Ja Maja, ik vind die nieuwe collectie ook wat tegenvallen. Ben niet zo van het geel en oranje. Al vind ik dat grijze rokje met witte stippen wel leuk en ook dat blauwe jurkje met zakje op de voorkant.
Even een luier dilemma. Nora is al heel lang bezig met op het potje gaan(volgens mij al een half jaar) ze gaat zelf en gaat allemaal perfect thuis, ze loopt dus hier binnen altijd zonder kleren. Ik hoef haar niet op de pot te zetten dat regelt ze helemaal zelf. Maar zodra ze kleren aan heeft snapt ze het niet meer, en plast ze wel vaak in der broek. Gisteren voor het eerst 2x 2 uurtjes naar buiten geweest zonder luier en ook goed gegaan. Maar nu de grote vraag, morgen begint ze op de PSZ. Zal ik haar met of zonder luier gaan brengen?
Haha, Tessa wil ook wat typen Ik heb Sonja Bakker gedaan. Nu weet ik wat ik wel en vooral niet "mag" eten en dat gaat prima. Evi of Evy zou het best wel eens kunnen zijn ja. Leuke naam! Maja, laarsjes zijn van het eigen merk van Omoda. Toen ik naar de winkel ging, hadden ze de Koellaarsjes nog niet binnen. Deze zijn bijna hetzelfde, alleen 10 euro goedkoper. Keesje in het groen zijn ook erg gaaf!!
Sm, ik zou haar dan ook geen luier aandoen. Wel een meegeven in haar tas. Mocht het echt niet gaan, dan kunnen ze op de psz er een aan doen.
Goedemorgen, Tessa wilde heel graag wat typen. De X-en zijn allemaal voor jullie! Ben hier al even niet geweest. Maar hier gaat het goed. De medicijnen werken nog goed, al ben ik tussendoor nog best vaak misselijk. Jammer, maar niks aan te doen. Mijn HB is ook te laag, dat verklaart m'n lamlendigheid. Leuk hoor zwanger zijn
Boney,fijn dat je medicijnen tegen de misselijkheid werken. Nu nog wat fitter worden! Meestal na het eerste trimester gaat het wat beter. Ik bespreek het wel met de leidster op de PSZ hoe zij erover denkt. Misschien dat ik luierbroekjes koop voor daar, dan kan ze toch naar de wc als ze dat zelf wil. Ik ga ook maar eens wat doen, moet nog veel doen vandaag en om 16:30 werken.
Jij ook lekker druk dus SM! Hier werken tot 17.00, dan snel naar huis even eten en om 18.15 weer de deur uit om tot 22.00 naar school te gaan blegh! Zie dr wel een beetje tegenop!
Ik denk niet dat Suus voor evi/evy gaat suus hadden jullie trouwens ook een jongensnaam in gedachten?? wij zijn pas namen gaan bedenken toen we wisten wat het werd en moet zeggen was moeilijke klus maar zijn er uit, ga deze week de proefdruk goedkeuren en dan is dat ook weer klaar
Sm, ik zou zonder luier doen en extra onderbroek en luierbroekje meegeven. Ga ook ff wat doen. Berichtje even aangepast voor eventuele meelezers van viv