Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    suus heerlijk he als ze in hun eigen spel zitten.

Niels is vreselijk jaloers, dacht ik wil ook verven dus is weer eens ontploft. Nu een spierwitte 100% katoenen broek volgescheten, van boven naar beneden, iemand een tip hoe ik de gele vlekken eruit krijg, wil deze graag bewaren, heb onder de kraan met de hand al gewassen maar krijg het er niet helemaal uit en echt alle was heb ik gister al gewassen.

2. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    nachtje in een oplossing van ammoniak met water en daarna in de zon (moet je even zoeken !!) laten drogen

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wat een schijtbende Debie. Geen tips voor je, sorry.

Knuffel voor Suus, omdat je zo'n leukerd bent.

Timme ligt op bed en Lune en ik liggen op de bank tv te kijken.

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier ook depri nieky. Wij willen ook gewoon werken hè? Jij lekker vakantie zo, heerlijk.

Ik ga dutten.

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik kom even een zonnetje laten schijnen voor alle depri mama's.

Debie, lekker dan. Ik zou hem in de vanisch zetten tot je weer een witte was moet doen. En dan op 60 wassen. Je mag niet langer dan zo lang in de week laten volgens de gebruiksaanwijzing, maar ik liet hem gewoon staan in dat water tot ik weer zo'n was moest doen. En dan nog een schep extra vanisch in de wasmachine doen. Ik kreeg eigenlijk altijd alles wel schoon.

Hier zit ik echt met met vreselijke tegenzin m'n lunch naar binnen te werken. Men wat ben ik misselijk. Het word echt met de dag erger.
    Bij Tessa heb ik t/m 14 weken boven de pot gehangen. Kotste echt een paar keer per dag. Hoopte zo dat me dat nu bespaard zou blijven... Al heb ik nu nog niet over gegeven trouwens.
    En ik neem nog maar een hapje... Blegh

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    anders was ik wel even paar oude handdoeken mee

boney jeetje weet zo goed hoe je je voelt, hoop dt het alleen vndaag is

zo, memory gespeeld, ze wordt er steeds beter in, nu knal ik haar achter barbie tv, esmee ligt te slapen, niels ook en ik ga lekker lezen

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nachtje laten weken in de soda...

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik laat het ook vaak een nachtje weken in soda. Meeste vlekken gaan er wel mee uit.

Boney, jakkie bakkie zeg....ik weet het nog heel goed. Ging hier na ca. 12 weken over. Knuffie.

Jeetje, komt echt met bakken uit de lucht hier, heb zelfs de lampen aan, want het is gewoon donker....puuuhuuuu *neemt snel de knuffel van Maja in ontvangst*.
    Ga zo naar mijn vriendinnetje in het ziekenhuis. Bah, ook al niet leuk.....

9. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Goedemiddag

Boney wat vervelend je misselijkheid,ik heb er geen ervaring mee.

Vivi wat fijn dat het goed gaat met de kleine en dat het voor ligt.

Sm lekker na buiten met de meisjes,hoe is het weer bij jullie??

Maja timmy is inderdaad bijna geen baby meer gaat echt super snel zeg!

Vanmorgen me rijbewijs gehaald en door gegaan na de loods. Daar de scenic gepakt en alle 3 de jongens bij papa gelaten. Even tijd voor mezelf. Ze baalden echt want ze wilde graag met mama mee rijden. Belde hubbie net ff dat ik ze ga ophalen om 4 uur ben ik er hopelijk bij half 5. De buuf was met me mee terug gereden na huis en wat voelt het toch geweldig dat auto rijden!!!

Kreeg gisteren te horen dat ik een mercedes krijg! Van hubbie en zijn maat. Ook nog eens een oldtimer dus ik ben helemaal happy. Ze zijn er nu mee bezig om wat onderdelen en een beurt te geven en dan gaat ie maandag voor de apk. Vind het echt leuk gewoon had ik niet verwacht aangezien ik zelf een puntootje heb,maar die moet ik dan wel inleveren aan het bedrijf. Nou daar zeg ik geen nee tegen he!

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hier nog lekker droog

11. supermummy

supermummy Niet meer actief

Met gewoon afwasmiddel wassen en daarna drogen in de zon werkt hier ook.

12. supermummy

Vivi fijn dat de echo goed was! Is dat nu ook standaard in NL of was er een aanleiding voor een groeiecho?

13. supermummy

Knuffel voor de depri mama´s!

Ik ben het zelf ook wel eigenlijk hoor! Ik heb al een paar weken een ¨I dont know what to do with myself¨ gevoel. Komt omdat het hier altijd allen maar werken en of zorgen is, nooit eens iets voor mezelf. (Ben ik natuurlijk helemaal zelf bij)
    Ben ook een beetje depri door de gekke wereld waarin wij leven, met zoveel armoede,agressie etc. Niet alleen op het nieuws maar gewoon in het dagelijkse omgang met mensen zie ik ook steeds meer rare dingen :(
    Komt misschien omdat ik bijna 30 word?

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    sm daarom dus net besloten weer te gaan sporten, manlief een avond en ik een avond en proberen beide dan uurtje in het weekend te gaan of nog een keer doordeweeks, wil gewoon iets voor mezelf doen omdat het anders alleen kids en werken is (tot januari alleen kids) en hoeveel ik ook geef om dgen die gezellig lopen met knutselen en plakken en buiten spelen, wil er ook iets bij hebben

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ben trouwens zo blij niet meer zwanger te zijn, voel me goed, heb energie voor de kinderen en alles loopt lekker. tijdens de zwangerschap geen puf en voel me dan klote en kan weinig hebben

16. supermummy

Ja dat is het ook, lekker dat je weer gaat sporten! Wat ga je doen?
    Je hebt me geinspireerd, ik heb hier een heel mooi sportcomplex liggen op 2 minuten loopafstand. Denk dat ik ook maar eens ga kijken of man en ik daar kunnen beginnen met sporten.

17. supermummy

Boney ik hoop dat de misselijkheid snel over is!Enne mooie banner die had ik nog niet gezien!

18. supermummy

Ja dat is ook wel een nadeel zwanger zijn met nog andere (kleine) kinderen.

19. supermummy

Effe spammen, Sara in het parkje een paar weken geleden.

20. supermummy

speeltuintje voor de deur

Deel Deze Pagina