Ow Suus, ik kan me je gevoel zooo goed voorstellen! En het is heel erg herkenbaar van mijn zwangerschap van Timme. Je voelt je dan zo rot. Moe, alles doet zeer, frustraties, irritaties, moe, schuldgevoel, blegh en had ik al moe gezegd? Dikke knuffel meid. Ik wou dat ik wat dichterbij woonde, haalde ik Tess een dagje op. Ze ging toch ook wel eens met de buurmeisjes spelen? Kan ze dat niet af en toe doen? Al is het 2 uurtjes, kan jij even gaan liggen of gewoon lekker tv kijken.
Nee, deze buren zijn helaas ook op vakantie. Daarbij laat ik haar nu liever niet bij andere kinderen, omdat ze nog niet echt lekker te pas is. Het is echt een samenloop van omstandigheden en dan de som van al de ongemakken levert dan een fikse huilbui op. Stom misschien, maar ik vind het wel fijn om de herkenning te lezen. Voel me zo'n zeurpiet..... Mys, ook geen makkelijke periode voor jou zeg. Gaan jullie s'nachts allebei uit bed? Hopelijk kunnen ze snel wat voor hem doen. Sm, ha ha ha, je kent me al aardig he. Nee, ik bel idd niet snel, maar vaak heb ik het gevoel dat het wel meevalt overdag en knap ik af, zodra Jan de deur binnen stapt. Bedankt voor jullie lieve woorden. Heb net even kunnen liggen en Jan heeft Tess op bed gelegd. Vervolgens heeft Jan mijn ouders afgebeld, ze wilden dat we nog even langs kwamen voordat ze op vakantie gingen. Ze waren not amused dat we niet kwamen. Weinig begrip van die kant, maar dat ben ik gewend.
Ach arme suus. Wist niet dat het zo erg was dat je zelfs een rolstoel nodig hebt. Jemig meid. En als dan Tess nog niet lekker is kan ik me heel goed voorstellen dat het een enorme tegenvaller is van jan zijn vakantie. Het valt echt niet mee voor je om zo zwanger te zijn en nog een kindje bezig te moeten houden. Dus kom maar lekker hier van je afschrijven. Wij begrijpen je heus. Knuffel voor jou.
suus wat ontzettend balen, bi is zo lastig en pijnlijk. Gewoon lekker laten duwen in een rolstoel. Knuffel meid. Hier mag manlief ff rcihting schiphol rijden. Ilse zou twee nachtjes bij oma slapen maar werd net wakker en wilde naar mama dus we halen haar op, zo zielig als je haar door de telefoon hoort huilen, baal dan echt van de afstand.
Debie ook wat sneu ,gelukkig maar dan dat ze niet super ver wonen. Heeft ze wel 1 nachtje daargeslapen?
ja sm een nacht die ging goed maar wel 125 km verderop. Mijn ma rijd naar de helft toe dus das wel lief. Moet zeggen ook gek zo een nacht zonder ilse dat is pas 3 keer eerder voorgekomen, ben er echt zo slecht in, voorlopig de laatste keer. (zat zelf net te janken omdat mijn kind zo'n heimwee heeft, toch erg he, ben echt een muts) o en die arme esmee wordt steeds wakker van de pijn, zo sneu ze ziet er ook echt niet uit op haar lijfje
Goedenmiddag, oh Debie, da's zielig. Ja, dan zou ik ook meehuilen. Jammer dat het niet meer ging, maar nu weer lekker thuis. Bones, ik kan niet langer dan 20 min. lopen en niet lang stil staan. Dus de rolstoel is alleen voor bijv. een dagje winkelen of naar de dierentuin/pretpark. Wil wel graag mee, want ik geniet als ik Tess zie genieten. En voor haar is het ook belangrijk dat ze even weg kan. Is ook al ruim 2 weken alleen maar thuis. Vandaag heeft Jan besloten om niet te gaan schilderen en alleen maar met Tess te spelen. Hij vindt het leuk, Tess geniet en uiteindelijk heb ik ook mijn rust. De klusjes kunnen wel een weekje blijven liggen.... Probeer een lijstje te maken met spullen dat ik moet kopen voor de baby. Kom niet echt ver, het is allemaal vreselijk weggezakt. Ha ha ha, grappig hoe snel je het weer vergeet.
