Als hij zo druk aan het spelen is helpt het dan niet om hem er af en toe aan te herinneren om naar de wc te gaan?
ja dat doe ik ook, maar heb soms het idee dat hij de drang nog niet echt voelt snap je wat ik bedoel??
Ja een maximale uurprijs voor vergoedingen Je krijgt van de Belastingdienst maximaal zoveel per uur terug, daar mag je als KDV boven gaan zitten, alleen alles wat je daar boven zit komt voor rekening van de ouder natuurlijk
nee niet echt iets wat ik nog niet geprobeerd heb, word er gewoon zo moedeloos van hahaha maarja zal een dag komen dat hij zindelijk is hopelijk is die voor mijn bevalling
nou ga nog ff snel met stofzuiger door de woonkamer, komt straks een vriendje van bryan spelen dus dan kan ik niet veel
wat ook slecht is vind ik dat ik 11 uur per dag betaal en ze meestal 8 soms 9 uur per dag daar heb. Ik zit idd 35 cent boven het uurtarief wat je max vergoed krijgt. Straks met niels betalen we netto 750 per maand aan 2,5 dag opvang, vind ik behoorlijk wat. ken idd ook twee moeders die 4 dagen brengen en er 2 weken omdat ze een mama dag moeten hebben, vind dat echt iets van deze tijd, hebben ze tijd voor zichzelf en huishouden.
Nou is toch belachelijk! Ik neem ook wel eens een halve dag vrij om het huishouden te doen als ik er doordeweeks en in het weekend niet aan toe kom. Maar ja dat is wel gewoon een dag die ik normaal wel werk zeg maar. En ik vind ook inderdaad dat je moet betalen naar wat je echt gebruikt, maar wel dat ze van 9.00 tot 16.00 ofzo standaard berekenen en dan verder alles wat je ze eerder brengt of later haalt gewoon per daadwerkelijk aanwezig uur in rekening wordt gebracht. Wij betalen ook voor 12 uur per dag en ze zijn er van 8 tot 5, dus betalen 12 uur per week voor niks eigenlijk....
Roosje was hier meteen overdag en 's nachts zindelijk, door onze eigen vergeetachtigheid. Dan lag ze in bed en als ze dan sliep bedacht ik me van oh ja ze heeft geen luier om....
Ja, er moet eigenlijk een soort kloksysteem bedacht worden ofzo, dat je alleen betaalt voor de uren dat je afneemt. Maar is haast niet te doen denk ik. Wij brengen de kids dan wel 2 dagen maar idd ook maximaal 8 uur en niet de 11 die je betaalt.. Een mamadag vind ik ook niet kunnen, tenminste niet als je daar de opvang voor gebruikt. Nou heb ik uitaard makkelijk praten in mijn situatie, dat snap ik heel goed Op zich prima, om ze dan te brengen maar betaal het dan ook zelf. Als Timme straks wel 1 dag gaat, moet ik die ook echt nuttig gebruiken voor mijn bedrijfje. Dan heb ik alleen die dan namelijk. Wil ik een mamadag, vraag ik oma of ze op wil passen Het lijkt me trouwens wel heel lastig hoor, een bedrijf opzetten en dus de tijd die je hebt optimaal benutten. Het liefst zou ik ook Timme een extra dag brengen zodat ik het over 2 dagen kan verdelen maar dat is niet nodig, vind het niet kunnen. Zit eraan te denken om Timme nu alvast 1 dag er vanaf te halen maar Lune gaat nog maar een paar maandjes en ze gaat het echt niet leuk vinden als ik haar weg breng en neem Timme weer mee naar huis.. Als ze straks naar school gaat is het alweer anders. Dus per 1 januari gaat er een hoop veranderen. Vind het ook retespannend dat Lune dan naar school gaat
ja idd zoiets qua uren, hier betaal ik nu ook 12-18 uur per week teveel. en die vergeetachtigheid zorgt er hier helaas alleen maar voor dat en 's nachts een meisje heel hard huilt omdat haar bed nat is. Zijn wel begonnen met 's avonds laten plassen, luierbroekje aan en ga zo een poster maken voor stickers plakken als ze droog is of naar de wc gaat
moet zeggen dat dat hier wel is, ik breng bryan naar een flexibel kdv wat betekent dat ik alleen maar de uren betaal die bryan daar is word wel afgerond op half uur maar dat vind ik lang niet zo erg als dat je dagdelen af moet nemen en dus uren betaald die je kind neit daar is
wat eten we vandaag?????????????????? Hier denk ik maar sla met aardappels en kip. Moet nog naar de winkel maar heb geen zin
was ik weer, ik had 's even een site opgezocht waar de nieuwe regeling uitgelegd wordt. Je betaald dus standaard voor een dag 10 uur aan creche uren, deze komen allemaal in aanmerking voor teruggave. in 2012 wordt dat anders, dan ontvang je dus alleen teruggave voor de uren dat je werkt. Werk je op een dag 8 uur dan krijg je alleen 8 uur vergoed en niet meer. Je betaalt dan dus standaard 2 uur 100% en de rest het andere percentage.
Ja, is nog een hoop onduidelijkheid over die nieuwe regeling. Je kan helaas ook nog geen proefberekening maken voor 2012. Zal na prinsjesdag wel meer duidelijk zijn. Want als je 8 uur werkt op een dag, heb je vaak ook nog reistijd. Mensen die dicht bij hun werk wonen hebben dan mazzel. En idd, flexibele werktijden, mensen die studeren, mensen die een bedrijf willen opzetten en niet weten hoeveel uren ze daaraan kwijt zijn etc.