Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nieky, hoe is je gesprek gegaan?

Mjammie, dat lunchen klinkt erg lekker Maja!

Fijn zeg sm, dat je man de kids al op bed had gelegd.

2. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Weer een mijlpaal in het leven van Sofie: ze kan zonder zijwieltjes fietsen:$:) Eva had de zijwieltjes eraf geschroefd en heeft het haar geleerd. Vol trots reed ze net een rondje voor me:)
    Jullie snappen natuurlijk wel dat ik supertrots op haar ben:D

3. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    echt wel, wat knap zeg!!

Het gesprek ging goed, het was bij een W&S bureau waarvan ik de dame al wat langer ken. Zij heeft een goed netwerk, ze had misschien binnenkort al een klus.. maar dat was misschien, misschien...hum.... dus.... bij hun intern de vacature was fulltime....

4. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Spannend Niekyn! Ik ga voor je duimen!

Sophie zonder zijwieltjes, wonderbaarlijk! zie hyves.

Dames ik heb een top feest gehad, echt erg leuk. Daarna 2 dagen verschrikkelijk spierpijn, au, au. Vooral in de nek en schouders, headbangen blijkt toch echt niet meer te kunnen op je 31e :)
    Verder echt he-le-maal top!

Ik loop beetje op mn tenen, nog even volhouden, dan vakantie.
    Mn oppas kan niet meer oppassen, dus ik heb vanmorgen en vanavond gewerkt en morgen weer zo'n soort constructie.
    Verder wat relatiespanningen. We zijn druk aan het werk. Ik heb er het volste vertrouwen in, maar man wat wordt ik er moe van.
    Oh ja, en natuurlijk druk op t werk. Ach, zoals ik al zei.. nog even volhouden. Betekend wel dat ik jullie zwaar verwaarloos. Meer ruimte in mijn koppie is ook meer tijd voor hier, komt wel weer. Ik spiek sowieso mee en volg hyves. (mocht je nog geen vriendin van me zijn, nodig me gerust uit).

Jullie ook nog succes met al jullie druktes. En ga lekker van de zomervakantie genieten hen.

5. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Ichy.. die kop koffie donderdag kan ik ook goed gebruiken, ff pauze! Dus kom vooral!

6. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    wat is het hier rustig.... effe een berichtje dan krijgt iedereen weer een email :) hihi

7. supermummy

supermummy Niet meer actief

Idd rustig hier. ben straks wel weer van de partij als ik thuis ben en effe ME TIME heb.

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier druk aan de ppoets, Noah ligt op bed Roos zit Tinkerbell te kijken en ik sta met t zweet op me rug haha... Straks ff badje op zetten.... en vanavond wordt de wasmachine geleverd en dan ook nog schoonmaken bij opa.... dan heb k tijd om te kletsen!

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Kiekeboe!

Waar is iedereen???

10. supermummy

supermummy Niet meer actief

Heel rustig idd.

Iedereen lekker van het mooie weer aan het genieten?

Hier liggen de meiden er net in effe lekker ME TIME.

Nog nieuws van Debie en Niels? Zal wel druk zijn nu of niet?

Ichtus is ook goed op weg las ik op Hyves

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi hoi

hier gistermiddag terug gekomen van het leuke weekend hebben genoten..foto,s op Hyves!! en op de terugweg hebben we toch maar een klein poesje)zwart kattertje opgehaald voor Gwen ..oeh wat is ze blij en hij is heel liefff ondanks gwen zo druk is haha is hij absoluut niet bang en is ze hem heel de dag aan het volgen en aaien Foto,s op hyves .. oh ja en Gwen heeft een naampje verzonnen hij heet Pim van pim en pom de andere katten moeten weer wennen maar is altijd goed gegaan,
    voor de rest heel het weekend lekker gezwommen gewandeld ,gewinkeld, uit eten geweest

heb vluchtig door de 15 pagina,s door gesrold

@Dwaasje geniet van je vakantie ging je nog weg

@Suus mooie kamer zeg super!!jammer de bruiloft foto,s gemist..

