Kijk en dat vind ik dus weer belachelijk! Aangezien ik minimaal een uur reistijd heb per dag....Vind wel dat ze ongeveer 9-10 uur per dag moeten 'geven'
dat wat maja benoemd zijn nog de hiaaten in het verhaal en daar wordt dus ook helemaal niets over benoemd. Ik denk dat je dan uit moet gaan van het gemiddelde wat je over een jaar werkt.... en dat 1 keer in de 2/3 maand controleert of het daadwerkelijk op dat aantal uren uit gaat komen. Maja heeft het over coaching ik ben zelf bezig met een webwinkel, maar das ook lekker vaag mbt het aantal uren...
sorry ik was even wat te kort door de bocht, er gaat een percentage van 140% overheen om ook de reisuren te compenseren, lees zelf maar eens. Kinderopvangtoeslag 2012 veranderingen berekening | Kinderopvangtoeslag, Informatie, Berekenen, Aanvragen
Ik wacht met smart op prinsjesdag.... En als t slecht uitpakt voor ons, ga k gewoon 3 dagen werken, moet wel 24 uur blijven werken, anders kan k me school niet doen.
Hihi, nou dan kom ik op 11,2 uur waar ik per dag toeslag voor mag ontvangen, dus betaal 0,8 uur per dag zelf...
Hmmm interessant om te lezen hoe het daar gaat. Hier zijn er geen subsidies voor kinderopvang. Je kan je inschrijven voor een gemeentelijke opvang of een particuliere opvang. Op de gemeentelijke opvang zijn maar weinig plaatsen en word je vaak ingeloot. Hier kost de gemeentelijke opvang 110 euro per maand (5 dagen per week van 09 tot 12 en 15 tot 17 + 120 euro aan eten als je ze wilt laten overblijven. Particulier kinderdagverblijf ben je rond de 400 euro kwijt (5 dagen per week 8 uur per dag met warm middageten)
hey allemaal Ik lees een hoop over de kinderopvangtoeslag. ik moet eerlijk bekennen dat ik geen flauw idee heb hoe het dadelijk gaat lopen ... Heb niet uitgebreid gelezen zal ik zo even doen
Zoals ik dat in dat stuk lees van kdv ben ik wel zwaar pineut, want heb contract van 28 uur per week maar in praktijk is dat heel anders omdat we 8daten werken ben toch wel heel benieuwd hoor
hmzz volgens mij zal er voor mij weinig veranderen... denk ik ,.... maar snap het nog niet. ik heb het (voordeel) dat ik dadelijk maar 1 maand hoef te overbruggen met Bryan
Ja best goedkoop. Hoewel ik geen particuliere opvang zou willen betalen eerlijk gezegd. Ik heb geluk gehad en heb Sara en nu ook Nora weer op de gemeentelijke opvang kunnen krijgen. Hier hebben we geen kinderbijslag/toeslag vanaf dat ze 3 zijn krijgen we niks meer. En de lonen zijn om te huilen!
@mys bryan hoeft ook maar maand te overbruggen en de kleine gaat pas met 1jaar en als het dan te duur is moet ik andere oplossing zoeken i
Brr, koud! Timme ligt op bed, Lune doet een dutje op de bank. We zijn bij ballorig geweest vanochtend dus ze waren lekker moe. Vanmiddag nog even boodschappen halen voor de grote dag morgen en ik mag vanavond weer hardlopen
hallo meiden, ook hier nog eens een teken van leven we hebben vakantie gehad dus lekker genoten al hebben we wel (zoals vele) heel slecht weer gehad aangezien we niet weg geweest zijn. vanaf morgen begin ik weer met werken en ik ben nu echt aan het aftellen gezien ik nog maar 4 weekjes hoef en dan (hopelijk als ze neit gaan tegen werken) mijn diploma krijg waar ik 3 jaar lang voor geknokt heb. met de kids gaat hier alles goed al zit dylan momenteel weer in een ik luister lekker niet fase en chayenna is ook een flink temperamentje aan het krijgen met als gevolg dat die 2 zich steeds in de haren hebben wij functioneren momenteel echt als politie agent. chayenna loopt sinds 2 daagjes los (al vind ze het wel nog gemakkelijk om te kruipen ). komende weken zal ik wel weer niet veel online zijn gezien de drukte komende weken. ow ja we zijn een flink stuk gezakt met de prijs van ons appartement dus we hopen dat we nu eindelijk eens een koper gaan krijgen (gezien eht al 3 1/2jaar te koop staat en par 1 kijker gehad hebben, terwijl het echt netjes uitziet) liefs