Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Have fun Maja!

SM, ik blijf het knap vinden van meertalige kinderen. Zo switchen tussen de talen.

Hier is Jan weer verder gegaan met het opruimen van het schuurtje. Nu denken jullie....2 dagen.....ja, echt, zo'n rotzooi was het. Het stond tot de nok toe gevuld met rommel en je kon al een jaar niet meer achterin komen.
    Nu is er gisteren ongeveer 3/4 naar de sloop gebracht. En nu is hij aan schoonmaken. Dan de stellingkasten in elkaar zetten en de spullen er weer in.
    Tess speelt met haar kassa en ik ben verder gegaan met het haken van de babydeken. Schiet mooi op!

Boney, ben jij al begonnen aan de lapjesdeken?

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hooooooi!

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Suus en Jan hebben een beetje last van nesteldrang? Ben benieuwd naar het eindresultaat van het dekentje,krijg je dat nog af?

Ichtus, welkom terug! Hoe was de vakantie?

4. supermummy

Mijn kroost ligt even te slapen als ze dadelijkwakker zijn gaan we een paar uurtjes naar de dierentuin.

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja goede vakantie gehad.. nu weer terug.. het ritme weer vinden.. volgende week gaan de kids weer naar school.. Lisa vind het heeeel spannend naar groep 3 gaan.. Jur heeft er wel weer zin in..

Ik nog niet zo... vind het nu wel lekker zo.. geen klokstress en de kids zijn nog heel lief en gezellig.. dus ik trek t nog wel even zo.... op zich een goed teken, maar Ed is dan ook thuis nog deze week.. ben heel benieuwd hoe het straks gaat, maar heb er wel vertrouwen in.

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ichy, je bent alweer een heel eind op de goede weg, gaat helemaal goed komen!

Sm, hoe was 't bij de dierentuin. Hoe is het weer bij jullie?
    Nou, eerlijk gezegd....Suus heeft last van nesteldrang en Jan moet het ontgelden. Wil je even dit....wil je even dat....wil je even.....hij begrijpt het gelukkig. En het is ook echt nodig.
    Volgende week komt een vriendin helpen met de keukenkastjes. Daar heeft Jan de streep getrokken....Tis gewoon balen dat ik bijna niets zelf kan ivm mijn bekken.

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nouja, was nog niet klaar....post ie al.
    Dekentje komt wel af. Moet nog 3 rijen van 7 vierkantjes, dus 21 vierkantjes. En dan nog de losse draadjes wegwerken en klaar is het. Daarna nog heel voorzichtig in een handwasje wassen en dan kan die op het bedje.

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen :)

Heb braaf bijgelezen, maar heb niks nuttigs te zeggen haha

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ariel, Noah is ook alweer bijna jarig! :)

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja gaat hard he! Woensdag over 2 weken is het feest :D

Of nou ja eigenlijk de zondag daarna....

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    En de uitnodiging, me telefoonnummer alleen ff weggehaald ;)

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat een rust hier, is het bij jullie wel lekker weer ofzo?

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Leuke uitnodiging! Ik kom langs:D

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Iedereen is welkom hoor :D

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier prutweer. Regen, wind.. gewoon herfst! Stom.

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier geen regen maar t waait en t is bewolkt. Allemaal heel erg van achter me bureau....

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Bah, echt een herfstig dagje, niets aan, wordt er helemaal depri van.
    Was vanmorgen even snel naar een schoenenzaak gereden (Jan is voor de laatste dag thuis)om alvast winterschoenen voor Tess te halen (aangezien dat straks lastig wordt). Maar ben helaas niet geslaagd. Heel veel hoge modellen en dat vind ik niet makkelijk met de broek. Zocht korte laarzen/sneakerhoogte, maar had weinig keus en dat wat ik zag vond ik niet mooi.
    Ik denk dat ik gewoon een lading online bestel en dan terug doe wat niet goed is.
    Controle bij de vk was prima. We hebben het over de bevalling gehad en meissie lag al iets ingedaald.

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou kijk eens aan! Dat is goed nieuws!

19. supermummy

Ariel, leuke uitnodiging! Noah ook al weer bijna 2. Ik vind die 2 jaar echt snel gegaan.....achteraf gezien dan he wahaha.

Suus,jammer dat je niet geslaagd bent. Online shoppen is ook leuk maar voor schoenen best lastig.

Ik ga zo alleen met mijn 2 meiden de stad in....pfff ben al moe als ik eraan denk. Maar het is een van de laaste dagen van de zomeruitverkoop en ik wil eigenlijk nog wat dingen kopen.

20. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuke uitnodiging Ariel!

Suus, er zijn idd heel veel laarsjes voor meiden en bijna geen schoenen of lage laarzen. Sofie heeft nog steeds vaak een jurk, rok en legging aan, dus ik ben goed geslaagd voor haar. Knlarode laarsjes zijn het geworden:D

Succes met de meiden in de stad Sm;)

Deel Deze Pagina