@Ichy knuffel en goed dat het wandelen je goed doet, jammer dat het te ver wandelen naar mij is had je een bakkie kunnen doen hoor

@Maja verhuisd geniet ervan

@Nienkyn en nog wat geworden je gesprekken?

@Ariel oeh lekkere dingen neem maar mee hoor de 30e haha

@Meiske wat knap zeg van Sofie jeetje echt snel

@Viv en al kaartje uitgezocht? ben zelf niet bekend met online

@voor de rest ben het vergeten knuffffffffffffff

Vandaag weer gewerkt jeetje wat een drukte iedereen nog ff voor de vakantie morgen vrij en dan do,vrij en zaterdag, moet zelf heel de maand 4 dagen werken ipv 3 pfff zie er nu al tegen op, maar ja bij ons ook vakantie periode
    morgen ochtend eerst naar de dokter voor een ab kuurtje heb weer een dik ontstoken voet pfff wordt er gek van zo iedere keer en nu ik veel moet werken werkt dat ook niet mee
    alleen morgen dus vrij ff ook boodschappen doen en wat in huis want de week is zo om

voor de rest nog wat belangrijks gebeurd? wat ik vergeet?

ga nu zo naar bed toe trusten en tot snel..veel werken dus weinig aanwezig lees wel af en toe mee hoor

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmorgen,

jeetje Joma, werken met een ontstoken voet, jakkes. Hopelijk slaat de AB snel aan. En wat schattig zeg, een poesje voor Gwen. Hoeveel katten hebben jullie nu dan?
    Tess heeft ook een katje, wel een denkbeeldige dag...;)

Ik heb de laatste dagen erg veel last van mijn linkerbil, continu pijn. Bah, ben der echt zat van. Kan echt maar heel weinig doen op een dag en dat frustreert me enorm.
    Straks even naar de Ikea, even een lakentje halen voor het bedje van Tess. De nieuwe kamer is aan de andere kant van het huis en dat is de warme kant, dus de deken is nu te warm.
    Voor de rest zal het wel stilzitten worden, want zal weer genoeg pijn opleveren.
    Vanavond "zwanger en fit" bij de fysio. Ik ga vragen of het zin heeft om door te gaan en even advies over mijn bekkenband vragen.

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!

Het is lekker rustig geweest hier. Hoef ik ook niet zo veel terug te lezen...
    Tessa zit ome willem te kijken en dus kijk ik even hier.

Suus, lastig zeg als je pijn hebt. Zit er iets klem? Of waar komt het vandaan? Hoop dat misschien de fysio vanavond een oplossing heeft.

Joma, leuk een katje voor Gwen! Altijd schattig een jong katje. En was je in Drenthe? En dan kom je niet eens even op de koffie? ;)
    Succes met je voet.

Maja, al een beetje opgeruimd?

Hoest met Debie?

Meiske, hou je het nog vol het begin van de vakantie?

Wij hebben een gezellig maar druk weekend achter de rug. Vandaag heb ik niks gepland. We zitten ook nog in pyjama. Heerlijk. Heb het alleen maar druk gehad afgelopen dagen.

Fijne dag allemaal.

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Lekker zeg! Rustig pyama dagje!

15. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    joehoe!
    hier was ik weer, ik ga zo even een paar foto's spammen. Ben zoooo crea geweest!!

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik ben benieuwd!! :D

17. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    hmmm even een foto vanaf de mobiel naar de laptop sturen zit er niet bij... nou ja, later dan de beloofde foto's :)

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Tssss!!! Zit ik hier helemaal in spanning te wachten! Komt er niks :p

19. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    watje!
    Ga mijn email maar beantwoorden dan heb je nog wat nuttigs te doen :)

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    E-mail beantwoorden is erg nuttig!

Tis hier op werk echt rustig in de vakantie periode! Blegh!

Deel Deze Pagina