Ja is nogal balen helaas! Ik hoop dat we het nu ook weer redden zonder lenen, maand is alleen nog zo lang!
En wat ook balen is, we zouden eigenlijk deze maand een andere bank gaan kopen. Onze 3-zits bank was tijdens de verhuizing overleden en nu hebben we een 2zitter en een half gare slaapbank staan waarvan ik dus ongeloofllijke last van me rug en ribben krijg! Dus dat moet nou ook weer ff wachten dus!
jee meiske, dat is toch ook wat, gaat dat elke vakantie zo dan? pfff lijkt me wel vermoeiend dat je dat van te voren weet. @arie Wat lees ik nu auto en wasmachine naar de haaien? heb even niet gelezen wat ermee gebeurt is....
Strijken sucks.. Jeroen heeft blousjes voor zijn werk, inmiddels koopt hij strijkvrije blousjes (reteduur). De rest besteed hij uit aan zijn moeder. Ik doe het niet namelijk. Meiske, sterkte met het grut. Lijkt me niks aan, zo lang vakantie Wat gaan jullie nu doen nou de caravan verkocht is? SM, werkze! Zal nu idd wel druk zijn. Ach, gaat de tijd ook sneller toch? Bij mij begint het ook weer te kriebelen. Ik wil aan het werk! Maarja, de bezuinigingen zijn intussen niet gestopt, juist erger geworden. Dus toch maar een coachingspraktijkje beginnen denk ik. Hoewel, een functie die ik eerder heb gedaan bij de gemeente komt ws weer vrij. En dan niet dan vervelende werk wat ik laatst heb gedaan maar toen ik zwanger was. Het leerlingenvervoer regelen. En er komen wat beleidsmatige taken bij, dus ook een hoger salaris. Als er een vacature komt ga ik sowieso solliciteren. We zullen zien. Ik heb kasten schoongemaakt, kleren opgeruimd, de vaatwasser schoongemaakt en het gras gemaaid. Jeroen is aan het verven. En nu...? Gaan we even lekker ergens lunchen met z'n tweetjes Zal mijn regenlaarzen even uitdoen
hum ... een korte broek en regenlaarsen??? Ik heb om 2 uur nog een leuk potentieel interessant gesprek.. duimen!!!
Nog 1 irritant laken en dan heb ik het strijkwerk weer gedaan.... heb het zowaar de laatste tijd bijgehouden
Hoe ging het Nieky? SM nog zo druk? Moet je de hele dag? De luch was heerlijk en gezellig Heb een kopje tomatensoep met mozzarella en een ceasarsalade met brood en tapenade gehad. Jum jum.
Maja, ben alweer thuis gelukkig. Hier had mijn man de meiden al naar bed gebracht toen ik thuis kwam om 14:00 dus heb heerlijke effe rust. Was je buiten de deur lunchen?lekker zeg.
Ja heerlijk , maar ben ook wel weer aan het wachten tot ze wakker worden. Heb ze vandaag nog niet gezien