Hier was het eigenlijk wel lekker weer vandaag. Veel zon, maar wel een harde wind. Piet is het riool door aan het spoelen. De wc's liepen niet meer jifel door. Als je die doortrok, begon het putje van de douche ernstig te borrelen De vorige bewoners hebben het riool niet zo netjes aangelegd en wij zitten dus af en toe met bijna verstoppingen. Zo eens een gil naar boven gaan geven dat de kids moeten gaan opruimen. Ze hebben een hut gebouwd in een van de slaapkamers.
Hoi hoe is tie hier? Gewoon geen tijd om jullie bij te houden sorry..nog 3 weken 4 dagen werken en over 4 weKen heb ik 2 weekjes vakantie...zo aan toe merk dat die 4 dagen werken er echt inhakt pfff had alweer spijt dat ik er mee ingestemt had ..dus NA de vakantie vindt ik het gescheten...gewoon weer mijn normale 3 dagen is meer dan zat.. Iedereen een dikke knuffel Tot snel. Kuzzzzz joyce
Haii! Lekkere vage tijden zijn dat altijd, als dat soort lui langskomen Meiske. Irritant. Daar gaat je ochtend. Wij hebben net broodje op en gaan straks even slapen. Vanochtend op visite geweest en brood gehaald. Vanmiddag nog even het centrum in.
Ja zeker fijne tijden. Heb de hele ochtend voor jan lul zitten wachten. Om kwart over 12 waren ze nog niet geweest:x toen ben ik lekker weggegaan. Moest even (half uur rijden) naar intratuin. Wel leuke dingen gekocht, maar niet wat ik zocht helaas. Sofie is op de terugweg in slaap gevallen en ligt nu verder te dutten op de bank.
Nou, hier is het wederom herfst.....pfff....ben 't zat. De cv aan, niet naar buiten kunnen....leuk! Vanmorgen zijn mijn ouders even op de koffie geweest en nu ligt Tessje te pitten. Vanmiddag boven even verder met de babykamer. Meiske, zijn ze dus helemaal niet komen opdagen? Da's geen stijl! Laarsjes heb ik al voor Tess, heeft ze niet heel vaak aan, dus hoeft niet zo podologisch verantwoord te zijn. De schoenen wel, dus daar moet ik even goed naar op zoek. Nu afgesproken dat ik volgende week een dag met mijn moeder en Tess ga. Dan kan mijn moeder Tess helpen en hoef ik alleen maar toe te kijken (en betalen helaas). Maja, jouw dagje is weer lekker gevuld. Deze laarsjes:
Leuke laarsjes Suus! Ik had ze ook gezien bij h en m, even getwijfeld en toen ze toch niet besteld. Omdat Sofie de hele winter op laarsjes loopt wilde ik wel goede laarsjes. Hopelijk vind je voor Tess leuke schoenen. Succes met de zoektocht! Piet is weer aan het graven in de tuin. Gisteren kon hij het probleem van het riool niet vinden. Nu dus verder graven. Jammer van de tegels die er dus weer uit moeten. Ik hoop dat hij snel het probleem vindt, want hij wordt er niet vrolijker op
Mogguh. Leuke laarsjes Suus! Wij gaan zo naar mijn moeder. 'Mijn' hondje in laten slapen. Heb het beestje op mijn 13e verjaardag gekregen maar ze is bij mijn ouders gebleven toen ik het huis uit ging. Ze is bijna 17 en mega incontinent, bijna doof en bijna blind. Maar nog wel levendig dus de beslissing werd steeds uitgesteld. Maar nu is het dus klaar voor mijn moeder. Mijn vader zit in canada en de hond begint ineens te dementeren en piest en poept alles er steeds onder. Jeroen gaat een gat graven in de tuin en daarna gaan mijn moeder en ik gaan dan naar de dierenarts en lizzy daarna begraven.*snif* Vanmiddag hebben we een verjaardag van mijn nichtje. De kindjes hebben goed geslapen vannacht, tot half 7. Lekker.
