Tssssss, ik wist het wel. Maja, jij geluksvogel!!!! Nou toppie meid, tis je van harte gegund. Nu dubbelop genieten in Canada. Als ik je niet meer "spreek" dan veel plezier! Sm, agossie wat schattig zeg! Viv, hmmm, mag het 1 weekje later? Wil eigenlijk in de eerste week van oktober bevallen. Is dat goed? En dan op de dinsdag graag, dus......(even spieken).....4 oktober.....neuj, werelddierendag. Doe dan maar woensdag 5 oktober. Akkoord? Ik heb even pauze, even uitzending gemist koekeloeren en dan naar de prenatal. Daarna haal ik Tessje weer op, kan ik ook nog even gezellig bij mijn ouders zitten. Oja,weer een hoop gedonder met de gastouder, dus moet ook even het gastouderbureau bellen, wellicht dat we toch een andere gaan zoeken.
Ooh wat een schande ga je echt weer werken? Wel egoistisch dat je ervoor kiest om buiten de deur voor andermans ´jeugd´ te gaan zorgen en niet 24/7 voor je eigen kinderen.
@suus nou vooruit dan hahaha doen we het eerste week van oktober zou wel goeie zijn als we het tegelijk doen he
Wow maja! Wat een geluks vogel ben je toch Het is een tijdelijke functie toch? Voor hoe lang en hoeveel uur? je gaat morgen toch al vroeg weg? Veel plezier alvast!
Thanks ladies! Had het ook echt niet verwacht. Het is voor 32u per week en tot 1 januari. Ego hè sm Maar ik ga niet zorgen voor kinderen, geen zin in hoor haha. Ik ga regelen welke hulpverlening een gezin of jongere nodig heeft en krijgt.
Wauw Maja, gefeliciteerd hoor En heel veel plezier in Canada. Uit ervaring weet ik dat een weekje zonder kids heerlijk is om even bij te tanken (en dat je dan in het vliegtuig terug weer zo verlangt naar je kroost) Wat een leuke foto's van de Nora op de psz Nu nog snel een spelletje doen met Eva en dan gaan er hier 3 strontvervelende kids in bad en naar bed.
Zo, ze liggen in bed. Zelf ook slaap. Vanochtend om 5.05 begon er hier een stroomstoring. Piet was er net uit, vandaar dat ik de tijd precies weet. Daarna durfde ik dus niet meer te gaan slapen. Bang dat ik het zou verslapen en de kids dus te laat op school zouden komen. Ergens tussen 5.05 en 7 kwam Sofie naar me toe. Was bang in het donker. Normaal slaapt ze tegenwoordig met haar lamp aan. Nu was ie uit en was een beetje paniekerig geworden dat ze hem niet aan kreeg. Dus hup bij mij in bed. Altijd gezellig hier die stroomstoringen. Dat komt echt regelmatig door. We hebben het een keer 's avonds laat gehad. We lagen al in bed en ik had mijn (elektrisch verstelbare) lattenbodem omhoog gezet om nog even tv te kijken. Toen werd ook plotseling alles donker. En ja, mijn bed kon ook niet meer naar beneden Mijn schoonzusje (21 weken zwanger van een tweeling) is in het donker vanochtned van de trap gevallen en ligt nu in het ziekenhuis. Dat is het enige dat ik nu weet. Hoop dat alles goed is. Ga er vanavond ook vroeger dan normaal in. Morgen moet Stijn al om 8 uur vertrekken om te voetballen
Jeetje Meiske, da's pas schrikken! Ik hoop dat alles goed is! Dan maar een paar blauwe plekken. En er is van alles aan de hand, stroomstoringen, aardbevingen in NL, wat is er toch loos. Komt vast allemaal door de klimaatwisselingen. Ik ben ook moe,heb uiteraard weer teveel gedaan. Is altijd zo als Tess een dagje weg is.... Ga zo Holland's got talent kijken en dan het bed in.
Suus, lekker vroeg naar bed! Las net op hyves dat schoonzus weer thuis is. Ze had harde buiken gehad. Als ze weer harde buiken krijgt, moet ze gelijk terug naar het zh. Komt iemand toevallig deze week in de buurt van een bristol? Heb er echt hele leuke laarsjes voor Sofie gezien. Maar helaas hebben we hier geen bristol in de buurt en een webshop hebben ze niet.
