sm, begin met fitness en conditietraining, kan ik doen op elk tijdstip dat mij uitkomt. Wil dan vanaf januari als ik met de bv gestopt ben een groepsles gaan doen, spinnen denk ik, manlief ook een les en dan fitness. Op die manier kunnen we beide een keer vaste vond van 19-20 uur spinnen en dan een moment dat uitkomt met de kids op verschillende tijden.
en jawel esmee heeft al een uur en kwartier geslapen en is alweer wakker, hoor haar spelen in haar kamer
Wahhaha ja ze doet altijd de mond zo raar op fotos ze lijkt echt op een konijntje vind ik . Iedere keer als ik een foto maakt doet ze die voortanden zo gek ,gek kind.
@botje meid weet zo hoe je je voelt, moet zeggen dat ik bij deze zwangerschap ook maar tot week 12 misselijk geweest ben dus hoop dat jij dat geluk ook hebt (bij bryan tot wk 18) @sm hier is de groei echo tegenwoordig ook standaard vind ik wel zo fijn @debbie weet zo hoe je je voelt, lees me niet verkeerd vind het heerlijk dat er weer klein hummeltje aankomt maar ben straks ook zo blij als ik niet meer zwanger ben en weer kan gaan sporten ect ect geloof ook dat de zomer ook niet de tijd is voor mij om zwanger te zijn mis de terasjes met de cocktails zo erg hahahahahaha volgend jaar maar goed inhalen (in winter drink ik zo goed als niets raar he) voor degene die mijn hyves hebben ik heb er net wat fotos van de kleine uk op gezet
ja, en deze sportschool is 7 dagen per week open, weekend tot 13 uur en doordeweeks van 8 tot 22 uur, doordeweeks ook altijd begeleiding en ilse zwemt hier ook, mogen we op zondagochtend en woensdagmiddag met alle kids vrijzwemmen, en ilse kan met 4 ook dansplaten gaan doen, zit dan allemaal bij de prijs in
Jakkes Bones, misselijk zijn is echt vreselijk. Hoop dat het niet erger wordt en anders maar aan de pillen. Ik ben puur en alleen depri omdat ik geen baan heb. Voel me ongelofelijk nutteloos en alleen voor kids en het huishouden zorgen is niet mijn levensdoel en word er gewoon ongelukkig van. Sporten is wel fijn! Raad het echt aan. Voel me fitter sinds ik weer aan het hardlopen ben en dat is nog maar een week of drie. Suus, sterkte bij je vriendin.
ben ook blij hoor met de kids die er zijn, maar had ook met een week zwanger zijn gemogen, hier bij ilse 14 weken kotsmisselijk geweest, esmee 22 weken boven de pot gehangen en niels tot ruim 12 weken en de laatste maand. Bij allemaal een rot bloeddruk de laatste maand en de laatste twee ongeveer zo'n last van heupen, nee, vind er geen reet aan
Ik heb dat ook hoor. Je hoeft maar de tv aan te zetten of een krant open te slaan en je ziet alleen maar ellende. En indd niet alleen daar, het lijkt wel of mensen om je heen ook steeds gekker worden ofzo. En hier ook dat I don't know what to do with myself gevoel, zou het door de slechte zomer in NL komen ofzo??
maja geloof dat ik ook depri zou zijn zonder werk, vind het heerlijk nu weer tot januari vrij maar wil daarna echt wel weer iets doen. Paul zegt soms weleens stop dan maar geloof dt je me weg kunt dragen 7 dagen per week 24 uur per dag met de kids, hoeveel ik ook van ze hou
zou het wel kunnen als ik ze dan twee dagen naar het kdv zou laten gaan, maar dat is dan niet de bedoeling
Als ik thuisblijf mama zou zijn dan konden jullie me op komen zoeken bij Parnassia Heb echt respect voor thuisblijf mama's
ik zou ook voor geen goud thuismama willen zijn dan zou ik gewoon echt knetter gek worden heb echt respect voor de moeders die het doen hoor maar ik zit nu 20 weken thuis en ik zou straks blij moeten zijn met verlof maar geloof me ben ook weer heel blij als ik in december mag gaan werken