Ik probeer dan indd wel even tijd voor mezelf te gaan plannen ja! Maar ja even stofzuigen en dweilen is toch echt wel makkelijker als ze er niet zijn natuurlijk Maar wil in die 5 uur toch wel 1 of 2 uurtjes gewoon ff lekker niks hoeven, idd naar de kapper enzo....
Wat een heerlijk vooruitzicht he, om even zonder kinderen te zijn Ik denk dat Sofie na de kerstvakantie mag gaan oefenen op school. Dat is hier 5 ochtenden (1x per week) Ik kijk er ook al naar uit
Ooh ik heb na 1 jaar de hoezen van onze bank maar eens erafgehaald en in de wasmachine gedaan..... ik ben bang... bang dat ik nooit meer de kussens erin krijg, is volgens mij een heel gepuzzel......
Ja hier in Nederland heet dat Harmisol ofzo. Het is om vuil af te stoten, van de fabriek af zit er namelijk een speciaal laagje op, zodat je bank niet zo snel vies wordt. Als je de hoezen dus wast dan verwijder je het laagje in z'n geheel en zie je dus ALLES op de bank! ( ik heb die fout namelijk een keer gemaakt! )
Ooooh ze zitten nu nog in de wasmachine,,, ik zou dus dadelijk zo´n spul kunnen gaan kopen en dan nog een keer wassen.Hopelijk hebben ze zoiets hier.
Yep, moet geen probleem zijn, ik zie dat je ook een soort spray hebt ervan, dus dan doe je het niet bij de was maar doe straks de kussens erop en spray je ze daarna een paar keer goed in!
Zooo, weer terug van een rondje fietsen en een bezoekje aan de kinderboerderij. Het is nu nog droog, straks flinke buien volgens buienradar. Over een poosje kan Timme ook lekker zelf rondcrossen bij de kinderboerderij, hoef ik hem niet op de arm te houden. Hij wordt zwaar! Straks broodje eten en dan iedereen op bed! Vanavond de frituur voor de 2e gebruiken, nu al zin in Sm, Wat balen van je bank. Dat zijn idd rotklussen, dan is een spray beter hihi.. Haha, iedereen zin in eigen tijd als de kids naar school gaan Stel je toch eens voor.. Timme gaat over 3 jaar ook! Ik wil soms wel een paar jaar in de tijd vooruit springen... Hoewel, soms ook wel een poosje de tijd stop zetten.. Als Timme tegen me in slaap valt na zijn avondfles bijvoorbeeld. Of als Lune bijna in me kruipt als we samen een dutje gaan doen. Maar meestal mag de tijd van mij wel wat vlotter gaan
Dat soort momenten kan ik ook zoooooo van genieten Noah die als die in ze bedje ligt zegt : mama nog 1 grote knuffel!!! Nou dan smelt ik hoor!!
Ja, lief is dat toch Lune en Timme zijn allebei dikke knuffelkonten. De leidsters van Timme zeggen dat hij regelmatig tussen het spelen door naar ze toe komt voor een knuffel. Hij strekt zijn armpjes dan uit en als hij dan op je arm is gaat ie zn hoofdje tegen je aanleggen hihi.. Thuis knuffelen we ook wat af, Lune en Timme allebei en ook met elkaar. Kleffe bende zeg.
Ja idd lomp, druk en ziet geen gevaar. En nu is hij moe dus wordt ook nog onhandig. Broodje is op, zo lekker slapen!