Als Sofie alleen thuis is, hoef ik haar ook niet te vermaken hoor. Ik heb gewoon mazzel met zulke makkelijke kids
Hier kunnen ze zich zelf ook wel goed alleen vermaken....ze kijken als we binnen zijn veel televisie (SLECHT), een leuke kleurplaat laten uitkiezen en dan uitprinten en dan inkleuren zijn ze ook wel een half uur mee zoet.Een laken over de eetkamertafel vinden ze ook geweldig daar slepen ze dan al het speelgoed naar binnen en spelen vadertje en moedertje etc. Maar we gaan ook wel heel veel naar buiten dat hebben ze echt nodig.
Heb je zeker mazzel mee! Als Roos alleen thuis is met mij dan wil ze wel graag spelletjes met me spelen en make up op me gezicht doen enzo
Meiske, ik hoef ze hier ook echt niet te vermaken. Ze zijn gewoon bezig de hele dag, en als ze iets willen komen ze. Soms ga ik bewust iets met ze doen, aan tafel zitten en knutselen ofzo maar voor de rest gaan ze hun gang.
Haha, jullie zijn wel creatief Jeroen had zijn ouders gisteren gewoon moeten bellen. Ze weten van niks en ik ga ze niet nu nog bellen.. zo'n goede band heb ik niet met ze Maar we komen de dag ook wel door hoor, baal alleen van jeroen zijn egoïsme. Timme kan zich ook wel aardig vermaken, maar Lune gewoon echt niet. Als ik niks met haar doe gaat ze irritant doen en om me heen hangen.
Enne zelf een afstreepkalender maken totdat ze naar de basisschool mag? Is ze wel even zoet mee > en jij hebt dan iets om naar uit te kijken.
Enne hier gisteren nog gedaan, beide een bak met warm water en een home made voeten spa gemaakt. bubbels erin glitters erin en daarna voeten in cremen etc, eventueel nagellak is best leuk hoor en ook goed voor je voeten.
Hihi, creabea's Ik doe ook zeker wel leuke dingen met haar, maar sommige dingen kunnen niet met Timme erbij. Ik hoef hier echt geen bak water neer te zetten bijvoorbeeld Film/tv kijken kan haar helaas niet zo boeien. En knutselen ook niet. Ze wil steeds op pad, vraagt steeds of we weg gaan. Dan zijn ze beide op hun best haha. Ik kan ook echt niet wachten tot ze naar school gaat..
aah die zeurstem word ik knettergek van. Als ik haar dan na doe dan moet ze er wel om lachen en praat ze twee zinnen normaal en dan weer verder piepen blegh! Ik kan ook niet wachten hier totdat ze naar school gaan! Op 5 september begint Nora met de PSZ iedere ochtend van 09 tot 12:30 en op 12 september begint Sara op de basisschool iedere ochtend van 09 tot 12:30 en smiddags van 15-16.30 Dat betekend dat ik 2 weken per maand (de weken dat ik niet s´ochtends hoef te werkn) lekker tijd voor mezelf heb Ik weet na 3 en een half jaar echt niet meer wat dat is.Ik denk dat ik dan in ieder geval ga joggen een paar ochtenden per week, en winkelen zonder 1 of 2 zeurende kinderen, en vaker als 1 x per jaar naar de kapper, en koffie drinken en lezen in de zon etc etc. Nog 3 weken!
Hihi klinkt lekker! Over 2 jaar als Noah naar de basisschool gaat heb ik 1 dag per week een dag (van 8.30-14.15) voor mezelf haha! Heb dr nou al zin in, of nou ja zin wordt natuurlijk alleen maar schoonmaken en dat soort dingen.
Hihih nog maar 2 jaar ! Maar dan probeer je het zo te plannen dat je die ochtend echt voor jezelf hebt? Ik doe het meeste al voordat ik ze naar school breng hoop ik,dus vaatwasser,wasmachine,bedden opmaken en daarna lekker niks doen.