Wat een mooie kamer heeft Tess gekregen zeg Ik kan heel goed begrijpen dat ze niet kon wachten om er te slapen! Helaas de trouwfoto's gemist. Het gehaakte vestje is schattig!! Wij zijn vanmiddag naar vlaggetjesdag geweest. Je kon met de vissersvloot meevaren. Dat hebben we dus gedaan. Anderhalf uur een rondje over het Haringvliet. Het was koud op het water, maar de kinderen hebben genoten.
Suus, wat een leuke kamer heeft Tess. En heb nog net de trouwfoto's gezien. Prachtig... Leuk meiske, mijn hele fam was daar ook en waren ook op een boot Peter is een avondje weg. Een feestje. En ik had geen zin. Ik heb dus lekker een avondje voor mezelf. Heerlijk! Tessa heeft nu voor de 2e nacht bedacht dat ze in haar nieuwe kamer wil slapen. De 1e nacht ging het goed, maar ze is nu net tot half 10 wakker geweest En dat was zo schattig... Heb me kapot gelachen. Ik hoorde ze steeds heen en weer lopen. Gaat ze zelf plassen. Dat vind ik zo super schattig. Heb stiekum staan gluren. Ze legt haar knuffels voor de badkamer deur, veegt ook keurig haar billen af, trekt broekje weer omhoog en ging weer terug naar bed. Ook was ik bij haar toen ik net een stukje chocola op had. Vroeg ze 'wat heb je?' 'ik ruik iets lekkers' Haha Euh... 'ik heb net iets gedronken 'was dat water?' Heb maar gezegd dat het thee was, maar ze geloofde me duidelijk niet. Toen moest ze daarna nog een slokje drinken en toen had ze het weer koud. Ben toen streng geweest en gezegd dat ze echt moest slapen nu. Ze is dus nu stil. Ze heeft vanmiddag in de auto wel een poos liggen slapen en daarom kan ze nu niet in slaap komen. En er hangt natuurlijk nog geen rolgordijn en dus is het hartstikke licht op haar kamer. Ik ga naar m'n wijn. Doei
Wie wil Timme even vertellen dat het niet normaal is om om kwart over 4 klaarwakker te zijn? Bah, al de derde keer achter elkaar dit. Hij Valt weer in slaap tegen de tijd dat Lune wakker wordt. Pff..
Goedemorgen! Hier een shit weekend gehad! Vrijdag de kindjes weggebracht naar t nieuwe KDV en dat vonden ze gelukkig allemaal prima Daarna een andere auto moeten kopen omdat die oude op was, dus dat was al een lekkere kostenpost. En ik zet vrijdag avond op de 2e verdieping de was machine aan. En ik dacht op een gegeven moment dat er een vliegtuig ging opstijgen zo'n lawaai maakte die. Ik een vriendin van me moeder gebeld, haar man is wasmachinemonteur, en die kwam zaterdag kijken. Helaas overleden... T schijnt dat Bosch een lijn in Spanje laat maken speciaal voor de Mediamarkt, alles plastic lekker goedkoop en niet te vervangen, dus wordt een nieuwe! Ging weer lekker!
Ah, daar is er eentje Fijn dat de kids het prima vinden op het nieuwe kdv En lekker van je auto en wasmachine, fijn ook zo tegelijk..
Jeroen heeft een extra dagje vrij genomen, jeej! Ik heb de kids net naar het kdv gebracht. Gaan we ons even nuttig maken vandaag, moet nog genoeg gebeuren. Ga direct aan de slag. Toedels!
Ja konden we dr wel bij hebben, waren net aant herstellen van de verhuizing, financieel gezien dan. Maar tot op heden nog geen cent geleend! Dat is dan wel weer positief! Alleen misschien deze maand toch maar even doen.....
Ik heb ze niet, zal morgen even bij de opa van Vin kijken, die heeft als het goed is ook nog liggen voor ons!
Bitches he Maja Whaha Wat heeft Tess een prachtig kamertje gekregen zeg!! Waar heb je die letters vandaan?? Ik wil zoiets maar dan de jongensvariant voor Noah!
Goedemorgen Ariel, balen dat er twee grote aankopen gedaan moesten worden. Knap dat jullie niks hoefden te lenen, want verhuizen kost heeeeel veeeel. Wat een mooie kamer heeft Lune gekregen zeg Op de foto zie je niks van de kapotte letters Was Timme vandaag weer zo vroeg wakker? Het is hier de eerste dag van de schoolvakantie. De kids zitten aale vier op de bank en ik voel dat zo de pleuris uitbreekt. Het hangt gewoon in de lucht...en terwijl ik dit typte, is het inderdaad losgebarsten. De pikorde in huis moet weer bepaald worden. Duurt een week is mijn ervaring. Dan zijn e gewend om de hele dag thuis te zijn en is het weer gezellig in huis.
Ariel balen, is altijd zo gaat alles tegelijk kapot. Mooie kamers van Lune en Tess! Heb ook zin om de kamer van de meiden leuk aan te kleden. Hier druk, ben op het werk en hoogseizoen is weer begonnen.