pffff geen zin om het eten op te zetten. wil uiterlijk 1715 eten kunnen we nog even oefenen met fietsen met ilse. Kunnen meiden op tijd in bad en bed kunnen we nog lekker ff tv kijken. Zijn met beetje domme serie bezig, pre/itty little liars ofzo Morgen lekker niets doen en zondag gaat joma ons knippen.
pfff zit er wel ff doorheen hoor, ben hele tijd moe geen energie om wat dan ook maar te doen maar ondertussen loopt mijn hoofd helemaal over met dingen die ik wil/moet doen net maar weer gestofveegd en gestofzuigd maar nu weer helemaal kapot grrrrr me pa belt net dat bryan nu naar huis komt heerlijk ff knuffelen met hem ben ik wel ff aan toe. eten word hier makkelijk soep met stokbrood verder echt geen fut hoor.Vind het ook zo benauwd of ligt dat aan mij????
Het is hier ook benauwd Vivi. Alsof het zo kan gaan onweren. Super leuke foto's Debie! Wat een stel prachtige kids heb je toch. En wat ziet dat er pijnlijk uit, bij Esmee. Heeft ze er nog veel last van? Ja, je zou mij ook serieus kunnen opsluiten als ik de kids 7 dagen in de week om me heen zou hebben. Ze gaan nu niet voor niet nog 2 dagen naar het kdv Aan de ene kant vind ik het niet kunnen, omdat ik niet werk. Maar goed, de tijd besteed ik dan ook wel zoveel mogelijk nuttig (om de dutjes heen). En ik zou de maatschappij alleen maar veel geld gaan kosten als ze niet die 2 dagen heen zouden gaan want dan zat ik in een gesloten inrichting Vanaf januari is het nog maar de vraag hoe het zal gaan, de regels worden (terecht) een stuk strenger. Zit er nu aan te denken om te solliciteren bij de telefonische klantenservice van het UWV. Nadeel daarvan is dat je flexibel moet werken tussen de 24 en 32 uur per week. Dus moeten de kids een extra dag naar de opvang. Of Jeroen neemt misschien eerst ouderschapsverlof. Ik weet niet. Het is geen leuk werk maar wel te doen op zich.
snap helemaal dat ze naar de opvang gaan hoor maja maar ergens baal ik wel dat mensen die niet werken vergoeding krijgen, hier in de omgeving zijn dat er veel en denk dat als je dat zou afschaffen de vergoeding een stuk hoger zou kunnen zijn voor mensen die werken en dus in januari niet verhoogd zou hoeven worden. Maar dan zou er wel altijd direct plek moeten zijn voor wanneer iemand een baaan krjgt
Dat is het probleem ook een beetje idd. Kan ze er wel afhalen, zou ook een hoop geld schelen voor ons.. Maar dan..? Weg plek. Kids weer afkicken en misschien paar maanden later weer wennen etc. En als je actief aan het solliciteren bent lukt je dat echt niet met kids thuis. Dat is bijna al een baan