Je hebt hem gewoon goed opgevoed dus Jeroen is ook heel netjes en heeft meer discipline dan ik. Terwijl zijn vader het nog vertikt om de vaatwasser dicht te doen als hij later dan zijn vrouw naar bed gaat Als hij thuis komt van zijn werk ploft hij neer op ZIJN stoel en zegt 'koffie!'. En dan komt mijn schoonmoeder hem koffie brengen. Ik moet dat dus niet zien he, ik kan mijn mond dan niet houden. Heb niet voor niets vaak ruzie met die man. Brrr.. rare vent. Ik ga de was doen! Duimen jullie ff dat het goed komt?
kom op maja niets is makkelijker dan de was. Anders gewoon kleurtjes bij elkaar, snelwasprogramma op 30/ 40 kan het niet fout gaan
Zoooooo! Ik ben weer boven water. Net 2u liggen slapen! Heerlijk zeg. Nu net een plakje suikerbrood op Vanmorgen gekocht en ik kan er gewoon niet afblijven! Ik zal je zo even toevoegen op FB Debie. Ik doe ook niks meer met hyves. Ja, bij anderen gluren. Denk dat ik maar gewoon ga faceboeken... Krijg volgende week een een nieuwe tel, waarmee internetten wat makkelijker wordt. Joepie! Ik ga nu de witlof in de ham en kaas rollen.
En trouwens, niemand anders dan mijn familie weet dat ik zwanger ben. Dus niks of facebook of hyves zetten!
Witlof met kaaaaaaaaas kwijl kwijl.... Ik doen sinds 4 dagen een proteine dieet en ik heb zin in echt voer!!
Wij eten tagliatelle met spekjes, broccoli, champignons, knoflook en een sausje van room en kaas. Lekker vet SM, wat voor dieet is dat precies? En hoe lang moet je dat doen? Willen jullie allebei afvallen? MMmm, suikerbrood! Dat is zo jammie! Met een dikke laag (room)boter..! Lekker dat je even hebt geslapen Boney. Heb net ook even een half uurtje mijn ogen dicht gehad. Nu weer koken, heb vanmiddag ook al een grote pan macaroni gemaakt en in porties ingevroren en nog een pan met kip, wokgroente en woksausje. Jeroen kan daar vast wel rijst bij maken Je hebt toch ook van die bakjes voorgekookte rijst die je in de magnetron kan doen? Wassen ging volgens mij wel prima. Ik ben benieuwd of Jeroen straks nog commentaar heeft.. zo ja, krijgt hij een schop in ballies. Oja, ik ging koken.
Wahaha Maja schop in ballies! En als jij kan wassen kan Jeroen vast ook wel rijst koken. Alleen ik wil afvallen mijn man heeft dat niet nodig. Ik kook gewoon normaal maar ik eet dan alleen vis,vlees of gevogelte. Voor de rest eieren, tonijn, kwark, yoghurt, melk etc best te doen tot nu toe. Alleen ontbijten vind ik moeilijk. Duurt 7 dagen en daarna mag je langzaam aan dingen toevoegen. Ik geloof niet in dieten eigenlijk, maar misschien dat als ik een paar kilo afval het motiveert om door te gaan.
mmmmm suikerbrood. ik deed idd ook weinig meer met hyves doordat iedereen naar fb gaat, ga hyves er eerdaags afgooien hier nu 3 weken bezig en drie kilo eraf moet er nog minimaal 7 maar liever 12
pfffff ben zo moe en niet eens super veel gedaan vandaag, alleen de ramen aan binnenkant (onder etage) en er ff met stofzuiger doorheen gevlogen meer niet hoop dat ik op vakantie toch net iets fitter ben hoor
@sm jep 2 weken geleden, onze uk ligt nu helemaal goed gelukkig!! kan ik gezellig thuis gaan bevallen (mits dan natuurlijk alles goed gaat)
vivi, wat fijn dat 'het' gedraaid is zeg! Nu maar hopen op een mooie thuis bevalling. Lijkt mij ook wel wat, maar ik durf niet... Peter is voetballen en tessa ligt er net in. Beetje laat, maar we waren heerlijk samen aan het tutten. Samen in bad vind ik al heerlijk. Daarna nog verhaaltje lezen en dan moet ik altijd nog bij haar liggen en op haar rug kriebelen. Sinds ze haar speen niet meer heeft wil ze dat graag. Ik ga maar eens thee zetten en neem er dan een dikke plak suikerbrood bij!