sm denk dat het ook niet echt uitmaakt hoe groot je woont enne wanneer ???? Moet er zelf niet aan denken dat ik mijn kamer met mijn zus had moeten delen, we waren zo verschillend. Als ze het straks zouden willen zou ik het trouwens geen probleem vinden.
Wanneer uuuh nu zeker niet !Misschien over een jaartje ofzo als beide naar de basisschool gaan en ons gaan vervelen. Hoeveel leeftijdsverschil zat er tussen jou en je zus? Mijn dochters willen niet eens meer zonder de ander slapen. Ik weet ook wel dat dat niet altijd zo blijft, en ze als ze ouder zijn misschien wel allebei een eigen kamer willen. Nou als we een extra kamer hebben op dat moment dan krijgen ze die eigen kamer gewoon, en als we die niet hebben dan gaat dat niet. Maar is voor mij echt geen criterium om dan maar niet voor een 3e te gaan.
sm, wij schelen net geen 2 jaar. Maar ik wilde bijv altijd lekker lezen en mijn zus altijd muziek/ tv aan op, ik was crea bea, zij niet, dus ging niet echt goed samen op een kamer. Maar als ze het gewend zijn is het denk ik anders. Hier slapen ze nu af en toe bij elkaar op de kamer en dat gaat goed.
Goedemorgen Sje, wat een lekker weertje is het hier, het onweert en het regent behoorlijk hard. En dan MOET ik zo ook nog eens naar de verjaardag van een vriendin. ZOOO geen zin in
ja, echt klote weer, ik moet zo ff boodschappen doen en zou dan ff bij mijn klas van vorig jaar langsgaan
Hier redelijk weer, eind vd middag ws regen en onweer. Ben net weer thuis met de kids, hebben even gewinkeld. Ze waren om 6u al wakker en nu niet meer vrolijk. Straks maar op bed. Als Timme maar wil slapen, die heeft in de auto ook al geslapen..
He hoi, ik val even in. Samen op een kamer, kan leuk zijn. Hier tussen de meisjes is er een soort haat-liefde verhouding gaande. Ene moment bekvechten en het volgende moment staan ze te knuffelen..naja.. weet niet welke invloed samen op een kamer hier zou hebben. Maar als ze dat jong mee maken leren ze er prima mee omgaan. He Meiske.. nog genoten van het gebak op de verjaardag?? Ik heb al een tijdje een nergens zin in dipje.. dus ook niet in forummen. T is niet ernstig of zo. Denk omdat ik weer werk en Erik nog thuis is met kids en mij dat veel leuker lijkt. Alleen heb ik er dan thuis last van, das dan weer gek. Hoewel er wel afleiding is op t werk natuurlijk. (ondertussen voel ik me een enorme zeiker tov anderen die geen baan hebben en er graag een willen, sorry) Oh ja.. nog een afzeik ding..kom je thuis moet je nog huishouwe.. bleh.
Luckymom knuffel! maar dat is dan toch ook gewoon om te huilen? Jij moet al werken, en je man is nog thuis maar doet niet het huishouden??
Pfff hier ook ff klagen hoor! Roos heeft deze week nou al voor de 3e keer in bed geplast. En dat is opzich nie zo erg, kan gebeuren zou je denken. Maar wat doet mevrouw, ze legt haar deken er over heen, doet dr onderbroekje uit en kruipt bij mij in bed zonder wat te zeggen! Met andere woorden heel dr bed verziekt! Ik heb al gezegd dat ze het moet zeggen als ze in bed plast, maar dat werkt blijkbaar niet. Vanavond gaat ze in ieder geval weer met luier naar bed!
Ariel, aah hopelijk is het maar iets tijdelijks. Idd wel lastig als ze het verdoezelt door er een deken over te leggen.
Bah ik heb het zweet op mijn voorhoofd staan het is zo benauwd hier, wel helemaal bewolkt dus hopelijk gaat het dadelijk eens flink regenen.
Hier ook met zweet op me hoofd, nou ja net nog. Was vandaag 10 minuten te vroeg voor de bus, dus ik dacht ga met de randstadrail. En dan moet ik hier in Zoetermeer een keertje overstappen, reed me overstap tram niet. Kon ik ff 5 km gaan lopen op de vroege morgen.....
Dank je. Heb Tessa net weg gebracht naar m'n schoonmoeder en Peter komt zo thuis. We moeten nog langs het gemeente huis om onze paspoorten te verlengen en dus eerst foto's maken. Kunnen we mooi voor die tijd doen. Maar was het maar vast zo ver...
Yep! Altijd lekker! En ik dacht er een keer om 8 uur te zijn, kon k lekker half 5 weg, was ik er pas half 9 dus ben ik er uiteindelijk langer dan normaal.....