@mys wat een rotsituatie meid, ik zou wel voet bij stuk blijven houden wat bryan betreft je zult toch wel een iemand tegenkomen die luisterd! ja we weten wat het word als je dat wilt weten zul je ff op hyves moeten kijken ivm meelezers hier hahahaha @suus graag gedaan, wij hebben dat vorig jaar gedaan en was wel leuk om als verrassing te zien waar je heen gaat het is en blijft toch centerparks dus de luxe die ik wil is er ten alle tijden anders zou ik het nooit doen hahahaha
suus geen idee wat een ka kan doen. Denk meer in weerstandverhogende dingen. Het virus zit nou eenmaal in je lijf en steekt gewoon snel de kop op als je weerstand laag is. Verder is er een vaccinatie voor gordelroos had ze het over. Maar goed hoop dat het weer even klaar is. Wakker liggen van je vent helaas hier ook geregeld. Soms slaapt hij dan in de kamer van ilse op een matrasje, die heeft er geen last van. (met mijn slechte heupen is dat matras niet zo lekker) Ik zeg zoveel mogelijk slaap proberen te pakken. Hier natuurlijk altijd drama nachten met die meiden gehad en gingen soms al om 9 uur naar bed, je moet wat of overdag in het weekend de een slapen ander bij de kids. Geen caffeine 's avonds meer, thee die goede nachtrust bevorderd en je zou ook met oordopjes kunnen slapen
Ik lig gelukkig nooit wakker van mn vent. We vallen ook heel knus lepeltje-lepeltje in slaap Hardlopen was heerlijk! Lekkerder dan de macSalad haha. Kids liggen in bed. Mn vader is nu bij Lune, die hoorde hem praten.
Suus..verplichte bezoekje weer afgelegd idd..over 5 weken mag ik me weer melden bij de bedrijf s arts.. Niet roken gaat goed al heb ik wel mee moeilijke momenten, maar gaat goed hoor.. Verder een te druk weekend gehad en dat moet ik dus nu weer bezuren..... Mar komt wel weer goed... Iedereen een knuffel..ik duik mijn bed in..
Goodmorning! Ichtus, lekker kunnen slapen? jeetje ik zag de fotos van Marijn op Hyves die was echt goed verbrand zeg! Maja, veel plezier in Ballorig!
Goedemorgen! Veel plezier maja! Ik had ook foto's gezien van Marijn. Arm kind. Ik weet niet wie je oppas was, maar ik zou echt boos zijn. Ik ga vanmiddag naar de tandarts. Neem Tessa mee. En Tessa heeft vannacht voor het laatst met speen geslapen! We gaan hem aan de tandarts geven. Het zal mij benieuwen. Ze wil graag een jojo en die gaan we dus uitzoeken vanmiddag. Dan krijgt ze die morgen als ze goed geslapen heeft. Ben het echt zat die speen. Ze heeft hem echt alleen in bed gelukkig. Ze loopt er niet overdag mee. Maar ik vind ze gewoon te oud. Ik voorzie wel problemen vanavond, want ze is echt verknocht aan die speen. Ik zit nog steeds met m'n ontbijt voor me. Ben misselijk... Ben al 3x veranderd van ontbijt, nergens trek in, maar wil wel wat eten. Heb dus nu een kiwi. Daar ga ik nu maar eens aan beginnen.
boney ben hier toen heel gemeen geweest aangezien leuk niet werkte, heb haar knuffels en spenen afgepakt, toen was ze ontroostbaar en gezegt knuffels terug, speen niet, ze heeft er nooit meer om gezeurd. haha daarvoor al 3-4 keer geprobeerd op positieve manier, maar ging niet. vervelend misselijk, heb nog emasafene liggen
hier begon de dag al gewoon k*t moesten de kleine naar het kdv brengen en dan naar de vk nou de auto starte niet grrrrr dus schoonvader gebeld heeft die de auto gestart en toen maar eerst naar de vk gereden daar ging gelukkig alles goed extra echo gehad ff heerlijk genoten, helaas ook anti d spuit want onze uk heeft positief bloedgroep en ik de befaamde o-negatief nou alles goed toen weer naar de auto start dat ding weer niet grrrrrrr iemand gevraagd te starten (gelukkig was manlief erbij) toen bryan naar kdv gebracht en manlief maar in auto laten wachten zodat die flink kon laden dus nu hopen dat ie het straks doet manlief heeft hem mee naar het werk zodat hij nog wat extra kan lopen bah das laatste wat ik erbij kan gebruiken
Debie, ze heeft nog maar 1 speen en die gaat dus nu naar de tandarts. Ik heb er dus dan echt geen meer en dus komen wij zelf ook niet in de verleiding om hem alsnog te geven als ze verdrietig is. Zo komen we er natuurlijk nooit af. Vivi, balen zeg. Wel fijn dat de echo goed was. Succes vandaag Ariel.
@botje ja ik baal behoorlijk kan er gewoon niet bij nu maarja hoop dat het goed komt. jij veel succes met de speen van tessa vanavond
@ Speen, hier is Roos er al een tijdje af. Ze wilde graag een K3 poster, prima krijg jij een poster als je zonder speen gaat slapen. Zij dr speen in de vuilnisbak gegooid en klaar. Kwam alleen wel het volgende probleem, dr duim. Helaas kan die niet in de prullenbak gegooid worden...
Ha ha ha, nee dat gaat niet Ariel. Boney, hopelijk werkt het met de jojo en gaat ze vanavond lekker slapen. Ichy, had idd al op hyves gelezen dat het teveel was afgelopen weekend. Hoe gaat het nu dan? Nog steeds het gevoel dat je terug bij af bent. En ik vind het super knap dat je nu in deze moeilijke periode nog steeds gestopt bent! Viv, balen. Nu even relaxen..... Maja, have fun.....*je ligt nu allang onder de gekleurde ballen* We zijn net terug van de kapper. Jeetje, dat duurt zooooo lang. Heb er 2 uur gezeten alleen voor de uitgroei. Pffff, volgende keer hoef ik geen half uur onder de droogkap hoor. Normaal deed een vriendin het altijd, maar dan moest ik zelf mijn haar wassen boven haar wasbak, dat gaat dus nu niet meer. Maar goed, Tess hield het wachten gelukkig goed vol en zij is weer netjes geknipt. Ze gaat zo even het bed in, zal vast niet slapen....maar dan kan ik even op de bank ploffen.
Boney succes vanavond dan zonder speen: Maar is idd ook mooi geweest, nu begrijpen ze zo goed als allles. Ariel zo dus Rosalie had speen en duim?Of is ze gaan duimen nadat je de speen had afgepakt? Hier is Sara duim addicted ze kan de hele dag met de duim in haar mond lopen. Ik vind het nu toch wel irritant worden hoor, maar hoe leer je zoiets af? Ik wil in ieder geval geen vergif op haar nagels gaan doen.
Mogguh.. De oudste 3 waren vorige weekbij mijn vader en zijn vriendinn aan t logeren.. ze zijn naar het veluwe meer geweest.. 1 x ingesmeerd.. zo mooi was t nu ook weer niet.. maar als de zon scheen was t goed warm en dan aan t water zonder shirt gaat t heel hard.. onze kids zijn ook niks gewend.. als het heel warm is blijven ze liever binnen en als ze bij het water zijn laat ik ze altijd een shirt aan houden...dus ze waren nog spierwit.. daarbij komt dat ed (en ook ik) allebei een hele lichte huid hebben dus de kids ook.. wij verbranden heel snel en zij dus ook.. Zij voelen zich in ieder geval erg schuldig...