Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ghehe zou wel een wonder zijn, met het spiraal er nog in... ;)

2. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Goedemorgen allemaal.

Ik heb het 1 en ander terug gelezen.

Volgens mij heb ik Boney nog niet gefeliciteerd dus bij deze.
    Goed van jullie dat de speen mee gaat naar de tandarts. Keano is al een poos van de speen af. Toevallig vond ik vorige week een speen met zijn kamer opruimen en meneertje wou hem hebben. Maar mama hield vol en heb hem zo weggegooid.

Vivi wat balen zeg van je auto,weet je al wat er aan de hand is??
    Gister heb ik in Horn afgereden trouwens en gedeelte Roermond.
    Moest meteen ff aan je denken had gehoopt dat ik nog in jou woonplaatsje mocht rijden haha.

Ichy gaat het alweer een beetje met Marijn? Ook hier verbranden ze echt ontzettend snel. Niet leuk. Sneu dat je paps en zijn vriendin zich schuldig voelen.

Mys fijn dat het beterder met Ron gaat!

Vanmorgen mijn rijbewijs aangevraagd,kan hem morgen al ophalen. Hebben een spoed procedure gedaan omdat ik volgende week de hele week weg ben ivm kindervakantieweek. Moesten wel extra betalen maar kreeg hem kado van vrienden van ons.

Jimmy is vandaag lekker naar de Efteling met de zorgboerderij. En daarna gaan ze naar de mac dus die heeft een superdag en het is nog mooi were ook.

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Lianda, wat zul je blij zijn zeg! Heerlijk die vrijheid die je hebt met een rijbewijs.

Het speenverhaal gaat hier goed. Gisteravond had ze uiteraard veel moeite met in slaap komen. Wij er steeds heen. Ze mocht niet uit haar bed. Maar het ging hartstikke goed. Ze heeft heel de nacht geslapen. Vanmorgen wel vroeger wakker dan anders helaas.
    En ze is natuurlijk superblij met de jojo :)

4. supermummy

supermummy Niet meer actief

Lianda gefeliciteerd met je rijbewijs! Kreeg je je rijbewijs cadeau van vrienden??? Leuk zeg.

Boney wat knap van Tessa dat het zo goed ging de eerste nacht zonder speen!

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ja goed hè? Ben er ook best blij om. Ze zei wel steeds gisteravond dat ze een beetje bang was, maar kon niet zeggen waarvoor. Ze miste gewoon het vertrouwde.
    Vandaar dat we wel steeds naar haar toe gingen.

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Gefeliciteerd lianda! Echt super!

Knap hoor, van tessa! Zal even wennen zijn idd. Hier waren de eerste nachten een drama. Was een week echt zielig en ze heeft er een week of 3 moeite mee gehad.
    Maar tessa wordt nu grote zus en die hebben natuurlijk geen speentjes;)

7. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
    ik ga zo m'n kind een mep geven aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    hier word ik zoooo boos van, slaapt Sanne EINDELIJK!! een keer tussen de middag en dan bedenkt meneer dat hij naar boven wil. Natuurlijk zeg ik NEE, en dan gofsalasfjd dfsalkj asdfldksahjf dsa;lfkpj gaaat meneer op de trap staan krijsen!!! jullie hadden het nog kunnen horen. En nu is de dame weer wakkeer.... potverdrie wat kan dat jong me kwaad maken zeg!!! djfalfj daslkfjd aifjudaoisfju

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ooh, irritant is dat hè? Lune kan ook zo gaan etteren als Timme eindelijk slaapt. Je hebt er zoveel voor over als de jongste even slaapt en dan krijg je dat.. Aah!!!

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ohhhh wat ken ik die frustraties toch goed zeg!

10. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hihi ja dat is echt shit als de broer of zus de ander wakker maakt.

Hier geen problemen mee, ze slapen samen op een kamer, en kunnen ook prima doorslapen als de ander al wakker is of huilt.

11. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    zo, ik heb hem aan een boom vastgebonden, nu kunnen we op vakantie

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Whaha:D

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wat eten jullie?
    Ik schuif zo een bakplaat met krieltjes, stukken groente, kip in rauwe ham, eroverheen olie met knoflook en italiaanse kruiden in de oven. Zo lekker :) En niet te vet, moet straks nog hardlopen.

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Oeh, ik zou daar ook echt slecht tegen kunnen. Zeker als je weet dat ze het nog expres doen ook.

M'n schoonmoeder belde dat ze hier in dorp uit eten gaan. Of we zin hadden om mee te gaan. Tuurlijk! Neefje logeert bij hun en wilde vanavond weer monopoly komen doen. Gezellig dus.

Fijne avond!

15. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    hier eten we spaghetti!

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Veel plezier Bones :)

Ook lekker, spaghetti. Ga ik morgen maken denk ik.
    Onee, we eten dan rijst, kip en sajoerboontjes. Moet op.

Ik hou van eten;)

17. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    ik ook
    ik ben nog een recept aan het verzinnen voor frietsoep :D

18. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    de vermicelli zijn dan kleine frikandellejtes

en de groenten zijn dan klodders saus

19. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    Hier hebben we Tagiatella met kip op :) heerlijk

Kom zo even bijlezen en zo .. nu eerst bryan in bad doen

20. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Ik zie hier allemaal lekker eten voorbij komen zeg. Val goed met me neus in de boter haha.
    Ik heb broodje hamburger en frikandel gegeten. Morgen maak ik spaghetti. Vind het alleen jammer dat als ik dat maak het alleen voor Jurgen en mij is. De kids lusten het niet.

Sm ja het rijbewijs zelf heb ik kado gekregen,maar de lessen en de 5 praktijkexamens heeft hubbie betaald.

Nynke vervelend zeg ik zou ook boos worden hoor. Hier is het nooit gebeurt gelukkig. En tja nu helemaal niet meer. Keano slaapt op de dag niet meer dat scheelt echt enorm. Nu kunnen ze met ze 3e boven spelen. Gebeurt trouwens niet veel want ze spelen liever in de woonkamer.

Deel Deze Pagina