Hier ook een flutnacht. Timme sliep de laatste weken heerlijk door en werd rond half 7 wakker. We moesten er dan wel regelmatig voor Lune uit maar ok. Nu slaapt Lune de laatste 2 nachten prima en is Timme steeds wakker. Die monsters spreken het gewoon met elkaar af, ik weet het zeker! Meneertje was om 4u wakker en heeft sindsdien nauwelijks meer geslapen dus wij ook niet.. *gaaaaaap* Ik heb ze heerlijk gedumpt bij het kdv en ben druk bezig met van alles en nog wat. Zaterdag naar Canada dus genoeg te doen! Suus, wat balen van je oorsuizen. Heb je vocht achter de trommelvliezen? Misschien vanmiddag even liggen als Tess ook slaapt? Jeeeej, een slaapkindje voor Debie! Mag ook wel he De 'nee' fase is gezellig! haha! Begint hier ook al Als Timme iets niet wil schudt hij zijn hoofd en zegt 'neh'. Mafkees. Hij wil sowieso niet zoveel op het moment en als hij wel wat wil MOET hij zijn zin krijgen anders wordt hij woest. Ik zie nu al op tegen de peuterpubertijd Hij is een stuk driftiger en koppiger dan Lune. Oeff.. Hier ook nog fouten in het spreken van Lune hoor. Ze zegt soms zulke schattige dingen. Laatst: 'mama, ik heb niet gehuilet in bed' En ze is praat zo lief tegen Timme.. 'Wat zie je dan kereltje? Ja, dat is een blokje he? Kan je mee spelen. Wil je die pakken? Kom maar, help ik je wel even. Je bent mijn grote vent he? Schatje!' hihi. Ik ga nog even een was draaien en dan naar de Hema en de drogist. Ben al bij de supermarkt geweest. Straks nog even een paar maaltijden koken en invriezen voor Jeroen en de kids. Jeroen kan niet koken Als hij alleen was geweest mocht hij zich redden maar ik vind een gezonde maaltijd voor de kids toch wel fijn.
@debbie het word vossemeren in belgie, waar gingen jullie heen? Bryan komt met vriend later op dag na want in dorp langs ons komt een f1 auto daar willen ze natuurlijk heen haha dus ik ga vast met mijn ouders en gyn komen na
Maja leuk hoe je beschrijft hoe Lune tegen Timme praat. Doet Sara ook tegen Nora, he wat is er nou kleintje? en dat soort dingen. Dan hoor je gewoon hoe je zelf tegen ze praat. Jeroen kan niet koken? Schande zeg, ik dacht dat hij zo´n top huisman was?! Debie leuk je te lezen. En wat fijn dat Niels wel een doorslaper is!Tot wanneer heb je nog verlof? Viv,veel plezier op vakantie!
vivi wanneer zijn jullie daar? wij gaan de 16e weer weg daar, zitten ook in vossemeren, geweldig park. als je trouwens zegt dat je zwanger bent mag je auto bij het huisje neerzetten.
bah, heb het idee dat ik ongi moet worden, zal wel snel zijn voor eerste keer. Mag van mij best nog even wegblijven
Nee Maja, ik heb buisjes en de oren zijn schoon, moet elke 2 maand op controle. Ik heb chronisch oorsuizen, een erfenis van alle oorontstekingen e.d. Soms heb ik er meer last van (hoor ik het luider) en soms ben ik het me nauwelijks bewust. Wat leuk Viv en Debie, dat jullie er tegelijk zijn. Debie, je zult Viv wel snel herkennen...ha ha ha.
Vivi en Debie, wat leuk dat jullie tegelijk gaan! En vivi, gaat jou gyn mee? Ik snap je berichtje niet zo goed Maja, heel veel plezier in Canada. Geniet er van meid. Heerlijk zo'n snoepreisje! Debie, hoe vaak voed je nog per dag? Als je 's nachts al een tijdje niet meer voed, dan is de kans groot dat je ongesteld gaat worden. Bah, niet leuk. Hier alles goed. Gisteren geprobeerd of ik de tabletjes kon halveren, maar dat werkt dus niet. Vannacht maar weer een hele genomen. En verder heb ik al een buik Jemig! Heb vanmorgen voor het eerst een zwangerschapsbroek aangedaan. Liep nog steeds in m'n zomer broeken en die gingen nog wel dicht, maar vandaag vond ik het echt spijkerbroeken/laarzen weer en m'n spijkerbroek kon dus niet meer dicht. Gelukkig pas ik de broeken nog. Tessa is bij m'n schoonma. Ik heb boodschappen gedaan en gymschoentjes gekocht. Tessa zit op gym! Zo leuk! Op dinsdag middag een half uurtje zonder ouders gymen. We mogen er wel blij blijven. Dinsdag voor het eerst en wat wat het leuk. Heb me kapot gelachen om al die peuters. Het is van 3 tot 4 jaar. Ze zijn dan nog net te klein om goed in een groep te functioneren. Ze zijn super snel afgeleid. Zo grappig om te zien. Dinsdag is ook de psz weer begonnen. Ook daar had ze super veel zin in. Ze was al 2 weken aan het zeuren of de vakantie nou nog niet was afgelopen. De witlof staat te koken. Vanavond lekker in de oven. Ik pak nog even een plakje suikerbrood en ga dan lekker op de bank gtst kijken. Wat een heerlijkheid dat dat weer is begonnen! Daarna maar even een tukkie doen denk ik.