Heey, ik moet vandaag toch even de stad in. Welke moet je hebben? Fijn dat je schoonzusje weer thuis is, da's toch flink schrikken. Vannacht weer een onrustig nachtje, ben veel wakker de laatste nachten. Zal vast een manier zijn om me vast te laten wennen aan de gebroken nachten.... Jan gaat vandaag weer verder met klussen en ik ga dus vanmiddag even de stad in voor schoenen voor Tess. Ik had via "house of shoes" van alles besteld, maar de helpt is niet leverbaar of wordt medio oktober geleverd. Tja, daar heb ik niets aan.
Pfff wat een kutzooi zeg! Vin is gister met vrienden op stap geweest. Komt.ie om half 7 thuis vanaf t politiebureau.....
Suus, dat zou super zijn als je even wilt kijken of ze ze hebben. Het zijn deze laarsjes: Laars - Kinderen - Bristol en dan zou ik graag maat 26 of 27 willen hebben. Voorkeur voor 26. En dan ook in de kleur blauw. Balen van de schoenen van Tess. Daar heb je idd niks aan. Huh Ariel, wat is er gebeurd dan?? Hier weer terug van de voetbal. Gelukkig hebben ze gewonnen, dus niet voor niks vroeg opgestaan. Eva heeft het rummikuppen (raar woord als je het zo ziet staan) ontdekt. Ze zit nu ongeduldig op me te wachten. Dus tot later!!
een goede middag allemaal..... ff een teken van leven, heb het (ja nog steeds) heel erg druk met die rot opleiding. stage heb ik behaald nu alleen nog 4 gesprekjes op school en dan heb ik mijn diploma EINDELIJK!!!! verder gaat alles goed hier. alleen de nachten zijn nog steeds k*t want chayenna slaapt nog steeds niet door. verder nog wel heel veel te melden maar das alleen maar gezeur doei doei
Is goed Meiske, heb het opgeschreven. Ga over een uurtje de stad in en laat het je vanmiddag zo snel mogelijk weten. Komen dan wel verzendkosten overheen he!
Is goed hoor Suus! Alvast bedankt Net naar de bakker geweest. Nu nog naar de supermarkt en naar de slager.
Meiske, sorry voor de late reactie, maar was een drukke middag. De laarsjes hebben ze alleen nog in zwart 26 of 27. Blauw alleen in maat 29 (was nog maar 1 paar). Het meisje wist me te vertellen dat blauw veel minder geleverd was en zo weg was. Of ze het nog weer krijgen was de vraag. Dus helaas...... Ben geslaagd voor een winterjas....whoehee....nu nog de schoenen, al vrees ik het ergste. Dat wordt echt niets zo. Ik had alleen giga last van harde buiken vanmiddag, niet grappig meer. Nog niet eerder zo gehad. Morgen verjaardag van mijn zus. 4 uur in de auto....bleh. Maar vind het wel gezellig om mijn zus en gezin weer te zien.
Suus, jammer, maar toch ontzetend bedankt voor de moeite Welke jas heb je gekocht voor Tess? Veel plezier morgen bij je zus!
Goedemorgen Hoef gewoon niks bij te lezen Ik heb ook niet zoveel te melden. Sofie kan zelf haar rits van haar jas dichtmaken en is daar reuze trots op. Ook heeft ze afgelopen week oorbelletjes gekregen (wilde ze echt zelf) en is superbloj ermee.
hooooi! Ook hier een teken van leven.. niet zoveel te melden.. het selluf doen van alles valt me rete tegen, maar ik heb ook niet zoveel keus.. dus nu maar zoeken naar een goede balans...die is ff zoek hoe is t met Bones?? alles nog goed?? Suus hobbelt door zie ik.. goed zo... nog ff meis.. spannend weer ben benieuwd of er verder nog bijzonderheden zijn?? Hier heeft Marijn krentenbaard.. op zich zijn de plekken die hij had op zijn wang en schouder zo goed als weg.. maar ja.. hij heeft veel muggenbulten die kapot gekrabt worden en dus een bron zijn voor nieuwe plekken.. en ik kan niet altijd goed zien of het een beginnend plekje is van KB of dat t gewoon een muggenbult is.. ik smeer dus vrolijk nog ff door met de zalf.. Verder doen ze het allemaal prima..