Uuh ik heb het wel vaker gehoord ja! Ineens zijn ze dan geen babietje meer maar een klein peutertje! Wahahaha wat ga je er mee doen?
Goedemorgen, Maja, Ik denk dat het gewoon normaal is. Soort van afscheid nemen van de babytijd. Want ik denk dat als je diep in je hart kijkt je helemaal geen baby meer wil, maar het nu gewoon zo definitief is dat je geen baby meer hebt. Maar denk er nog eens goed over na zou ik zeggen Ik heb net de HA gebeld. Ik ben zo misselijk. De hele dag door. Het is echt niet leuk meer. Ik wil ook niks en kan en wil alleen maar hangen en niks doen. Niet echt leuk voor Tessa. Ze belt me vanmiddag terug, de HA. Eten is echt een vreselijke opgave geworden. En ik weet dat als ik eet het even beter gaat. Maar eten als je kostmisselijk bent.... Vanavond komt MvM. Volgende week woensdag 1e echo.
Dank je debie. Er moet echt iets gebeuren vind ik. Dit wil ik echt niet. Bij Tessa 14 weken misselijk geweest. Dan moet ik er nog 7 Je hoort nog wel van me
hou maar op, ik was zelfs met meds misselijk maar gaf dan niet meer over, ellende he, je kunt dan ook niets van tessa hebben of doen met haar he. Voelde me zo schuldig, helemaal naar ilse toe omdat het de tweede keer was dat ik weken weinig kon hebben
Ik ben net gebeld door de HA. Ik krijg pilletjes. Ben de naam even kwijt. Ik mag er max. 3 per dag. Ga er straks gelijk om. Nu maar hopen dat het werkt. Zit nu aan een wit pistoletje met kaas en komkommer. Had geen trek, maar het smaakt me toch wel goed.
Boney, bah ik hoop dat je je snel wat beter voelt, balen dat je nu nog tot morgen middag moet wachten.
Mijn ouders zijn een aantal jaar geleden gescheiden, en kunnen nog steeds niet door dezelfde deur. Gisteren had ik net een ticket voor mijn moeder geboekt, belt een half uur later mijn vader op met VERRASSING, we komen naar Barcelona..... precies ja bijna dezelfde datum mijn vader en vrouw komen van 20 tot 24 sept en mijn moeder komt van 22 tot 27 sept.
Ik heb toch medicijnen. De apotheek belde dat wat de arts mij had voor geschreven uit hun assortiment was. Konden ze dus niet meer bestellen. Nu dus in overleg met de HA emesafene tabletjes. Moet er 1 voor het slapen gaan en mag er dan 's morgens nog 1 als dat nodig is. Er staat in de bijsluiter dat je ze maar 10 dagen mag gebruiken. Heb 30 tabletjes meegekregen SM, lekker handig. Hoe ga je het oplossen?
boney hier de eerste keer twee per dag gedurende 6 weken gebruikt, bij esmee ruim 10 weken gebruikt en bij niels ook zo'n 7-8 weken, kon geen kwaad werd gezegt. Ik nam die van 's avonds niet net voor het slapen gaan maar zette mijn wekker rond 3 uur 's nachts en nam hem dan, voor mijn gevoel werkte die dan veel beter.
ik heb bij bryan suprimal reistabletten op recept gehad en die mag je eigenlijk ook niet langer dan 10 dagen gebruiken maar ik heb ze bijna 18 weken gebruikte en dan ook nog 3 maal daags denk dat dat er gewoon voor de zekerheid op staat
MvM is net weg. Had een super mooie knal test. Ben er blij mee. Toch weer extra bevestiging. Heb het nog opgezocht van die tabletten, maar ze worden idd bij een zwangerschap vaak langer gebruikt. Debie, tanks voor de tip, ik ga eerst proberen om hem gewoon 's avonds te nemen. Werkt dat niet, dan kan ik het 's nachts proberen. Slaap lekker allemaal
knap hoor mvm. Hier had ik voor ilse een afspraak maar kreeg toen een mk, bij ilse durfde ik niet meer, bij esmee weer gebeld maar werd de afspraak door hun tot 3 keer afgezegt en toen bleef ik kotsen en heb ik het afgeblazen. Okee wat zouden jullie doen. Ilse zegt zelf dat ze geen luier om wil 's nachts. Dus al drie nachten geen luier. Laten haar plassen voor wij naar bed gaan. Alleen de eerste twee nachten werd ze rond 6 uur huilend wakker omdat ze dus net geplast had, tot die tijd is ze droog. Vannacht werd ze 5:15 wakker toen ik ben wezen plassen en ja hoor, net weer in haar broek. Zodra ze wakker wordt plast ze. Nu heb ik zoiets van luier om, zij wil dat niet en paul wil haar laten plassen rond die tijd als we toch van niels wakker worden. ????? Ik weet niet zo goed wat handig is.
Hmmmmmmm lastig Debie. Ik zou denk ik dan toch naar Ilse kijken, als zij geen luier om wil dan zou ik hem uitlaten. Wel een rottijd dat ze wakker wordt gaat ze daarna weer slapen?