goedemorgen allemaal hier zijn de scholen weer begonnen, vanaf vandaag zit psz in de grote school en daar is bryan mega trots op hahahaha ik ga naar de grote school zegt hij dan
Ja doen! We hebben toch weer opvolgens nodig na een baby van Suus,Vivi,Boney en Maja ben jij weer aan de beurt
Is ook wel heel stoer, vind het altijd zo leuk dat kinderen de basisschool echt helemaal te gek vinden en ze er zo naar uit kijken. Sara heeft het ook al iedere dag de hele dag over de basisschool dat ze naar P3 gaat en haar nieuwe school Charles Darwin heet. Aan alle kinderen die ze tegenkomt op straat moet ze vragen of die misschien ook naar dezelfde school gaan.
Haha Ariel! Ik zeg: doe er wat mee dan Ik heb trouwens gisternacht gedroomd dat ik ee n positieve zwtest had En nu snel naar het zwembad fietsen. Kas heeft voor de eerste keer schoolzwemmen en ik heb beloofd te gaan kijken. Dan vanmiddag nog even naar de drogist en thuis foto's maken van de kasten en salontafel. Dan kunnen die op mp gezet worden.
@sm ja is geweldig he hoe die kleintjes naar school uitkijken, bryan was vanmorgen aan iedereen die het wou horen aan het vertellen dat hij al 3jaar was en bijna naar de hele grote school mag hahahaha zo trots ben ik dan op mijn kereltje al hoewel ik het er ook soms moeilijk mee heb hoor hij word zo groot (hormonen van zwangerschap )
Vivi, op een gegeven moment zijn ze er ook echt "aan toe" om naar de basisschool te gaan he. Super hoor, dat hij zichzelf zo stoer vindt Sofie heeft ook al echt zin om naar de school van haar zus en broers te gaan. En dan ben jij helemaal alleen thuis nanananana zegt ze dan ze moest eens weten hoe lekker ik dat ga vinden Nee sm, niet voor een test naar de drogist De meeste dromen zijn bedrog, toch? Kwam ik net bij het zwembad aan, is er nog geen schoolzwemmen... Voor niks gefietst dus. Ik zal vanmiddag eens bij de juf vragen of de communicatie naar de ouders wat verbeterd kan worden. Heb nu nl al voor de 2e keer voor niks alle zwemspullen meegegeven. Op zich niet erg, maar ik ben vandaag gewoon op oorlogspad
@meiske ja is ook super dat hij zichzelf zo stoer vind straalt vol van zelfvertrouwen dan he. idd de kinderen hebben niet door hoe lekker wij het vinden ff alleen te zijn hahahaha
Hihi ja lastig lastig lastig! Moeten het financieel ook trekken. Zeker omdat we ook een nieuwe kinderwagen nodig hebben en nog wat van dat soort dingen. Ik wil het ZOOOOO graag, maar ik wil er niet voor krom hoeven liggen....
heb ik trouwens iets gemist maja als laatste opvolger????? hahaha ariel de kleine spulletjes kun je tegen die tijd hier halen dan is de kleine er wel weer uit als je nog ff wacht
Ja, de kleine spulletjes heb ik nog wel, het is meer dat ik echt een nieuwe Maxi Cosi moet hebben en een nieuwe wagen....nieuw matras....
Ennuh, t is natuurlijk niet alleen dat. Het is ook zo dat ik met 3 kinderen gewoon niet meer dan 3 dagen wil werken en je hebt ook de opvangkosten enzo.