal gedaan en die vondt het ook vreemd hoe het gegaan is ect..heel veel vragen beantwoord en is goed naar gwen gekeken ook goed gevoeld aan haar buik darmen ecttt de papieren van het andere ziekenhuis worden opgevraagd van Gwen moesten we voor tekenen,maar hij zei ook al eer we dat hebben zijn we 3 weken verder vondt hij zelf ook belachelijk..wel weer gelijk daar bloed wezen prikken ach me arme moppie ...werd geprikt ja ernaast kon niet missen dus ze zaten te vroeten om haar ader te pakken ..ik zeg stop maar doe die andere arm maar is toch niks joh zo ..toen wat oudere dame kwam en die prikte in 1 keer goed ,,groot drama weer geweest..ik Gwen beloofd dat het echt nooit meer hoeft...dat hoop ik dus ook, ze is echt op heel veel geprikt zelfs lever,milt, ijzer ,hb ectt incl alle allergien reacties enzz dus en ook urine ingeleverd.. de kinderarts zei ook het is een allergie dat kan haast niet anders ..ik zeg ja dat denk ik ook al 2 jaar ,,maar hij zei wel gelijk erachteraan maar we gaan nu echt uitzoeken waar het vandaan komt...dus ik hoop het dat dat gaat gebeuren en lukken we zullen zien!
    ik wordt zoeizo vrijdag tussen 11 en 13 uur gebeld voor de bloeduitslagen.

Voor de rest ja druk zoals ik al zei , vrijdag met mars bij me pa en nel klussen in hun nieuwe huis ,hebben de sleutel gekregen ze verhuizen van een 55 plus appartement naar een eensgezinswoning een jonge wijk waar Silvan na de vakantie voor het eerst gelijk naar de basisschool kan vorige week is hij 4 geworden,,en daar lekker vriendjes kan maken kan buiten spelen ect,,vindt zo knap wat ze allemaal doen voor zijn toekomst en zijn leven zo normaal mogenlijk te laten verlopen
    dus ze willen er over anderhalve week al in en er moest en moet nog heeeel veel gebeuren dus vandaar zover we kunnen helpen we met klussen en oppassen

Van de week hebben we ook lekker wintersport geboekt gaan weer lekker met het vliegtuig iedeaal echt zin !hadden we voor gwen geboren was de laatste 2 keer ook gedaan, das echt een uitkomst lekker niet lang in de auto! gaat Gwen ook voor de eerste keer vliegen en op wintersport

zo dat was mijn update zo naar bed morgen weer werken

dikke knuffel !!!!!!!!!!!!!!!!!

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    joma heerlijk wintersport, waar gaan jullie heen? en idd super wat ze voor silvan doen. 14 gaat nog steeds door toch?

esmee slaapt nog steeds. Gister voor ze naar bed ging was het steeds au, zo zielig ook snel huilen. Normaal is ze 7 uur wakker maar laat haar maar lekker liggen, had wel zo sinaspril gegeven gisteravond in de hoop dat ze wat minder pijn zou hebben.

Gelukkig, er schijnt al een zonnetje. Ga zo eerst beslag voor cakejes maken met ilse, kunnen ze die later vanochtend versieren. Heeft ze morgen iets om mee te nemen naar oma. Ze roept al tijden dat ze daar wil logeren, gaan het dus eens proberen, wel zonder esmee en niels dus ben benieuwd.

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Goedemorgen hier op het werk geariveerd

Debie wij gaan naar Lermoos,jullie OK al wintersport geboekt?
    Ach arme Esmee hoop dat her straks beter gaat.en Niels slaapt lekker door Las ik heerlijk ho or
    Ja de 14e gaat door hoor,zal wel nodig zijn nu haha je Wilde het gewoon licht houden toch?
    Ik mag zo aan de arbeid....

18. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Even een fotootje van gister avond in de draaimolen hier op de braderie.

19. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Wat zielig dat Gwen weer bloed moest laten prikken:( hopelijk komt er hier wel iets uit Joma!
    Super dat je vader en vrouw voor Silvan willen verhuizen zeg!

Slaapt Esmee nog steeds? Zielig hoor, dat ze pijn heeft.

Hier vanochtend de wekker gezet. De komende drie ochtenden wordt er in de sporthal van alles georganiseerd voor de jeugd. Het gaat uit van de kerk, maar iedereen is welkom. Dus mijn kids zijn er ook heen. Ben benieuwd hoe ze het vinden. Volgende week is er ook nog huttendorp, mogen ze zelf een hut timmeren en wordt er ook van alles gedaan. Daarna is de vakantie voorbij en mogen ze weer naar school:)
    Straks ga ik mijn nieuwe bril ophalen. Hoop zo dat ik hem nog leuk vind...

20. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Joma, wat lief dat je ouders gaan verhuizen ivm Silvan. Ze hebben er een hele klus aan, nu ook letterlijk.

@Debie... zon schijnt?? Oh, dan hoop ik dat dat hier nog komt. Denk dat wij maar een dagje in de stad gaan.

Wij praten over een vouwwagen aanschaffen, lijkt me leuk! En dan lekker op de bonnefooi op vakantie gaan. Maar ik mag er niet teveel over praten, want volgens Erik praat ik op vakantie altijd al over de volgende. Klopt wel een beetje, bijvoorbeeld als het veel regent en koud is.. dan fantaseer ik over een warmer plekje!

Fijn dat Esmee nog slaapt. Hoop dat ze zich vandaag wat beter voelt.
    Elena slaapt ook nog, beetje laat naar bed gegaan.

Deel Deze Pagina