Goedenmorgen, nou, dat was het mooie weer......tis nu weer grauw,grijs en druppelig. M.b.t. de reflux, tja, ik ben nogal sceptisch. Geloof wel dat ALS ze een luchtweginfectie heeft dat ze last heeft van zuur en dat het hoesten daardoor versterkt wordt, maar geloof niet dat ze normaliter veel last heeft van zuur. Qua consequenties op deze leeftijd is er niet veel, vergelijk het met een volwassene met zuurbranden, want dat is het. Tess heeft er zelf inmiddels geen last meer van, de eerste paar keer schrok ze enorm en raakte ze in paniek. Maar inmiddels slaapt ze verder, terwijl wij haar even rechtop houden. Vandaag is er een wijkfeest, maar met dit weer gaan we denk ik niet. Willen ook nog veel in huis doen. De box klaar zetten, babykamer helemaal af maken, lijst met namen geboortekaarten maken, bed op klossen, enz. De badkamer is niet helemaal afgekomen (is vrijdag en gisteren aangepakt) en wordt morgen afgemaakt, dus kunnen daar nog niet veel doen. Viv, hulp wordt hier ook niet aangeboden, maar ik heb het gevraagd. Vind het niet tof om te vragen, maar wil wel graag het een en ander nog afhebben. Mijn vriendin vond het overigens geen probleem om te helpen, ze vind het zelfs leuk. Dus Viv, gewoon hulp vragen hoor, krijg je ook meer rust in jouw hoofd!
Suus je bent gewoon al 35 weken!Wat spannend, staat de naam al vast? Ben benieuwd! Gelukkig raakt Tess er niet meer van in paniek, lijkt me toch niks hoor zo in haar slaap.
@ suus, van het zuur kan je luchtweginfecties krijgen . Daarom had Noah ze zo vaak toen die klein was...
Dat zei de kinderarts ook Ariel, alleen weet je nooit wat er eerder was, de kip of het ei. We zullen zien wat de medicatie doet. SM, ja, ik heb mijn zin gekregen mbt de schrijfwijze De naam waren we het wel over eens, maar de schrijfwijze was nog een tweestrijd. Al twijfel ik nog wel af en toe. Vind nog steeds Tess de leukste naam, maarja, dat zou nogal vreemd zijn.... Hier is de zon toch langzaam aan het doorbreken. Bij jullie dan? Misschien toch even naar het wijkfeest als Tess wakker is.
Hahaha, 'dit zijn mijn dochters, Tess en Tess..' Ik ben ook blij dat we een jongen hebben gekregen, vind Lune ook het leukst. Hoewelll... Dan zou het Ninte worden, was ik ook wel dol op. Vond ik stiekem leuker dan Timme voor een jongen Nouja, we zijn er nu wel aan gewend Lune had trouwens ook reflux en vaak een luchtwegeninfectie. Maar geen infectie weer gehad sinds de hond de deur uit was. Maar kan ook toeval zijn. Idd kip ei verhaal bij Tess. Lastig.
Suus,ooh goed dat jij gelijk hebt gekregen wat betreft de schrijfwijze, heb je gewoon recht op want jij moet ook het vuile werk opknappen. Dus nu wordt het Djazzybelle i.p.v. Jazziebelle? Maja, ja Ninte is idd ook een heleeeeeeeeeeeeeee mooie naam.
Ha ha ha SM, hilarisch. Jan vond de naam helemaal te gek....ha ha ha. Nee, dat wordt het in ieder geval niet. Lastig he Maja, ken het.We hadden de jongensnaam ook al vanaf de dag van de test.....maar daar heb ik niets aan. Maar Tess 1 en Tess 2 nee, da's sneu. Wijkfeest was een aanfluiting! Een en al rommel (ordinaire rommelmarkt) en 1 (!) draaimolen en een podium met een vaag studentenbandje, waar meerdere niet-goed-zingende-pubers elkaar afwisselde. Nie wieder.... Wij gaan eten: aardappelpuree, speklapjes en rode kool. Wat eten jullie?
