Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hmmmmmmmmmmmmmm
    Vivi? Snap er niks van......
    Of misschien toch.

Evi/Evy leuke naam trouwens, maar ik ben meer van de Eva´s.

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Eva, Sara en Nora :D

Ik ben fan! :D

3. supermummy

Als hier nog een meisje zou komen
    vind ik Eva wel een leuke optie. :)

4. supermummy

Of klinkt dat als een komisch trio?

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nee ik vind het juist hartstikke leuk! :D

6. supermummy

Ik vind namen die eindigen op een E eigenlijk ook harstikke leuk maar dat snappen ze hier in Spanje niet echt. Hier eindigen bijna alle meidjesnamen op een A.Wat veel langere namen ook weer tuttig maakt bijvoorbeeld Sofie harstikke leuk maar hier word het dan Sofia en dat vind ik dan weer minder.

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi als wij ooit nog een meisje mogen krijgen gaat ze Sophie heten haha :D

8. supermummy

En voor jou eerste ingeving schrijf ik op okay..

Noah, Rosalie en Boris.
    Rosalie,Noah en Jasmijn.

9. supermummy

Ja Sophie is leuk!

10. supermummy

Ik ga eens even naar mijn werk bellen of ik een uurtje later kan beginnen. Ik wil namelijk mee naar de eerste bijeenkomst van de PSZ en die is om 16:00.

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Mochten wij ooit nog een jongen krijgen vind ik het al weer veel moeilijker... haha

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ook al houden we het bij twee kids, nadenken over namen blijft leuk hihi..
    Hier dus Ninte voor een meisje en ik denk Julan of Senn voor een jongen. Maar ik heb eigenlijk bij geen één jongensnaam een overtuigd gevoel.

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Senn, heb k nog nooit van gehoord :D

Ik vind Sem altijd wel een leuke naam, maar dr zijn dr al zo veel die zo heten....

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Eva en Sophie zijn zeker leuk:D
    Ninte vind ik ook goed passen bij Lune en Timme!
    Ik vind Mats nog altijd een leuke naam voor een jongen. Dat was onze jongensnaam voor Eva. Piet vond het niet zo'n leuke naam, maar wat dat betreft heeft hij niet veel te zeggen;) Hij vond bv Vera ook leuker dan Eva. Ik zie mezelf nog zitten naast ons bed tijdens de weeen. Toen heb ik hem snibbig gezegd dat het toch Eva zou worden als het een meisje was:D

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihihi, Mats ben k ook nie echt een fan van....

16. supermummy

Mats vind ik het ook niet helemaal.
    Julan is leuk maar is dat een nlse naam? Bij deze naam zie ik wel
    een donker kindje eigenlijk.
    Senn ook wel leuk ja.

Ik vind nadenken over namen ook leuk.

Hier werd er vorige keer getwijfeld tussen Yasmin, Nora en Jana. Hier ook niet veel keus wat betreft namen, want voor ons moet het een internationale naam zijn die goed klinkt in het Nls,Spaans en Marokkaans. Ik vind kort leuk, en wil geen moeilijkheden wat betreft spelling.

17. supermummy

Zo ben nu op het werk.
    Ik was een uurtje kennismaken op de PSZ met Nora. Juf leren kennen. Nou dat wordt nog wat met Nora, wat een karakter heeft ze zeg. Zij kent de PSZ al van vorig jaar en ze was echt een baasje en ze zei de hele tijd bij elk speelgoed wat ze te pakken kreeg: Es mio es de Noraaaaaa.
    Morgen gaat ze anderhalf uur wennen! Joepie ik krijg weer een beetje tijd voor mezelf.

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    jeeeej mama tijd voor sm!

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Lees zo verder, maar moet eerst even reageren, anders ben ik alles weer vergeten....

Boney, ging na 13 weken echt ineens stukken beter, wat zeg ik: kreeg zelfs meer energie dan voor de zwangerschap. Knuffie!

Meiske, mooooooooooie outfit bij een nog mooier meisje. Echt helemaal leuk, stoer en toch meisjesachtig!

Maja, succes morgen. Hoelaat moet ik duimen?
    Zure pannenkoeken....jakkie!

Sm, jij zit wel in de buurt qua namen en nee, ik zeg niet of de naam er tussen zit.....of niet.
    Enne Evi/Evy staan ook nog op ons twijfellijstje, dus wie weet....Maar Viv, ik weet goed wat je bedoeld ;)
    Enne Viv, jongensnaam stond nog van de vorige zwangerschap en we zijn pas echt met namen begonnen na de 20-weken echo. En pas heeeeeel serieus sinds een week of 3, best belangrijk, zeg maar....ha ha ha. Zijn jullie er helemaal uit dan?

Euhm, kweeniemeer....even weer verder lezen.....

Oja, ik heb niet alleen medisch een vreemde dochter, maar sowieso.
    De laatste dagen heeft ze iets bijzonders: ze wil namelijk na het poepen mijn poep zien. En dan beoordeeld ze of mijn poep langer is dan die van haar......Nouja zeg. Dat heeft ze echt niet van mij, vast van Jan.

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Senn is super! Zo heet de zoon van een goede vriendin van mij. Vind het echt een leuke naam.
    Andere vriendin heeft Sepp als naam voor haar zoon, dat vind ik dat gelijk een stuk minder.

Nine is leuk, maar dat zullen sommige mensen het gaan uitspreken als NEIJN en dat is lastig.
    Zou ik eerder voor Nina gaan, maar dat associeer ik met GTST-nina en da's weer minder.....

Deel Deze Pagina