helaas, ik ben er weer.. zucht! 2 weken zon en zwembad, wat was dat heerlijk!! af en toe terrorkind maar eens op het dak van de caravan gesmeten, maar voor de rest toppie!! Alles goed hier?
wat een welkom We waren naar het gardameer in Italie, ik heb nog wel aan je gedacht SM. Jij zit gewoon veel in dat soort temperaturen, heeeeerlijk gewoon!
Ik ben vanochtend nog met kids naar het cb geweest, was eigenlijk voor Sanne, maar erg veel over jesper gepraat. pffffffffffffffff, hij is vandaag supergoed te pas (dat is twents volgens mij..., hihi) maar hij heeft ons wat hoofdzorgen gebracht hoor. Weglopen in zo'n joekel van een supermarche, op de grond gaan liggen krijsen als hij zijn zin niet kreeg. Niet luisteren..moet ik nog effe doorgaan??? Ik heb van hun een folder meegekregen over positief opvoeden, hoe te doen etc. dus dat ga ik maar eens proberen. En ook met hun over het stotteren gehad, maar ik krijg niet echt de indruk dat ze zich daar zorgen over maken. Terwijl ik dat wel doe, das toch wel vaag .....
eh arie, ALS ik ga emigreren dan word het australie...... en dat is te ver weg, dus ik blijf maar in dit depressieve landje en hoop dat ik een aantal weken per jaar de zon mag vangen......
Niekyn, welcome back meid! Gardameer....heeeeerlijk! Zijn wij vorig jaar geweest, in Desenzano (vlakbij Sirmione), super mooi daar. Dus Jesper houdt jullie flink bezig....hopelijk werkt de positieve aanpak. Is vaak wel weer even een eye-opener. Ik heb nu bijna alle babykleertjes gewassen en het wasrek puilt uit. Ook heb ik de enveloppen besteld van de kaartjes.Goed bezigggggg......
Niekyn ooh heerlijk Gardameer! Een van de leukste vakanties hebben we daar gehad 4 jaar geleden en een Saraatje gemaakt Klinkt pittig die zoon van je! Hopelijk werkt het die positieve aanpak. Jasper stottert? Tja als het CB er verder niet op in gaat zal het wel niet zo belangrijk zijn op deze leeftijd?! Ik zou mij er zelf ook nog niet druk om maken, misschien als we een jaar verder zijn wel. Sara stottert nu een stuk minder. Het was eigenlijk meer haperen en een minuut lang hetzelfde woord herhalen om een zin te beginnen. Nu gaat het beter en ze schakelt ook steeds sneller om van de ene taal naar de andere taal. tellen kan ze maar tot 4 en daarna de rest is heel veel. Voor de rest ook nog veel taalfouten zoals Ik bent en jij ist etc. Heb gebijten heb gedrinken etc. maar er zit vooruitgang in. Hoe is dat bij jullie 3 jarigen?
OOh lekker!!! Fijn dat je weer wat dingen hebt kunnen doen. Wel wat over laten he voor de laatste weken
Ik ben uit bed gevallen hoor. Zooooo slecht geslapen! Ik heb oorsuizen en normaal slaap ik er prima om, maar vannacht werd ik er helemaal gek van...pfff. Even mijn ipod weer opzoeken, want dan slaap ik makkelijker in en dan valt ie uit, maar dan slaap ik al. Vandaag gaan Tess en ik cakejes bakken en het schilderijtje voor de babykamer maken, het weer is toch niets. Ga ook een afspraak maken met het gastouderbureau en de belastingdienst uitzoeken, ivm opvangteruggave voor frummel 2. Jullie nog leuke plannen?
goedemorgen, Idd rustig hier, moet zeggen maak ik me ook schuldig aan maar ik mis gewoon veel mensen van het clubje, zijn er veel bijna nooit meer te vinden en dat vind ik erg jammer, merk dat ik daardoor ook steeds minder hier te vinden ben. Hier gaat t prima, niels is echt een super makkelijk en happy kind, durf het bijna niet te zeggen maar met nummer drie is het ons geloof ik eindelijk gelukt een kindje te maken dat 's nachts slaapt. Ilse is een heerlijk gezellige peuterpuber die dolgraag naar school wil. En esmee is bijna twee dus jullie begrijpen het enigste wat ze zegt is neeeeeeeee, zelfs als je vraagt wil je een snoepje, hahaha. vivi weet je al waar jullie heen gaan? misschien nog daagje op hetzelfde park.