Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Net een kaartje bij de post. Van jeroen. Staat op: 'gewoon om je te laten weten dat ik je zo lief vind'
    Aaah, da's toch schattig?:)

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

Debie ooh sneu voor Esmee nu ook al vlekjes op haar gezichtje.
    Beterschap.

Suus ja heerlijk echt doen nog effe een weekje weg. Beste optie is idd een bungalowpark met ook overdekte dingen.

Hier ook zin in vakantie en ook zin in ooit eens een keer een nachtje weg te gaan alleen met mijn man. Maar dat zal er wel nooit van komen. :) Ik zou ze alleen bij mijn schoonfamilie kunnen laten. Maar als ik eerlijk bent zie ik dat niet 100 % zitten. Het is daar altijd zo druk en houden de kids niet goed genoeg in de gaten, tenminste dat is mijn mening wahahaha misschien ben ik gewoon raar.

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ooh wat lief!

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    maja lief zeg

sm lastig he kids ergens anders, vind het ook erg moeilijk, moet wel zeggen zoals ilse laatst dat ze zelf wil en het vraagt een nachtje oma dat ik er dan geen moeite mee heb, ook omdat zij vanzelf zegt als ze weg wil. Maar wel een aanrader een nachtje samen weg, dit jaar hier niet, maar volgend jaar wil ik wel weer een keer

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Maja, dat is te lief!!!!!

Debie, da's niet te hopen. Is het besmettelijk? In de zin van: als ze krabt en daarna in het gezicht zit, komt het daar ook?

Oh, Jan mailt terug: "kies jij maar, als we maar even weg kunnen..." Grrrrrr, dat doet ie dus al-tijd. Ik moet kiezen en kan niet kiezen. Nu helemaal niet!!!!Ben een grote twijfelbom.

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    suus is zeg maar waterpokken maar dan op een plek. Het vocht wat in de blaasjes zit is besmettelijk. Wel heeft ze vanaf de vlekjes al een romper aan zodat ze niet met haar hand kan krabben, maar blijft lastig natuurlijk. Is eigenlijk gewoon een variant op herpes (koortslip)

En jeetje wat lastig he die keuze, zat net ff op dat rabbit hill te kijken, ziet er ook leuk uit. Ik vind centerparcs toch altijd bepaalde luxe hebben, denk dat zwembad iets groter is en je hebt ook een kinderboederij op het park. Plopsa zit er in de buurt. Vind dat van landal die jij zei wel errug leuk, denk dat we die doen in november weekendje weg

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Suus, gewoon doen wat het dichtst bij is, om het jezelf makkelijk te maken ;)

Jeroen en ik gaan binnenkort ook een nachtje of weekendje weg. De kids gaan naar mijn ouders en als we 2 nachten gaan komen ze hier. Vind ik een fijn idee, zijn ze tenminste gewoon thuis.

Debie, kan dat? Gordelroos in het gezicht? Mm, dan is het zeker krentebaard, zelfde virus toch? Rot hoor.

Timme ligt net in bed. Lune en ik duiken zo samen in ons bed. Hoop dat we allemaal even slapen.

Vanavond weer lekker hardlopen, zin in!

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    volgens mij zijn het allemaal varianten van herpes. en ja, kan op het gezicht ook zitten

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    niels slaapt wel lekker nu na zijn prikken

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oh, dat valt dan mee Debie, soms willen ze dan helemaal niet slapen. Krentenbaard kan idd ook, dat is ook zo besmettelijk. Nouja, straks weet je meer. Hoelaat moet je bij de HA zijn?

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    half 3

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Debie, succes! Arme Esmee....

Maja, wat lief van Jeroen!

13. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    wat een kerel heb jij maja :) daar wordt je wel vrolijk van !

eh, bij landal rabbit hill zit ook een kinderboerderij. Het zwembad is inderdaad wat kleiner en geen subtropisch zwemparadijs...
    centerparks zijn ook gewoon goede parken, goed opgezet lekker commercieel(net zoals al die verrekte parken) en over het algemeen schoon :)

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @suus heb je al eens aan mystery week/midweek van centerparks gedacht. Stuk goedkoper en toch centerparks dus alle luxe. Kijk maar eens op Bungalow en vakantiepark aanbiedingen - BungalowS.nl en dan mystery centerparks. Gaan wij in september doen en scheelt gewoon minimaal 200 euro

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    zo, net vossemeren geboekt. Ik had trouwens nog een 40% kortingsbon dus nu 661 voor een week. Idd vreselijk commercieel, ben meer van het kamperen maar nu met niels erbij wel errug makkelijk.

16. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    ja, het is wel makkelijk. Je hebt alles bij de hand en kunt daar ook gewoon uit eten zonder dat je bang hoeft te zijn dat het er 1-tje op 'n schreeuwen zet....

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    juist, zaten gister nog in dubio, vouwwagen pkken en naar z frankrijk, maar toch maar niet, zeker met het weer en niels en de lange autorit, volgend jaar weer

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hoi!

Ik vergeet jullie niet hoor maar hou maar net het hoofd boven water dus vandaar dat ik er niet ben ;)

Met Finn gaat het opzich goed. Hij is gelukkig vrolijk en druk. We lopen nu in het traject dat gaat onderzoeken wat er aan de hand kan zijn met hem. Autisme, ADHD, traumaverwerking (van bij de gastouder) dit soort dingen staan boven aan het "wat zou er toch kunnen zijn-lijstje)
    We gaan daarom ook kijken bij een medisch kdv. Zodat ze hem daar goed kunnen voorberreiden op school, want we willen natuurlijk graag dat hij naar een gewone school kan gaan!

Nore is super schattig, begint bijna te kruipen maar komt rollend ook overal, dus waarom die extra moeite :D Ze klets er lekker op los, zwaait en en zegt daaaaaag! Ze kan ook al goed zelf zitten. (allemaal dingen die Finn pas deed na z'n 1ste verjaardag, die motorische dingen dan)
    Helaas heeft ze heel veel last van haar darmen. Ben net een buikfoto gaan laten maken. Heb ik 3 maanden om moeten zeuren...
    Maar daardoor maakt ze me elke nacht zo'n 4 tot 12 x wakker en slaapt ze alleen verder aan de borst. Daardoor ben ik zo moe dat ik het allemaal nog maar net red. Er komt 2 x per week 1,5 uur hulp in huis om me te ondersteunen.
    Helaas kan Nore ook niet naar het KDV, ze huilt daar aan 1 stuk door. Bij opa en oma gaat het nu redelijk, maar ze wil niks uit een fles drinken dus dat maakt het lastig haar uit handen te geven ivm haar ziekte...

M'n bedrijf begint zo enorm goed te lopen dat ik dat ook niet meer kan doen; haal uit vermoeidheid bestellingen door elkaar en moet 6x lezen wat ik typ anders krijgen klanten vreemde mails. Dus ik ben de zaak aan het verkopen nu. MAar dat brengt natuurlijk ook een hoop werk mee, wat ik nu niet zo goed hebben kan.

Sorry dus dat ik niet zo vaak er ben. Lees wel mee en hou de zwangere in de gaten ;) En Timme al weer bijna jarig! tjemig... tijd vliegt!

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    sorry voor de spelfouten... Na 1 uur kan ik me niet meer concentreren met typen

20. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    jeetje debora wat heftig allemaal knuffel meid en wel fijn dat je wat ondersteuning krijgt. Je geeft nog steeds bv?? En wt een ellende dat ze niet uit een fles drinkt

Deel Deze Pagina