Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

Timme heeft tot 7u geslapen en Lune tot half 8! Hoera:)
    Wel jammer dat ik om half 6 wakker was omdat jeroen zijn wekker dan gaat, maar toch.

Heb nog geen idee wat ik ga doen vandaag met de kids. Het regent en heb geen auto bij de deur. Hele dag binnen met de kids is geen optie. Dan word ik gek. En de kids ook.

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hier denk ik kleien, verven, regenjas/ laarzen aan, plassen stampen en paraplu (succes gegarandeert) en dan lunchen met versierde boterhammen. Dan kom ik een heel eind. Ilse gaat ook nog zwemmen. Vanmiddag spelletje met ilse als esmee slaapt, dan zij lekker tv kijken, kan ik even strijken en als esmee wakker is ga ik met ze het eten maken, kan ilse de wortels met de dunschiller doen en esmee wassen en dan ja dan is hopelijk mijn vent weer thuis hahaha

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    op die manier doen we namelijk zo'n 30 minuten over aardappels schillen en wassen en de wortels, zijn ze weer lekker zoet

4. supermummy

supermummy Niet meer actief

:$:DSuper mamaaaaaaaaaa

5. supermummy

supermummy Niet meer actief

Maja,lekker dat je kids lang geslapen hebben! Ben je wel nog effe in slaap gevallen na half zes?

Hier neem ik zo mee naar buiten lekker naar het speeltuintje of langs de rivier. Ik neem schepjes en emmers mee en dan vermaken ze zich wel.

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    haha sm valt echt mee hoor maar met zo'n programma heb ik geen kind aan ze, ff verf klaarzetten en ze zijn rustig half uur bezig, met klei hetzelfde en ondertussen kan ik niels voeden of ff vlug iets in de woonkamer doen. dus is puur eigenbelang. en als het regent gooi ik ze in de tuin naar buiten en kijk ik met niels voor het raam, hup weer 30 minuten

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Tja, wat dat betreft kan ik niet wachten tot Timme wat ouder is en goed loopt enzo. Ik ga hem niet door de modder laten kruipen:D En de kinderwagen vindt hij ook niet veel meer aan. Koekjes bakken doe ik regelmatig met Lune, maar ook daar is Timme nog te klein voor. Handig, zo'n net niet meer baby:D
    Even bedenken nog wat we wel kunnen doen.

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    o en als ze in bd zitten lees ik een boek in de bdkamer of neem de laptop mee. zien jullie eigenbelang al????

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Maar nog Debie, ik zou wel een kind van jou willen zijn. Klinkt als een gezellige dag!

En ja hoor, wat heb ik net even snel gekocht....mix voor cakejes. Ga ook maar cakejes maken met Tess. Moest vanmorgen eerst naar de kno-arts geweest en moet toch echt geopereerd worden na de bevalling. Wist ik al, maar had weer last en vroeg me af of hij nu al iets kon doen. Hij heeft het iets uitgezogen, maar deed alweer zoveel pijn, dat hij ermee stopte. Dus nu druppels die ik tot de operatie moet gebruiken.

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    grrrr ik heb heb en ik hou hem, lekker puh, laat niet los, rara over wie gaat dit?

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    suus balen zeg dat je dan nog zo lang moet wachten

trouwens is alleen een dag als ik alleen met ze ben, nders word ik gek. jeetje steeds meer toetsen doen het slecht

enne is niels aan de borst

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ga ze inladen en naar het zwembad, meteen ons even opgeven voor de sportschool, wil echt weer iets doen

tot later

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen!

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    wat een bezige bijtjes hier zeg ongeloofelijk
    en debbie ik vind jou ook supermom hoor ongelofelijk wat kun jij een dag fijn inplannen

hier straks naar het zh voor de groeiecho is net vandaag roermond slecht te bereiken ivm eneco tour grrrrrrrrr heb manlief gezegd dat we dus maar om 11uur al vertrekken zodat we zeker op tijd zijn (hoop ik) daarna gaat bryan met opa naar de eneco tour kijken hahahaha vind hij leuk en het is tijdrit dus vanalles te doen daar.
    ik ga maar eens een lijst maken wat ik nog moet hebben voor de beeb want gaat nu toch echt hard wil het langzaam aan klaar gaan hebben vooral omdat het steeds moeilijker gaat. Maandag ga ik ff naar fysio die heeft een bekkenband voor me klaar liggen in de hoop dat dat klein beetje verlichting geeft want heb nog maar paar behandelingen

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    vivi echte bekkenband vind ik lastig, daar kun je alleen mee lopen en niet zitten, gebruikte hem daardoor vrij weinig. Wat mij wel iets van verlichting gaf is een strakke buikband van medela, is 10 euro en helpt beetje met gewicht te dragen van je buik. Succes vandaag.

Nou het zwemmen is weer gebeurd, nu lekker een koekje met limonade en de tv met babar ofzo.

16. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    grom.... ik kom geloof ik niet uit de depresieve bui waar ik nu in zit... erg irritant... Kijk naar buiten -> regen... Kijk hier binnen -> plaatselijke onweersbui boven mijn hoofd...

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Bekkenband hier ook liggen. Zelfde als Debie en daarbij kreeg ik verzuring in de bovenbenen, waarschijnlijk komt er dan een zenuw in de knel.....
    Zou ook gewoon jouw ritme aanpassen naarmate de weken vorderen, dus minder doen. Meer balans tussen actief en passief zoeken. Heel verstandig om dan nu "alvast" de spullen te halen.
    Ik heb hier de lijst klaar liggen en ga volgende week een dag met Jan winkelen (ik dus in de rolstoel) en veel via internet.

Mijn vriendin belde net, afgelopen maandag 6 weken zwanger en hartje klopte. Nu net weer een echo gehad en helaas geen hartslag meer te vinden, ze wordt vanmiddag nog gecurreteerd. Ga er straks even heen, Jan komt toch eerder thuis.
    Is trouwens een andere vriendin dan de mama van Nynthe* en Quinn*.

Tess is aan het "koken" voor een groot gezelschap, ze dekt nu de tafel, want ze had het vuur even zacht gezet....ha ha ha. En ik ga maar weer eens verder met haken.

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Niekyn, da's hier al niet veel beter. We moeten echt een keer afspreken....kunnen de kids elkaar mooi gek maken en kunnen wij lekker depri kletsen met elkaar....

19. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    ik zeg: GOED plan suus. We gaan volgende week eerst op vakantie en dan kom ik met m'n blije hoofd terug en kom jou dan ook blij maken :)

Ga zo nog even naar Goofy :) (het is dat ik op de kalorieen let anders werd het ook nog van der poel...)

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @bekkenband ik krijg hem idd alleen voor te lopen dus als ik stukje wil gaan wandelen en bryan naar school brengen ect dat is vaak net teveel en de fysio hoopt dat dit klein beetje verlichting geeft. hij is in bruikleen dus probeer hem gewoon en anders kijk ik idd voor de band van medela thanks voor tip debbie

@suus idd wat je zegt moet proberen mijn dagen anders in te delen maar daar heb ik nog wat moeite mee hahaha maar komt vast goed ;)

De groei echo was heel goed onze kleine uk is iets groter dan het gemiddelde ben nu 30+2 en word geschat op 30+6 dus das netjes

Deel Deze Pagina