Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @suus ja wij zijn er helemaal over de naam uit geen twijfel meer mogelijk hahaha

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

Waar is Niekyn eigenlijk?

3. supermummy

Ben benieuwd :D

4. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha Sm, Nora is dus al helemaal gewend op de psz. Lekker hoor, even tijd voor jezelf!

Lachen zeg, poep vergelijken:D Makkelijk om te zeggen dat ze dat van haar vader heeft:D;)

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmorgen,

ja maar Jan is gewoon meer een poep-persoon dan mij....;) (en het scheelt dat hij hier niet meekletst).

Vandaag een heule rustige dag. Ik heb de laatste dagen met die badkamer echt veel te veel gedaan. Ga alleen een paar wasjes draaien en dan ga ik morgen wel weer verder in de babykamer.

Jullie nog leuke plannen?

6. supermummy

Hoi!ik heb net nora voor het eerst op de psz afgeleverd,ben benieuwd hoe het gaat.

7. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen,

Spannend hoor Sm! Ze zal het vast goed naar haar zin hebben!

Is de badkamer nu dan klaar Suus?

Hier staat ook niet veel op de planning vandaag. Ik heb mijn nichtje vandaag, dus ben meer het animatieteam vandaag. Alle kids zijn naar school en wij zitten nu de teletubbies te kijken.
    Vanavond naar de info avond van groep drie, voor Kas. Morgen voor groep 5(Eva) en donderdag van groep 7(Stijn) En dan ben ik het wel zat denk ik.

Maja, hoe laat heb je je gesprek vandaag? Succes!!!

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Half 2!!!! Whaaah!

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oeh spannend Maja, ik zal duimen! Zenuwachtig?

Meiske, jeetje wat een gesprekken.

Sm, zal vast goed gaan, even lekker genieten van de vrije tijd.

Badkamer is nog niet helemaal klaar. We moeten de voegen schilderen, maar dat moet eerst met amoniak afgenomen worden. En afgelopen weekend was de kit nog niet droog. Dus aankomend weekend gaat Jan zaterdag alles schoonmaken, dan moet het 24 uur drogen (dus weer niet douchen) en dan zondag schilderen. En er moet nog 1 kapje geplaatst worden, maar dat is geen werk.
    Ik heb net 4 paar schoenen besteld bij de house of shoes. Hopelijk zitten daar de juiste schoenen voor Tess bij. Zometeen even op zoek naar een winterjas.

10. supermummy

Succes!!!!!!!

11. supermummy

Meiske lekker druk altijd zo aan het begin van het schooljaar!
    Veel plezier met je nichtje! Hoe oud is ze nu?

Hier was het op de PSZ goed gegaan. Toen ik haar ophaalde zat ze bij de juf gespannen op de arm met grote ogen. Alle papa´s en mama´s hadden de andere kindjes al opgehaald en ik was wat later (zo afgesproken) dus Nora wist even niet of mama wel kwam. Was in ieder geval goed gegaan en ze heeft ook niet gehuild.

12. supermummy

Ik was in de tussentijd naar de bijeenkomst voor de basisschool van Sara.
    Iedereen werd voorgesteld en de regels en algemeen functioneren van de school werd doorgenomen.
    Ik zie nu net op het papier dat de kinderen voor s´ochtends iets te drinken mee moeten nemen en iets om te eten, maar ze mogen geen yoghurt-drinks of sap meenemen.:( Water dan wel? Wat is het verschil? Snap ik echt niet,maar mij lijkt een sap of yogi drink juist lekker voor die kinderen rond een uur of 10:30. Blegh glaasje water is toch niks dat krijgen ze wel bij het middag of avond eten.
    Rugzakken zijn ook verboden, alleen stoffe tassen :(. Verjaardagen worden gevierd met een liedje zingen en kroon, maar uitdelen mag niet :( Is allemaal te veel werk en te moeilijk voor de juffen.
    :$:x

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ok dan Sm, dat zijn best vreemde regels....ha ha ha. Fijn dat het goed ging op de psz.

Vinden jullie winterjassen ook zo lastig?Ik vind maar heel weinig mooi.....
    Iemand de hema-collectie al gezien? Denk dat ik daar even ga kijken met Tess. Of H&M, dan kunnen we even passen.

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Succes Maja!!!

Sm, beetje vreemde regeltjes zeg, op de school van Sara.
    Fijn dat Nora het goed heeft gedaan op de psz:)

Suus, ik heb me niet verdiept in de winterjassen dit seizoen. Sofie past haar jas van vorig jaar nog gelukkig. Ik ben nog steeds weg van haar jas, dus fijn dat ze hem nog een jaar aan kan:)

Svinthe ligt op bed (ze is net 2 jaar Sm) en ging gelijk slapen. Heerlijk even een beetje rust. Sofie zit even tv te kijken.

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oja Svinthe...(vond ik zo'n leuke naam).
    Tess heeft winter 2009 en 2010 met dezelfde jas gedaan, maar dat gaat nu echt niet meer.
    Heb nu eentje van Jilly gezien, maar is niet gewatteerd.....kijk nog wel even in het echie.

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ff snel. Gesprek ging niet super. Ik vond ze teveel doorvragen op een paar dingen waardoor ik het gevoel had dat ik me moest verdedigen. Ook vond ik de focus dus teveel op die paar dingen liggen waardoor ik mezelf niet goed heb 'neer kunnen zetten'. Denk dus niet dat het wat wordt. Ik hoor het vrijdag.
    Ga sowieso zaterdag naar canada. Heb het genoemd tijdens het gesprek en als ik aangenomen word, kan ik een week later beginnen.
    Wie weet krijg je nog gelijk SM :D

17. supermummy

Maja, hmmm klinkt niet heel positief, maar misschien denk jij er zo over en zijn zij helemaal weg van je :D;) en ga je en naar Canada en heb je een baan!

18. supermummy

Goeiemorgen!

Dag 2 van de wen periode PSZ zit er op.....pffffffffff wist niet dat Nora zo hard kan huilen. Ze ging echt hysterisch schreeuwen toen ik weg ging. Het was wel snel over gelukkig en voor de rest ging het goed.

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ahhh zielig is dat he!

En hoe gaat het nu verder dan?? Nu gaat ze er iedere dag naartoe ofzo?

20. supermummy

Ja iedere dag van 09:00 tot 12:30.
    Sara deed dat vorig jaar ook zo maar die was een half jaar ouder toen ze begon, toch wel een verschil. Nora begrijpt wel al heel veel en kan ook best goed praten maar ze vind het afscheid nemen wel moeilijk.

Deel Deze Pagina