Viv, ik zou het ook een poosje negeren en gewoon de luier weer om. Mijn schoonzus heeft op een gegeven moment tegen haar zoon van toen bijna 4 gewoon gezegd dat hij niet naar school mag als hij nog in zijn broek plast. Toen was hij ineens zindelijk haha! Maar toen was hij wel bijna 4 hè
sm beide, een keer esmee en twee keer ilse. Gaat eigenlijk al weer aantal dagen goed en dan dus weer zo'n dag. Maar ben helemaal klaar met alle antilek bekers/ rietjes die de boel toch onder druppelen. ga esmee maar eens op bed gooien denk ik, kan ik ff strijken als niels tenminste ook ff gaat slapen.
vivi anders kids opstoken, haha hier werd ilse voor baby uitgemaakt door de kids bij zwembad en van mijn zus en prompt was ze zindelijk overdag. Daarom wil ze nu 's nachts geen luier meer want ze sliep bij nichtje en die had er ook geen.
Ligt er wel aan wat voor een kind je hebt. Dat zou bij Sara ook averechts werken, volgens mij zou ze daar heel verdrietig van worden.
ilse werd ook heel vedrietig, vond het zo sneu, maar werkte wel bij haar. esmee loopt ook weer met blote billen, trekt steeds haar kleding uit, zo ff riem pakken, ga hem achterstevoren doen, heb maar potje neergezet die dient nu alleen als hoedje, geloof niet dat ze het al snapt
Ik ben het eens met de dames hier. Gewoon een paar weken wachten en er dan in die weken ook echt NIET over praten. Hij is er duidelijk nog niet aan toe.
@maja babykriebels volgens mij is het wel normaal....tenminste ik had dat ook wel een beetje maar ik wil (ooit...met de nadruk op ooit) nog graag een 3de kindje als het ons gegunt is. @boney knuffel...misselijk zijn is echt shit heb het ook beide keren gehad. @vivi het komt wel meid, maak je niet te druk. daarbij kan het ook zijn dat hij spanningen aanvoelt komen dylan had dat nl ook hij was zindelijk en ineens niet meer door allerlei spanningen (dit was overgins na een paar weekjes weer verholpen). gun het ff de tijd las desnoods ff een pauze in. zet het potje waar hij altijd speelt (mss niet zo hygienische maar hielp hier wel) en dan afspreken als hij moet dat hij kan gaan. een makkelijke broek ofwel pyama broek aan doen zodat hij alleen die uit hoeft te doen. suc6 hier bekaf...heb gisteren avond gewerkt en hier in zuidlimburg was het echt noodweer gisteren (en op andere plekken natuurlijk ook), er waren diversen lekkages op het werk, brand alarm ging daardoor af, branweer erbij overal water soppen ect... en dan ook nog in je eentje 38 mensen verzorgen (per afdeling was 1 verzorgende)....ik was gesloopt. en vervolgens moest ik om 6uur weer eruit omdat ik weer een ochtenddienst had die ook veel en veels te druk was ben blij dat ik nu net zit. iedereen een knuffie
Dit is wel heul erg hoor , sinds gister avond niemand meer gereageerd... Bijna 24 uur .. ECHT SCHANDALIG !!!
Wij hebben een potje bij bryan op zijn kamer gezet, hij ging dan zelf op het potje zitten voor zijn plassen ,
Hallo! Lekker rustig hier Vanmorgen gewerkt van 7-half 11. Toen om half 12 in de auto gestapt om met m'n vriendin tapas te gaan eten en haar natuurlijk het grote nieuws te vertellen. We wonen bijna 3u van elkaar af en dus spreken we af en toe op de helft af. Allebei 1.5u rijden. Dat is nog te doen. We hebben van 13u tot 17u heerlijk in de zon tapas zitten eten en zitten kletsen. Erg gezellig! Nu naar bed. Morgen weer vroege dienst. Van 7-10 (zal wel weer uitlopen) en dat is me vanmorgen vies tegen gevallen. Moest mezelf echt voort slepen. Bah... Gelukkig maar een kort dienstje, dat is nog te overzien. En verder morgen heb ik niks op het programma. Slaap lekker allemaal. x
Goedemorgen Heerlijk uitgeslapen hier. Vandaag staan een bezoekje aan schoonouders en een bbq met zwager en schoonzus op het programma. Volgens buienradar is het hiet vanmiddag en vanavond droog,gelukkig. Boney, helpen de tabletjes een beetje? Vivi, net zoals de rest zou ik het zindelijk worden even laten rusten. Het kwartje valt echt wel een keer. SofiedfAfgxgddaddfgtreqzaatetuuhhyhhhgjhhhbcxzcvewwqigrrtt)!5?!!? Sofie wilde ook even wat typen
Boney, Leuk zeg tapas eten in het zonnetje. Heeft het goed gesmaakt?Helpen de tabletjes? Woow de afgelopen nachten waren horror hier, ik denk dat Nora last heeft van doorkomende hoektanden. Maar gisteren heb ik de hele nacht mogen slapen, ben nu heerlijk uitgerust.
Hoi sofie! De tabletjes lijken goed hun werk te doen. Heb vannacht m'n wekker gezet om 4u en er 1 ingenomen. En ik kon normaal werken vanmorgen. Moet wel steeds wat eten anders komt het gewoon weer terug. En idd heerlijk gegeten gisteren. Ben gek op tapas! Ik ga nu even uurtje liggen, dan samen eten en daarna maar eens verzinnen wat we nog gaan doen. Wil wel even weg vanmiddag eigenlijk. Fijne zondag allemaal!
Hoi! Wij zijn net terug van de hertjes voeren en hebben zelf ook al een broodje op. Zo even slapen en vanmiddag op verjaardagsvisite bij Sofie, die wordt 3. Dochter van vrienden. Fijne dag allemaal!