Mogguh! Tja, dat was idd een beetje een sneu feestje Suus. Ik hoop dat de speklapjes een hoop goed hebben gemaakt. De rode kool vast niet, ieks. Wij hebben overigens pannenkoeken gegeten. Lekker hoor, maar word er altijd zo raar vol van en 2 uur later heb ik weer honger. Moest ook nog hardlopen en heb de hele tijd zure pannenkoek geproeft omdat het omhoog kwam, gatver. SM, ik denk dat het Jenaynay wordt ipv Sjenaynay Klinkt erg leuk bij Tess! En idd, wat de naam betreft vond ik het ook jammer dat we een jongen kregen. Voor de rest zijn we wel blij met hem Wat ik overigens een erggg mooie naam vind bij Tess is Nine (of Niene). Hm, ik ben retenieuwsgierig. Maar ik wacht (on)geduldig af, nog maar een paar weekjes Suus! Wordt echt spannend Timme heeft dit weekend trouwens zijn eerste stapjes los gezet! Goed he? Hij loopt al maanden overal bij langs, maar los durfde hij niet. Nou gaat hij overal staan en staat dan los en durft zomaar al grinnikend een paar stapjes te lopen Oei oei, ben nu al nerveus voor het gesprek morgen. Dat wordt namelijk een pittige. Krijg ws ook een casus voor me neus die ik ter plekke mag gaan oplossen en er zal flink doorgevraagd worden. Moet ook, is een pittige functie, maar toch. Zal vandaag de organisatie even goed bestuderen want er is nogal wat veranderd de laatste tijd.
Goedemorgen! Ook ik ben erg neiuwsgierig naar de naam Suus. Kun je niet een hintje geven? Spannend hoor Maja. Heb je je gesprek morgenochtend al, of mag je eerst nog de halve dag nerveus zijn? Mijn zus heeft vorige week een pretecho gehad en nu weet ik of ik een nichtje of neefje krijg Verder weinig te melden. Ben nu bijna 13 kilo afgevallen Wil er nog graag 7 kwijt. Nu moet ik echt even gaan puinruimen in de woonkamer en keuken. 't Is echt erg. Gisteren boven al gedaan. De kids hebben de mogelijkheid gehad om hun kamer op te ruimen. Wie dat niet heeft gedaan mist nu het een en ander. Onder het mom niet dreigen maar doen, heb ik alles wat nog op de grond lag in de kliko gegooid Alleen Kas en Eva missen trouwens wat, want Sofie en Stijn hadden wel hun kamer netjes opgeruimd.
Nee hoor Ariel, het is niet alsof. Ik heb het echt in de kliko gegooid Natuurlijk ga ik geen ds ofzo weggooien, maar wel een paar knuffels en wat andere zooi.
Leuk Meiske! Mooi meisje is Sofie toch. Staat haar goed Ik vind de nieuwe collectie overigens wel wat tegenvallen.. Wat ik gezien heb tenminste bij de preview op de site.
Maja, spannend en succes voor morgen! Suus Ik ben ook heel benieuwd naar de naam voor jullie beeb. Ik gok op een 1 lettergreep stoere meisjesnaam ;Lois,Britt,Gwen,Liv,Fay in die richting ???? (misschien een hint zodat we nog kunnen gaan gissen 4 weken lang ) Meiske wooooooow 13 kilo kwijt wat knap!!! Doe je een speciaal dieet?En idd met opruimen is het geen woorden maar daden helpt hier ook goed met de vuilniszak dreigen!
ckvxjvkjvkxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx nhjk;/mjmnvfgdcbjmjiikokljgxjkhhuegueuyeduuertyrytrythhhhhhhhh nhjmxxxxxxxxxxuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu nnnnhrff 8iiookhhvvcxzdswqssssssssxxxxxxxxxxxxxxxxx
Zijn dat de rode 'Janneke' laarzen van Koel4kids? Of een ander merk? Ik heb voor Lune de groene 'Keesjes' gekocht, zoooo leuk!