Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik probeer dan indd wel even tijd voor mezelf te gaan plannen ja! Maar ja even stofzuigen en dweilen is toch echt wel makkelijker als ze er niet zijn natuurlijk :D Maar wil in die 5 uur toch wel 1 of 2 uurtjes gewoon ff lekker niks hoeven, idd naar de kapper enzo....

2. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een heerlijk vooruitzicht he, om even zonder kinderen te zijn:D Ik denk dat Sofie na de kerstvakantie mag gaan oefenen op school. Dat is hier 5 ochtenden (1x per week) Ik kijk er ook al naar uit:)

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wil je dan wel iets gaan doen?? Of verveel je je dan niet?

4. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ooh ik heb na 1 jaar de hoezen van onze bank maar eens erafgehaald en in de wasmachine gedaan..... ik ben bang... bang dat ik nooit meer de kussens erin krijg, is volgens mij een heel gepuzzel......

5. supermummy

Ooh dat is ook al snel na de kerstvakantie :D Heeeeeeeeeeeeeeeerlijk

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi SM :D Was je ze wel met speciaal spul? Anders kan je t iedere week doen!

7. supermummy

ooh speciaal spul??
    niet aan gedacht? Maar dan kan ik ze zo nog eens wassen wat voor een spul dan?

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja hier in Nederland heet dat Harmisol ofzo.

Het is om vuil af te stoten, van de fabriek af zit er namelijk een speciaal laagje op, zodat je bank niet zo snel vies wordt. Als je de hoezen dus wast dan verwijder je het laagje in z'n geheel en zie je dus ALLES op de bank! ( ik heb die fout namelijk een keer gemaakt! ;) )

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
  10. supermummy

Ooooh ze zitten nu nog in de wasmachine,,,
    ik zou dus dadelijk zo´n spul kunnen gaan kopen en dan nog een keer wassen.Hopelijk hebben ze zoiets hier.

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Yep, moet geen probleem zijn, ik zie dat je ook een soort spray hebt ervan, dus dan doe je het niet bij de was maar doe straks de kussens erop en spray je ze daarna een paar keer goed in!

12. supermummy

Thanks! Had ik helemaal niet aan gedacht. Ik wil natuurlijk niet iedere week dit klusje doen.

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zooo, weer terug van een rondje fietsen en een bezoekje aan de kinderboerderij. Het is nu nog droog, straks flinke buien volgens buienradar.
    Over een poosje kan Timme ook lekker zelf rondcrossen bij de kinderboerderij, hoef ik hem niet op de arm te houden. Hij wordt zwaar!
    Straks broodje eten en dan iedereen op bed!
    Vanavond de frituur voor de 2e gebruiken, nu al zin in:)

Sm, Wat balen van je bank. Dat zijn idd rotklussen, dan is een spray beter hihi..

Haha, iedereen zin in eigen tijd als de kids naar school gaan:D Stel je toch eens voor.. Timme gaat over 3 jaar ook! Ik wil soms wel een paar jaar in de tijd vooruit springen... Hoewel, soms ook wel een poosje de tijd stop zetten.. Als Timme tegen me in slaap valt na zijn avondfles bijvoorbeeld. Of als Lune bijna in me kruipt als we samen een dutje gaan doen.
    Maar meestal mag de tijd van mij wel wat vlotter gaan :D

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dat soort momenten kan ik ook zoooooo van genieten :D

Noah die als die in ze bedje ligt zegt : mama nog 1 grote knuffel!!! Nou dan smelt ik hoor!!

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ja, lief is dat toch :)
    Lune en Timme zijn allebei dikke knuffelkonten. De leidsters van Timme zeggen dat hij regelmatig tussen het spelen door naar ze toe komt voor een knuffel. Hij strekt zijn armpjes dan uit en als hij dan op je arm is gaat ie zn hoofdje tegen je aanleggen hihi..
    Thuis knuffelen we ook wat af, Lune en Timme allebei en ook met elkaar. Kleffe bende zeg.

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Haha super gezellig juist! Ik ben zelf ook een enorme knuffelkont!

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Pff, Timme is alweer gevallen.. Buil nummer 4 is inmiddels op zijn hoofd verschenen.

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ahw, jongetjes zijn echt lomper dan meisjes he!

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ja idd lomp, druk en ziet geen gevaar. En nu is hij moe dus wordt ook nog onhandig.
    Broodje is op, zo lekker slapen!

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja als ze moe worden is het echt helemaal feest indd!

Deel Deze Pagina