Phoe.. veel gelezen, niet zoveel tijd meer over, maar ik ga nog even mijn best doen. @meiske.. heerlijk dat shoppen en na 10 kilo kwijt mag dat wel! @debie.. wow wat een coole vouwwagen , ik ben verkocht hoor! Heb je hem nieuw gekocht? Kunnen er ook fietsen bovenop? Heb je nog bergruimte? En hoe is het nu met Ilse, blij mama weer in de armen te kunnen sluiten? @Mys.. tjonge wat vervelend zeg dat Ron zo'n last heeft van zijn reuma. Gebruikt hij veel pijnstillende middelen? Kan jij niet ergens anders slapen voor tijdelijk? Hoe is het met Bryan? @Ichtus, fijn zeg dat het samen met jou en Anna lekker ging. Hoe ga je verder opbouwen? @Suus.. das nie grappig nee zo'n bekkenpijn en voor je uit koekeloere en dan al je hoop op Jan zijn vakantie vestigen die dan doorschuift, ik was ook in janken uitgebarsten dat weet ik zeker! Ja, lastig dat niet iemand Tess even op kan vangen. Hoe zit het eigenlijk met jou ouder, die zijn toch wel in beeld of ook niet? @SM.. vandaag is ons eerste dagje weer thuis, dus de vakantie is voorbij, zijn 3 weekjes weggeweest. Het was 1u en 20 min rijden, dus we waren lekker snel weer thuis! De meisjes moesten er erg aan wennen, ik ben vannacht flink in touw geweest en al weer vanaf 4u wakker. Hoop dat ze t vannacht beter doen, want ik wil morgen enigzins fris en fruitig weer aan t werk. Jakkie werk.. ff geen zin in. Komt ook omdat Erik nog een paar weken vrij is. Zo.. we gaan even de huis-oppas bedanken, kom later nog even spieken. Tjuus!
mom wij hebben hem nieuw gekocht. is echt een super ding en staat snel. je kan er een rek opzetten met fietsen. wij hebbeb echt alle kampeerrommel erin icl tafel en stoelen, wc en dn nog de disselbsak, echt veel ruimte voor spullen
Ben even aan het orienteren op vouwwagens, leuk zeg. Denk dat we eerst een oudje aanschaffen om te testen hoe het bevalt en als dat goed bevalt kopen we wellicht zo'n mooie als Debie. Ik hoop dat Erik mee wil.. heb al een leuk oudje gezien en aangezien hij nog vakantie heeft... en ik best nog een dagje vrij kan nemen.. zouden we wellicht bij mooi weer nog een lang weekend kunnen kamperen! Uh.. wat betalen jullie voor stallen van zoiets, hier in de buurt is 25 euro voor strekkende meter.
Hoi! Suus, dan nog vind ik het best heftig dat je in een rolstoel moet. Moet er niet aan denken. Wel fijn dat je het samen met jan zo kan oplossen. Mys hoe is het nu met Ron? Vervelend zeg dat hij zo'n last heeft. Meiske, super dat je bent afgevallen! Dan mag je best nieuwe kleren kopen! Dit is eigenlijk wat er is blijven hangen de afgelopen dagen. Wij hebben het vanmiddag aan Tessa verteld. Het was zo schattig. Ik moest er bijna van huilen. Ze begon gelijk helemaal te stralen en moest gelijk m'n buik zien. Ook werden gelijk allemaal spullen van haar opgenoemd die dan voor de baby waren. Het was echt TE lief gewoon. Volgend weekend komen mijn ouders hier en dan vertellen we het hun ook. M'n schoonouders en schoonzus zijn al op de hoogte. Zelf ben ik nog steeds niet in een jubelstemming al raak ik nu wel steeds meer aan het idee gewend. Ik heb gewerkt vanavond. Ga nu nog even zappen en wat drinken. En dan lekker slapen.
boney geweldig he en tessa heeft het natuurlijk helemaal door op deze leeftijd. Hoe ver ben je nu? mom wij hebben zelf in de garaga staan maar buren zijn dacht ik 350-375 per jaar kwijt voor de stalling
jeetje geef net bij de huisarts verkeerde geboorte datum esmee dooor, echt erg, haal ze zo vaak door elkaar als ze ineens vragen wanneer ze geboren zijn. Toch ff gebeld of ze niet iets hebben voor de pijn/ jeuk. Ze slaapt nu al drie nachten niet, alles is au en huilen, probeert constant te krabben, zo zielig en al drie dagen steeds pcm. Kn half twee terugbellen
ooooooooooooooooooooooooh ik heb toch zulk wat gaafs meegemaakt afgelopen weekend. We hadden een verjaardag van een nichtje in het verre westen van het land. We hadden daar de verjaardag in een bos met een theehuis. IN dat theehuis waren nog 2 andere groepen, een groep met alllemaal vrouwen en en... ja.... wim lex, maxima en de drie (ik meen ze alle drie gezien te hebben) prinsessen waren daar ook om een verjaardag te vieren... Zoooooo apart!! Als we wilden konden we ze aanraken zeg maar, maar dat doen we dus niet!!! hihi... goh, nooit gedacht dat ik zo onder de indruk kon zijn van een paar mensen die we tegenkomen.. haha
@meiske heb je je juichmoment in de kleedkamer gehad?? Ik was enorm blij dat er een maat af was ... heb staan juichen in de kleedkamer. @boones Wat heerlijk om te lezen zeg!! de kleine is zoooo welkom echt super!
Goedemorgen! Hier een ongelooflijk druk weekend gehad. Vrijdag taart gemaakt, zaterdag schoonmaken bij de oudjes, zaterdagavond verjaardag. Zondagochtend moest ik er ondanks me verjaardag gewoon vroeg uit, want Vin die bleef maar liggen en trappen hielp niet. Schoonmaken, taart en cake gemaakt en toen 's middags me eigen verjaardag gevierd en de laatste visite ging pas om 23.00 weg gister....Ik zeg gaaaap