Goedemorgen, Ik leef nog hoor Hier alles prima. Niet veel te melden eigenlijk dan dat ik, net al jullie, baal van het weer. Alleen maar regen. Tessa wil zo graag naar buiten en fietsen of naar het bos. Ze verveelt zich echt op dit moment. Al trek ik wel alles uit de kast om binnen leuke dingen te doen. En kleuren en knippen en plakken vind ze erg leuk gelukkig. Ik lees elke dag even bij, maar van reageren komt gewoon niet. Waarom weet ik niet. Gewoon omdat ik zelf niet zo'n interessant leven heb op dit moment denk ik.
Wat sneu van "jouw" hondje Maja Het lijkt me zo verdrietig om je huisdier te moeten laten inslapen. Hier is een deel van het riool gemaakt. We kunnen nu weer normaal douchen en de plee doortrekken. Net op het moment dat het verboden was om de wc door te trekken, had Eva diarree en Sofie moest ook poepen Alle hoopjes maar op elkaar Tja, wat moet je anders? De andere wc mag nl nog niet gebruikt worden. Morgenmiddag nog even shoppen voor wat kleren voor de kids. Sofie is dan op de psz, dus dan kan ik even alleen
Goeiemorgen! Meiske, ik hoop dat je riool snel weer helemaal gemaakt is , is toch niks. Hier vandaag nog lekker een dagje vrij.
Mja, dat inslapen was niet leuk nee.. Je komt met een hondje aan de riem binnenlopen en een kwartier later sta je buiten met een dood hondje in het mandje Mijn moeder was vooral erg verdrietig. Geen wonder natuurlijk, Lizzy heeft ook bijna 17 jaar bij mijn ouders gewoond. We hebben haar samen in de tuin begraven. Lag ze daar zo slap, met haar oogjes nog open in een handdoek in de koude grond.. bah! Krijg er weer tranen van in mijn ogen. Maar goed, het is wel beter zo. Meiske, dat klinkt lekker fris met de wc zo Fijn, gedoe met een riool.. Shopze! (nieuwe collectie br@nd is ook bijna online) SM, lekkere vrije dag vandaag Ga je nog wat leuks doen? Boney, balen he van het weer.. De voorspellingen voor de komende dagen zijn prima! Hoop dat dat klopt. Hoe voel je je verder? Misselijkheid onder controle met de meds? Kids zijn op het kdv en ik ben inmiddels al aan het poetsen geweest. Moet alleen zo de schone was nog even opruimen, ons bed verschonen en stofzuigen. Dan ga ik verder met m'n praktijkje. Weer wat orienteren, lezen, websitetekst schrijven etc. Heb de hele tijd jeuk in mijn oren, word er gek van!
Maja, wanneer wil je je eigen praktijk gaan starten? Wel leuk lijkt me, om in de voorbereidingen te zitten. En ja, kan niet wachten tot de nieuwe collectie online gaat Ik heb voor Sofie op mp zo'n gaat setje gekocht van br@nd, ornament rokje met blauw shirt en legging en bijpassende kniekousen. Het staat haar echt prachtig (oke, beetje bevooroordeeld misschien Ik zal eens een foto nemen als ze het aan heeft. Kunnen jullie oordelen) Lekker vrij dagje gehad Sm? Gisteravond kwam Sofie om 23 uur naar beneden en zei dat ze heel nodig moest plassen. Ik wilde zeggen: je hebt toch een luier aan...oeps vergeten aan te doen Dus geplast op de wc en daarna klaarwakker Nog even gezellig beneden gezeten en toen gelijk met ons naar bed gegaan. Hopelijk gaat ze daar geen gewoonte van maken. Morgen trouwens vroeg op, tussen 7 en 8 komt er een vrachtwagen uit Beuningen (heeeel ver hier vandaan) 50m2 steentjes lossen voor de voortuin.
De kans is erg groot dat ik volgende week zaterdag in het vliegtuig stap voor een weekje canada. Hoe cool is dat? Meiske, nou nog wel ff een foto maken van Sofie in haar outfitje hè? Enne, succes met de steentjes.. Hier een flutnacht. Timme is van 2u tot half 5 klaarwakker geweest en Lune werd er ook wakker van. En om half 7 was meneertje weer wakker. Pff. Straks komt mn mams koffie drinken en vanmiddag even fietsen ofzo, het zonnetje schijnt. Jeej
@maja naar canada toe maar!! en ik ben al heel blij met midweekje centerparcs hahahaha Verder weinig nieuws hier druk druk met nesteldrang en een rommelende peuter en lastige man werkt daar niet echt in mee hahahah