Wat een heerlijk leven heb je zo Boney Klinkt allemaal erg relaxed. En die buik.. ja, dat gaat snel bij de 2e. Suus, wat irritant van je 'oorkwaal'. Niet fijn. SM, je hoort jezelf idd praten. Grappig is dat En Jeroen is ook een TOPhuisman, hij kan alleen niet koken Voor de rest doet hij ontzettend veel dus ik kook gewoon. Vind het ook leuk, dus prima. De taken zijn erg goed verdeeld, hoor je mij niet over klagen. Zoals nu doe ik de was omdat ik zaterdag weg ga. Maar jeeeemig, wat een ellende. Normaal doet Jeroen dat dus en ik daar ben ik errrg blij om. Ik vergeet het ook steeds. Zit er een schone was uren in de wasmachine te wachten tot ik het uit ga hangen bijvoorbeeld.. *zucht* En ik weet ook nooit op welke temperatuur ik wat moet wassen, wat allemaal bij elkaar in kan etc. Jeroen heeft gisteren voor mij alle was uitgezocht en gescheiden en verteld wat op welke temperatuur moet en met welk wasmiddel Ik kook met alle liefde voor hem! hahaha
boney nog ong 6 keer per dag maar 21 uur is de laatste voeding en dan tussen 7-9 pas weer. gaat snel he bij een tweede
Hihi wat grappig! Kan je niet wassen Maja?? Ik kan niet zo goed koken haha Dat doet Vin dus meestal, ik ben van alle zoetigheden enzo! Oh en wat Lune tegen Timme zegt, zo schattig!! Roos doet dat ook altijd, ook als die valt ofzo. Dan zegt ze ahh kom maar kereltje, niet huilen
Ik kan wel koken, maar ben zeker geen culinair hoogstandje, dus dat doet Jan altijd. Wassen doe ik zelf, af en toe Jan, maar die gooit alles bij elkaar in en ook alles in de droger. Maja, lekker hoor, je gaat bijna weg..... Boney, ging bij mij precies zo, maar rond de 20 weken werd het weer hetzelfde tempo als de vorige zwangerschap en nu zelfs een kleiner buikje in vergelijking met de zwangerschap van Tess. Klinkt leuk die gym, maar vooral schattig! Tess ligt op bed en ik ga even uitzending gemist kijken. Vanmiddag toch maar thuis blijven, het weer is echt bagger. Ga wel even knutselen met haar.
Ik heb idd best een lekker leven maja Maar jij hebt toch ook niks te klagen? Hier doe ik het meeste. Koken en de was dus ook. Maar ik ben dan ook zo'n beetje altijd thuis. Hij stofzuigt wel eens, als ik het vraag, en doet de kattenbak. Verder is hij het meeste in de tuin bezig en dat kost ook heel veel tijd. Als hij iets moet doen, dan moet ik het vragen en dan doet hij alles. Dus ook wel de was opruimen of zo. Maar ik moet het wel vragen. Hij ziet het zelf gewoon niet. Dat zegt hij zelf ook en vind het dus ook niet erg als ik wat vraag. Suikerbrood was TE lekker. Jammie! En gtst was TE verdrietig. Agossie die Rosa... Ik ga lekker in bed nu! Truste!
Goeie taakverdeling in huize Maja! Mijn man is ook een tophuisman, weet niet hoe hij dat zo is geworden Van huis uit heeft hij dat namelijk niet meegekregen. Ik erger me dan ook groen als we bij de schoonfamilie op bezoek zijn en de mannen alles tot voor de neus geserveerd krijgen Daarna alles word afgeruimd en afgewassen door de vrouwen die ook nog de hele dag met de kinderen opgescheept zitten *KOTS* Mijn man is eigenlijk beter in het huishouden als ik, hij is netter is en heeft meer discipline om iets echt goed schoon te maken. Alleen hij snapt niet dat er iedere dag iets gedaan moet worden en niet 1x in de 2 weken alles. En hij is ook nog eens eens uitstekende kok (ik ook ) Maar als we dus in NL zijn vraagt mijn familie altijd of hij wilt koken omdat hij dat zo lekker kan
hier ook een uitstekende huisman. ff wat anders, ga hyves er eerdaags afgooien, net account fb aangemaakt dus wie dat heeft kan me toevoegen. hebbeb trouwens fotoshoot gedaan met zusje en fam errug leuk
Klinkt wel erg krom; hij is beter in het huishouden als ik.. pffff ik zit nu steeds vaker te twijfelen over spelling en grammatica. Komt omdat ik op het werk de hele dag duits spreek en ik daardoor in de war kom....